Ovatko Itä-Euroopan naiset kaikkein kauneimpia?
Olen huomannut, että esim. Puolan, Baltian maiden, Slovakian, Slovenian ja Ukrainan naiset ovat eräitä maailman kauneimpia...
Ukrainalaisia naisia on pidetty usein maailman kauneimpina. Jo Paul McCartney lauloi "ukraine girls really knock me out, they leave the west behind"... vanhassa Beatles-hitissä.
Oletteko huomanneet saman? Feminiinisiä, hoikkia, lempeitä, vaaleita ja söpöjä naisia pullollaan itäisen Euroopan naiset!
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset maatuskat on tosi kauniita.
Aloituksessa on unohdettu, että näistä kauniista, nuorista itänaisista tulee niitä maatuskoja. Samoin kuin seksikkäistä, kurvikkaista italiattarista mammoja alta aikayksikön 😄.
Ja suomi mamma senku paranee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet tykkää itöeurooppalaisista ja aasialaisista naisista, koska ne itägeenit suomalaisissa periytyvät miehiltä. Ja lisäksi, ei suomalaisilla miehillä edes ole saumoja länsimaalaisiin naisiin muutamaa harvaa poikkeusta lukuunpttamatta.
Lol.
Olen suomalainen mies ja olen deittaillut naisia kaikkialta, mukaan lukien Saksasta, Ranskasta, Skandinaviasta, Italiasta, Espanjasta jne. Sanoisin että suomalaiset miehet ovat etenkin kovassa huudossa eteläeurooppalaisten naisten keskuudessa. Vaaleus kiehtoo.
No ei. Käytöstavat puuttuvat. Ja juntteina pidetään. Olen asunut Italiassa.
Aha.
Onneksi ei sentään naisia prostituoituina, kuten erään toisen maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset maatuskat on tosi kauniita.
Aloituksessa on unohdettu, että näistä kauniista, nuorista itänaisista tulee niitä maatuskoja. Samoin kuin seksikkäistä, kurvikkaista italiattarista mammoja alta aikayksikön 😄.
Totta!