Vituttaako muita mennä aamulla töihin?
Kommentit (53)
Ainoastaan jos on kurja sää. Sitten helpottaa kun pääsee työpaikalle asti.
Ei vituta yhtään. Pystyn asumaan tässä asunnossa, josta tykkään kovasti. Työttömänä ei tähän olisi millään varaa.
Ei. Pidän työstäni. Toki etätyö ja liukuva työaika. Elämä on valintoja.
Mulla huomenna etäpäivä. Seuraava lähtöpäivä on tiistaina kun hovi klo 9.
Ei ole kauhea veetutus päällä, vaikka tietty mieluummin olisi tekemättä mitään
N54
Aamulla lehmät lypsettävä ja possut ruokittava. Hevosille heinät. Lannatkin luomatta.
Kello soi arkena 5.00 ja ei vituta mennä töihin. Päinvastoin.
Kyllä mulle jo riittäisi tämä työnteko. Tuntuu, että nämä viimeiset kuukaudet on työhistorian pisimmät. Mutta tämän kestää, aamun kerrallaan, kun tietää vapauden kohta koittavan. Sitten saavat pitää tunkkinsa.
Ei vituta, oikeastaan päin vastoin. Mukavaa mennä töihin. Rahan takia ei olisi ihan pakko töitä edes tehdä, mutta tylsistyn pidemmän päälle kotona. Vapaapäivistä ja lomista osaa nauttia ihan eri tavalla kun käy välillä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on töitä niin veetuttaa mennä töihin. Jos ei ole töitä niin rahapula veetuttaa. Vain se on hyvä jos on rahaa ja vapaa-aikaa.
Eniten veetuttaa että yleensä joka työpaikassa on joku hankala tapaus tai työpaikkakiusaaja tai joku muuten vaan m u l k v i s t i.
Päätin, että siksi en mene. Ei ne työt mihinkään karkaa, eikä vähempää vois kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sillälailla. Paitsi mieli saattaa muuttua töissä. Meillä on uusi työntekijä jota en ole vielä nähnyt kun ohimennen. Osaako se tehdä mitään, vai tullaanko mua nykimään kokoajan hihasta.
Eikö teillä perehdytetä kunnolla? Alkoi taas ahdistaa mahdollinen työelämään paluu, jos töitä koskaan saan, kun tuollaistakin voi olla. Työssäoppimisjaksollakin oli likka jota ei näyttänyt kiinnostavan kahvilatyöhön perehdyttäminen, tai sitten oli vain niin kiire.
Ei todellakaan vituta, olen valinnut sellaisen työn josta pidän. Olisi kyllä kamalaa olla sellaisessa paikassa töissä johon lähteminen harmittaa.
Työt alkaa vasta joskus helmikuussa, en edes tarkkaan muista milloin.
Työpaikkani on eduskunnassa. Olen siellä kansan edustajana töissä.
Vierailija kirjoitti:
uittu, kun pääsiskin/pystyisin (ehkä jotain etätyötä pystyisin tekemään, kipujen takia....).
Eniveis, mulla oli nuorena: juna lähti klo. 4:40, herätys n. 45 minsaa aikasemmin, ma-aamu siis; läpi maakuntien.
Ilta-7:aan asti ois "mukapitänyt" olla. Pilkin sitten töissä enkä saanut lopulta mitään aikaiseksi....
(ja se oli yksi syy, miksi burnout iski ....)
Kuulostaa krooniselta lorvikatarrilta.
Kyllä, olen aina ollut tosi väsynyt aamuisin. Siksi viimeinen vakituinen työpaikka ollut 11v sitten. Tein pätkätöitä Marinin hallituksen aikana kun oli 300e suojaosa, nyt olen lopettanut senkin koska jää tappiolle.
Vierailija kirjoitti:
Työt alkaa vasta joskus helmikuussa, en edes tarkkaan muista milloin.
Työpaikkani on eduskunnassa. Olen siellä kansan edustajana töissä.
Niin mitkä työt, te mitään töitä tee.
Ei. Aamulla odottaa tupakka ja töissä saa tupakoida tauoilla.
Työttömänä ei taas ole varaa tupakoida ja ei jaksa lähteä ulos ilman syytä tupakoimaan, niin työnteko antaa syyn tupakoida. Tupakointi tuntuu hyvältä ja antaa syyn käydä töissä. Mkään ei voita aamun ensimmäistä röökiä. Koko viikonlopun odotellut että maanantaina pääsee röökille.