Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Itä-Euroopan naiset kaikkein kauneimpia?

Vierailija
11.01.2026 |

Olen huomannut, että esim. Puolan, Baltian maiden, Slovakian, Slovenian ja Ukrainan naiset ovat eräitä maailman kauneimpia...

Ukrainalaisia naisia on pidetty usein maailman kauneimpina. Jo Paul McCartney lauloi "ukraine girls really knock me out, they leave the west behind"... vanhassa Beatles-hitissä.

Oletteko huomanneet saman? Feminiinisiä, hoikkia, lempeitä, vaaleita ja söpöjä naisia pullollaan itäisen Euroopan naiset!

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneimmat on Venäjällä.

Kaunein tietämäni nainen on Kazakstanista. 

Vierailija
82/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset ja jenkki smuidut, erityisesti blondit ruskeasilmäiset ovat kauneimpia kuningattaria päällä maan, huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneimmat on Venäjällä.

Eivät ole, tunnetko oikeasti ketään venakkoa, ovat ihan perustanttoja, lihavia ja harmaantuvat aikaisin. Erikseen on missit joita noin suuressa valtiossa on enemmän kuin Suomessa, mutta ei heitä kaduilla näe. 

Vierailija
84/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tykkää itöeurooppalaisista ja aasialaisista naisista, koska ne itägeenit suomalaisissa periytyvät miehiltä. Ja lisäksi, ei suomalaisilla miehillä edes ole saumoja länsimaalaisiin naisiin muutamaa harvaa poikkeusta lukuunpttamatta. 

Lol.

Olen suomalainen mies ja olen deittaillut naisia kaikkialta, mukaan lukien Saksasta, Ranskasta, Skandinaviasta, Italiasta, Espanjasta jne. Sanoisin että suomalaiset miehet ovat etenkin kovassa huudossa eteläeurooppalaisten naisten keskuudessa. Vaaleus kiehtoo. 

No ei. Käytöstavat puuttuvat. Ja juntteina pidetään. Olen asunut Italiassa. 

Vierailija
85/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä itä-euroopan naiset ovat tyylikkäitä ja laittautuvat aina. Jos heillä on jotain näytettävää, niin tuovat sen myös esille.

Hahhajahaaaa. No tasan eivät. Kannattaa käydä paikan päällä katsomassa. Ne sinun fantasianaiset ovat pieni pieni vähemmistö. 

Vierailija
86/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kovasti rahan perään ovat. Slaavinaisilla on yleensä leveät kasvot. Ja lattap*rse. Periytyy mongoliaroilta.

Vierailija
87/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin kuin Jarmila Kratochvilova :)

Vierailija
88/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten me saatais ap sinne kaunotarten maahan? Naiset on siellä. Ap on täällä kaipaamassa loputtomasti ikävissään. Voi ap! 😭😭

Ei se onnistu. Kun pitäisi tehdä jotain. Ja olla rahaa. Ja osata enkkua. 

Vierailija
89/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilman muuta etsiä "iloinen" venäläisnainen. Kiusaamista harrastava suomilaissotilas akka voi sitten provosoida kaverina venäläisakalle. Suomilaisilta adhd-akoilta puuttuu vain myötätunto maan kansalaisia kohtaan, tyhmiä kun ovat 😃

Vierailija
90/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tykkää itöeurooppalaisista ja aasialaisista naisista, koska ne itägeenit suomalaisissa periytyvät miehiltä. Ja lisäksi, ei suomalaisilla miehillä edes ole saumoja länsimaalaisiin naisiin muutamaa harvaa poikkeusta lukuunpttamatta. 

Lol.

Olen suomalainen mies ja olen deittaillut naisia kaikkialta, mukaan lukien Saksasta, Ranskasta, Skandinaviasta, Italiasta, Espanjasta jne. Sanoisin että suomalaiset miehet ovat etenkin kovassa huudossa eteläeurooppalaisten naisten keskuudessa. Vaaleus kiehtoo. 

No ei. Käytöstavat puuttuvat. Ja juntteina pidetään. Olen asunut Italiassa. 

Aha.

Vierailija
91/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen kuka antaa persettä mulle.

Vierailija
92/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tykkää isonenäisistä, miehen näköisistä naisista, jotka ovat aina kiukkuisia, niin ovat varmasti silloin ihania.

Vierailija
93/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat parhaita. M27

Palstanaiset alapeukuttaa miehen kommenttia. :-D

Vierailija
94/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tykkää isonenäisistä, miehen näköisistä naisista, jotka ovat aina kiukkuisia, niin ovat varmasti silloin ihania.

puhutko nyt suomi akoista?

Vierailija
95/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pierasin mun emännän naamalle äsken.

Olihan se nyt varmasti aasialainen tai itäeurooppalainen?

No ei kun suomalaine tantta.

Miksi ihmeessä et ottanut aasialaista tai itäeurooppalaista vaimoa?

Vierailija
96/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vietnamilainen vaimo pieni ja siro ja kaunis .

Vierailija
97/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slaavilaiset naiset ovat kauniita naisia.

Samaa mieltä. Ja vaikka itse olenkin ihan täysin suomalainen, niin musta on monesti kehuna sanottu, että näytän slaavilaiselta. Vaaleat piirteet, isot silmät, suora ja kapea vähän kookkaampi nenä, pieni leuka, pitkät raajat, erottuva vyötärö. 

N44

Vierailija
98/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjasta löytyy kauneimmat ja antavaisimmat.

Vierailija
99/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pierasin mun emännän naamalle äsken.

Olihan se nyt varmasti aasialainen tai itäeurooppalainen?

No ei kun suomalaine tantta.

Miksi ihmeessä et ottanut aasialaista tai itäeurooppalaista vaimoa?

Koska käyn panemassa sellaista taikkuhieronnassa ja suomi valaan naamalle piereskelen.

Vierailija
100/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä tykkää. Aika monella sielläpäin on iso nenä, sukupuoleen katsomatta. Minuun iskee sen alueen miehissä juuri se nenä, hyvällä tavalla, mutta en tiedä miten miehet suhtautuu naisten isoon nenään.

Mun silmään siellä ei ole erityisen kauniita naisia, mutta tykkäänkin enemmän sellaisista sekoituksista joilla monenlaista perimää.