Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autoa kauppaamassa..

Vierailija
11.01.2026 |

Pitkästä aikaa laitoin auton ihan suoraan myyntiin käsittääkseni Suomen suurimpaan autojen myynti sivustoon. Onko muilla samanlaisia havaintoja, että huonoa englantia kirjoittavat ottavat yhteyttä ja ties millä verukkeella kerjäävät sääliä ja tarjoavat ihan poskettoman huonoja tarjouksia. Jos hän saisi auton puoli ilmaiseksi niin hänellä olisi paljon paremmat mahdollisuudet työllistyä Suomessa. Toinen oli ostamassa ensimmäistä autoaan Suomessa ja seuraavaksi rupesi neuvomaan minua että olen hinnoitellut autoni ihan väärin. Miksi hän sitten otti yhteyttä jos hinta on alunperinkin liian korkea hänen budjetilleen. Jotenkin haiskahtaa ihan puhtaasti huijaukseen perustuvasta jobbaukselta. Puhutaan kakkaa silmät ja suut täynnä. Onko muilla saman suuntaisia kokemuksia, saati onko joku oikeasti myynyt auto halvalla tuossa tilanteessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yksityisille lähteä myymään. Sieltä tulee sata autojobbaria linjoja pitkin, jos joku tulee oikein katsomaan autoa niin potkii renkaita ja kertoo kuinka paska auto sulla on ja tarjoaa jotain kymmenesosaa pyyntihinnastasi.

Vierailija
2/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hoono soomit vaan blokkaa saman tien. Niitä tulee aina. Ensimmäinen haagertti kun soittaa niin sanot että auto on jo myyty, ei ne muut sitte soittele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoiselta tosiaan vaikuttaa tämä nykyinen toiminta automarkkinoilla. Kyseessä on kuitenkin hieman alle 5k€ luokan auto, liikkeissä pyydetään n. 6k€ vastaavasta. Onneksi ei sinänsä ole pakko myydä, onpahan vaan tarpeeton seuraavat 7-8kk. Kun sattuneesta syystä tarvittiin manuaalivaihteinen auto talouteen. Omaan pihaan ei mahdu jemmaan ja kadun varteen ei voi jättää.. täytynee viedä kaverin pihaan maalle jonnekin kuusen alla ja laittaa pressu päälle. Kaivaa elokuussa esiin ja leimata ja myydä tuo manuaali pois..

Vierailija
4/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttu tilanne. Mulla oli auto myynnissä ja joku ahmed tuli remontti-japen kanssa katsomaan. Jape oli niin päissään, että tuskin pystyssä pysyi. Kaverit kävi ajelulla ja tarjosivat suunnilleen puolet auton hinnasta. Toivottelin hyvää päivän jatkoa. Kahden päivän päästä sama kaveri soitti uudestaan. Oli kuulemma soittanut sadalle myyjälle, niin meni sekaisin.

Vierailija
6/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helkkarin uusavuton auton ostaja tossa selittää. Kaikki tervejärkiset tietää ettei velkaa oteta enempää kuin pystyy tarvittaessa kerrasta maksamaan pois. Jos itselleen tuollaisen kuopan kaivaa niin peiliin saa katsoa.. (toisekseen kukaan tervejärkinen ei osta vag-konsernin tuotteita..) On meilläkin toisesta autosta vielä velkaa, mutta ei ole mitään järkeä maksaa enää niin pientä summaa erikseen pois, kun loppuu kohta muutenkin. Myynnissä oleva on velaton.. kuten kaikki muutkin perheen autot.. (4kpl)..

Vierailija
7/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että kohtalotovereita on pakko löytyä. En tiedä mitä autoliikkeessä mahtaisivat hyvittää tuosta vaihdossa tuoreempaan? Mulla ekat ostajat oli Bangladeshistä. Auto oli kuulemma hyvä mutta hintaa oli liikaa, eikä siinä ollut parkkitutkaa saati peruutuskameraa.. lupasi palata asiaan kun saa korvauksen edellisestä autostaan joka menee lunastukseen.. 

Vierailija
8/8 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan myy autoani noin. Annan sen vaihdossa liikkeeseen. Tosin eiväthän ne tuommoisia halpoja romuja sinne edes ota.