Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävällä hyvin tiukat rajat, miten suhtautua?

Vierailija
11.01.2026 |

Edes riidellessä hän ei hyväksy esim. huutamista tai kiroilua. Mies ei itsekään koskaan huuda vaan puhuu rauhallisesti äänellä jossa on auktoriteettia. 

Kerran väittelimme viestein eräästä asiasta ja laitoin hänellä viestin että "okei..." Kun seuraavan kerran näimme hän ilmoitti ettei hyväksy tuollaista vaan haluaa että kommunikoin asiallisesti. Ilmeisesti se kolme pistettä oli liikaa ja hän otti sen kiukutteluna. 

Hän myös kieltäytyy menemästä tunteisiin mukaan. Vaikka itse huutaisin hän ei huutaisi takaisin vaan olisi kylmän rauhallinen. 

Onko tuollainen käytös mielestänne ok? 

Kommentit (321)

Vierailija
321/321 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista ajatella, että aikuinen ei saisi asettaa rajoja sille, miten häntä kohdellaan. Ei se ole sairasta vallankäyttöä, se on tervettä aikuisuutta. Jos en halua kuunnella huutoa, minun ei tarvitse kuunnella huutoa, voin poistua tilanteesta ja ilmoittaa, että tässä menee rajani. Ihan sama vaikka sen kanssa, haluanko nukkua lattialla (en halua, vaikka kumppani sinne määräisi) tai haluanko valvoa yöni, koska kumppani haluaa pelata lautapelejä (en halua, minulla on edessä työpäivä). Toimintani ja rajani eivät loukkaa toista, joten outoa ajatella, että rajani merkitsevät toisen kontrollointia.

Siinä vaiheessa, kun rajoja asetetaan "okei..." Ei ole sallittujen tekstausten listalla... niin mitähän muuta vielä 🤣 hymiöistäkin löytynee kiellettyjä 😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi