Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet naiset valittavat, etteivät miehet siivoa niin paljon kuin naiset haluaisivat

Vierailija
11.01.2026 |

Mutta miksi nainen on se, joka saa päättää siivousstandardit eikä mies? Jos miehelle riittää kerran viikossa imurointi ja nainen haluaa, että imuroidaan kahdesti, niin miksi nainen olisi oikeassa ja mies naisen kotitöistä "hyötyvä" osapuoli parisuhteessa? 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän siivoaa, jota häiritsee.

Ei. Hän siivoaa, joka sotkee.

Mikä vika tuossa ratkaisussa oikeasti on että jos toista osapuolta ei häiritse se että ne klassiset kalsarit tai sukat siinä sängyllä mutta toista häiritsee, niin se jota enemmän ne sukat/kalsarit häirtsee,  siirtää ne sinne pyykkikoriin? Mitä vääryttä siinä tapahtuu?

Onko todellakin ylitsepääsemättömän vaikeaa viedä kusiset kalsarit suoraan pyykkikoriin? Läski et jaksa paria metriä kävellä vai mistä kiikastaa?

Sama toisinpäin, onko se sitten ylitsepääsemätöntä viedä ne kalsarit sinne pyykkikoriin jos ne kerran häirtsee niin kovin?

Vierailija
82/86 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän siivoaa, jota häiritsee.

Ei. Hän siivoaa, joka sotkee.

Mikä vika tuossa ratkaisussa oikeasti on että jos toista osapuolta ei häiritse se että ne klassiset kalsarit tai sukat siinä sängyllä mutta toista häiritsee, niin se jota enemmän ne sukat/kalsarit häirtsee,  siirtää ne sinne pyykkikoriin? Mitä vääryttä siinä tapahtuu?

Onko todellakin ylitsepääsemättömän vaikeaa viedä kusiset kalsarit suoraan pyykkikoriin? Läski et jaksa paria metriä kävellä vai mistä kiikastaa?

Sama toisinpäin, onko se sitten ylitsepääsemätöntä viedä ne kalsarit sinne pyykkikoriin jos ne kerran häirtsee niin kovin?

Jos ne eivät ole minun, minä en niitä minnekään vie. Kässäätkö, vai käytkö hitaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei mies siivoa ikinä. Ei imuroi, pyyhi pölyjä tms. Vaatteensa jättää makkarin tuolille korkeille kasoille, vaikka hänellä on kaappitilaa vaatteille paljon enemmän kuin minulla. Sitten valittaa ja rutisee, kun vaattensa ovat hukassa ja yrittää vierittää tämän minun syyksi.

Ja valittaa, että on sotkuista, muttei koskaan pane tikkua ristiin siisteyden puolesta.

Vierailija
84/86 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet siivoavat juuri sen verran kuin on tarve. Elämän tuhlaaminen tarpeettomaan puunaamiseen on elämän tuhlausta.

Jos ei kelpaa, niin saa siivota itse loput.

Vierailija
85/86 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin naisen siivoamaan jälkensä - kodinhoitohuoke oli täysi läävä jonka hän oli saanut 99% aikaiseksi vuosien mittaan. 

Nyt on siivottu mutta kämpässä on jäinen ilmapiiri koska en osallistunut hänen porsastelujen siivoamiseen vaan sanoin "sotkija siivoaa, saa suorittaa"

Etkö sinä sitten käyttänyt kodinhoitohuonetta kertaakaan?

Siltä osin mitä pesukonetta tarvinnut (pesen ja viikkaan viikoittain 2-4 koneellista) ja alkuosasaa sijaitsevaa siivouskaappia ja harrastusvaatekaappiani. Yksikään tällä viikonlopulla khh-tasoilla olleista vaatekasoista/kappaleista ei ollut minun, khh:n kaapeissa oli tasan kolme minun esinettäni kaiken hänen niihin t1unkemien rojujensa takana, hyvä että löytyi vihdoinkin - muuten kaapeista. jätesäkkeihin "projektirojua" aivan helkutisti.

Kumma juttu, siivousvälinekaappi jonkä sisältöä käytän viikoittain ja minun harraste/villavaatekaappini eivät tarvinneet tässä operaatiossa mitään siivousta/järjestelyä, suorastaan todella maagista.

Kämpässä on pitkin poikin epämääräisiä vaate- ja paperikasoja. Yksikään ei ole minun jäljiltä, eikä edes vielä huushollissa asuvan nuoremman lapsen, joka hänkin on pessyt harrastusvaatteensa vimeiset kolme vuotta. Khh-eteisestä laskin 29 kenkäparia, joista tunnistin omakseni käyttökenkäni ja pihakenkäni, juniorin kenkiä oli viisi paria, loput "jonkun muun" eikä todellakaan kenkätelineissä.

Miksikö en siivoa noita hänen "projektikasojaan"? Yksinkertaista, se joka sotkee, se myös siivoaa. Olen katsellut tätä emakkoporsastelua 28 vuotta ja alkaa pikkuhiljaa  tullla yli tuo hänen luontainen taipumus epäjärjestykseen. Kuten tyttäreni sanoi aikoinaan teiniangtissaan tullessani kahden viikon duunikeikalta "onneksi iskä tuli kotiin, pian on siistiä" - ja meikäisen matkalaukku purkaantuu mystisesti 2-12h  kuluessa  eikä ota sitä kolmatta viikkoa keskellä olohuoneen lattialla.

Turha hänen on mököttää, tietää varsin hyvin kuka on lättiintymiseen syyllinen. 

Vierailija
86/86 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sotkee. Siksi pitää siivota.