Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?
Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.
Katso lähetysajat : L/over - ikuisesti minun - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (468)
Tämähän on ihan samanlainen kuin se "Kaikki anteeksi", joka tuli pari-kolme vuotta sitten.
Krista on aåika iso ja vahva nainen. Miten tuollaista rotevaa jättiläistä muka tuommoinen vanha ukko alkaisi alistaa? Yleensä järki sanoisi ettei kannata jos yhtään osaa ihmistä kehontyypin perusteella lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa päähenkilöt muuttivat Helsingin Jollaksen. Onko se jokin ökyasuinalue, jossa asuu vain rikkaat?
Ei. Mistä niin päättelet?
Eihän nuo roolihahmotkaan ole mitään ökyrikkaita. Kirjailija ja kustannusalalla toimiva nainen, joka on ostanut keskusta-asuntonsa perinnöllä. Kirjailijan varoista ei kukaan tiedä, mutta aniharva Suomen kokoisella kielialueella oikeasti tienaa kirjoittamalla kirjoja.
Naisella oli perintöasunto kantakaupungissa. Kyllähän tuollaiset omakotitalot Jollaksessa maksavat +- miljoonan.
Helppo elämä sarjassa, jossa Anu Sinisalo oli pääosassa, käsiteltiin narsismia myös, mielestäni sillä tavalla tuoreesta näkökulmasta, että ei ollut parisuhteessa ne suurimmat ongelmat, vaan työpaikalla ja muissa ihmissuhteissa.
Toki siinä oli keskeistä myös rikollinen elämä. Monissa rikollisissahan on narsistisia piirteitä ja empatian puutetta.
Hemmetin hyvä sarja, sais tulla lauantaina sen typerän itselleen nauravien sijaan. Krista on mahtava näyttelijä. Volanen myös.
Vierailija kirjoitti:
Krista on aåika iso ja vahva nainen. Miten tuollaista rotevaa jättiläistä muka tuommoinen vanha ukko alkaisi alistaa? Yleensä järki sanoisi ettei kannata jos yhtään osaa ihmistä kehontyypin perusteella lukea.
Jos et huomannut niin Krista ei näyttele itseään 🤣. Mitä sä sen vahvuudesta tiedät muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan mun 325 euron vuokrasta 190 euroa "itse" vaikka saan toimeentulotukeakin.
Ja mä maksan mun 2700 euron vuokrasta ihan kaikki itse.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen fyysinen koko ei kerro siitä miten helposti hän on henkisesti nujerrettavissa.
Eikä Krista olen mikään roteva jättiläinen vaan pitkä upea ja kaunis nainen. Roteva on huomattavasti harteikkaampi yms.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen voisi olla kanssa kiinnostava, jos suhteen molemmilla osapuolilla olisi narsisitisia piirteitä. En todellakaan tietä päätyisivätkö tällaiset ihmiset koskaan yhteen mutta kaipa sellaisiakin pareja voi olla.
Katsojana olisi kiinnostavinta ollut venyttää noita paria ekaa jaksoa vaikka neljän jakson mittaiseksi. Tässä sarjassa on tietysti se poikkeus, että perustuu jo julkaistuun kirjaan(?) ja tarina on monilla tiedossa ja sen vuoksi pääjuonta ei edes pyritä hämärtämään.
Nyt hiukan siis katsojana häiritsee se, että ennakko-oletuksien vuoksi Juhan tekemisiä ja sanoja tulkitaan jonkin valmiin suodattimen läpi. Silloin aliarvioidaan hiukan katsojaa.
Olisin ehkä itse pistänytkin sukupuoliroolit toisin päin puhtaan kiinnostavuuden ja kai yllätyksellisyyden. Mutta en olekaan alan tekijä.
Nuo ovat toki vain nyansseja ja pidän sarjaa varsin hyvänä.
Törkeä seksikohtaus ekassa jaksossa. Naisen poika näki vielä oven raosta, ei tosin pikkupoika mutta kuitenkin. Eivät sitten ehtineet edes ovea sulkea, niin tyypillistä suomalaista "draamaa". Joka sarjassa ja elokuvassa seksiä, asian voisi ilmaista hienotunteisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä seksikohtaus ekassa jaksossa. Naisen poika näki vielä oven raosta, ei tosin pikkupoika mutta kuitenkin. Eivät sitten ehtineet edes ovea sulkea, niin tyypillistä suomalaista "draamaa". Joka sarjassa ja elokuvassa seksiä, asian voisi ilmaista hienotunteisemminkin.
Kyllä tuo on narsisteille ihan tyypillistä, etenkin kun siihen yhdistyy seksiaddiktio. Ei siinä paljon kiinnosta muiden rajat, lasten etenkään, kun lapset ei yleensä sano sellaisesta mitään vaan kiusaantuu ja pelästyy niin paljon. Siinä saat sitten miettiä, että mitä tuli tehtyä omalle tai narsistin lapselle, kun et itse osannut sanoa ei, vaikkaa normaalisti tietäisit tietenkin, miten pitää huolta lapsen turvallisesta kasvuympäristöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on narsisteille ihan tyypillistä, etenkin kun siihen yhdistyy seksiaddiktio. Ei siinä paljon kiinnosta muiden rajat, lasten etenkään, kun lapset ei yleensä sano sellaisesta mitään vaan kiusaantuu ja pelästyy niin paljon. Siinä saat sitten miettiä, että mitä tuli tehtyä omalle tai narsistin lapselle, kun et itse osannut sanoa ei, vaikkaa normaalisti tietäisit tietenkin, miten pitää huolta lapsen turvallisesta kasvuympäristöstä.
Ja narsistin uhri luulee olevansa rakkauden kohde. Narsisti ei tule toimeen vahvan ja "kaiken läpi näkevän" henkilön kanssa.
Miten voi nainen vieläkin olla umpirakastunut, vaikka mies telkeää vessaan ja paljon muitakin omituisia ja selkeitäkin merkkejä luonnehäiriöstä. Perheen seuranta app ja kaikkea muuta kivaa. Ukko seuraa sitten naisen liikkeitä.
Intuitio puuttuu täysin ja rakastuminen sumentanut järjen 🤣
Volanen osaa todella näytellä pahista. Harvemmalta onnistuu noin julmat ilmeet noin uskottavasti.
Se pojan chattailukaveri. Hrr...
Vierailija kirjoitti:
Se pojan chattailukaveri. Hrr...
On melko varmasti se naapuri
Katsoisin, jos pääosassa olisi joku muu kuin Krista Kosonen. No katsoin Kaikki anteeksi -sarjan viime vuonna, joten se riittääkööt.
Vierailija kirjoitti:
Krista ei tosiaan ole uskottava pääroolissaan alistettuna ja kaikkeen mukautuvana naisena. Eikä vaikuta lainkaan rakastuneelta, joten koko tarina vaikuttaa täysin epäuskottavalta.
Katson sarjan vain ystäväni vuoksi. Hänen miehensä on mustasukkainen ja käyttää henkistä väkivaltaa. En enää juurikaan tapaa ystävääni. Hän soittelee joskus mutta aina miehensä aikana. Mikä on hyvin outoa, kun loppujen lopuksi sanoin suoraan ystävälleni mitä miehestä ajattelen.
Mustasukkaisuus on tulee esiin ensimmäisenä merkkinä. Sitä ne eivät pysty piilottamaan ja se on helppo testata. Pahenee vain ajan myötä. Ystävistä erottaminen tapahtuu pikkuhiljaa. Niiiin sairasta. Miksi ihmiset ovat vässyköitä ja sietävät argh