Ovatko Itä-Euroopan naiset kaikkein kauneimpia?
Olen huomannut, että esim. Puolan, Baltian maiden, Slovakian, Slovenian ja Ukrainan naiset ovat eräitä maailman kauneimpia...
Ukrainalaisia naisia on pidetty usein maailman kauneimpina. Jo Paul McCartney lauloi "ukraine girls really knock me out, they leave the west behind"... vanhassa Beatles-hitissä.
Oletteko huomanneet saman? Feminiinisiä, hoikkia, lempeitä, vaaleita ja söpöjä naisia pullollaan itäisen Euroopan naiset!
Kommentit (127)
Ainakin torttua irtoaa helposti Suomi "pojalle"
Kerran seurustelin naisen kanssa, jonka perimästä osa tuli itä-Euroopasta mutta oli itse Suomessa syntynyt ja muutenkin Suomalainen. Oli ulkonäöltään ja ilmeiltään samanlainen edustusvaimo mitä joillain julkkiksilla tai rikkailla. Oli hän kaunis, toivottavasti on vieläkin. Minäkin olin tiukassa kunnossa oleva, jonka olkapäähän ja hauikseen ihastui muutkin. Oltiin ihan näyttävä, sopusuhtainen pari ja ei mitään muutakaan valittamista. En sano, että joku olisi toista kauniimpi, pariskunnassa on kaksi henkilöä ja mielellään sellainen kattila kuin on kansikin? Varmasti on tosi kauniita naisia, mutta eivät ulkonäöllisesti sovi minun kanssa yhteen. On myös sisäisesti kauniita, mutta eivät sovi minun kanssa yhteen. Mutta on useampi joka sopii sisäisesti ja ulkoisesti minun kanssa yhteen. Yhden semmoisen kanssa menin naimisiin. Siihen olen tyytyväinen, parempi pyy pivossa kuin 10 oksalla.
Pullukoita pullollaan ovat itäisen euroopankin maat. https://images.sanoma-sndp.fi/c8410a7110ece1e3633969335ed61f12/normal/9…
Nuorena ehkä hoikkia, mutta hieman vanhetessaan jelena välben näköisiä maatuskoja niistäkin tulee. Mitä köyhemmältä alueelta, sitä lihavampia.
Ilmiannettu. Naisia halventava ja esineellistävä ketju.
Vanhempina muistuttavat maatuska nukkea.
Hiukan erikoista kun Venäläiset miehet niin kovin komeita vaan pottunokkia ja mistä tuo ulkonäkö oikein periytyy?
Ainaki nädimpiä ku itäeurooppalaiset miehget