Miten sujuu tipaton tammikuu?
Miten on mennyt tipaton tammikuu?Se on tänään 11/31.
Kommentit (53)
Unettomuudesta ja 24-36h valvomisista huolimatta yllättävän ok tänne asti.
Näin tänään töissä ihastusta (mut torjuttiin jo kesällä) ja piti lähteä paikalta kun sattuu hänen näkeminen, nyt tekis mieli avata lonkero.
Kaljaa juodessa menee ihan kivasti.
Hienosti niin kauan kun pilveä riittää.
Kohta 13 vuotta ollut tipattomalla hyvin menee
Oli niin tylsää viikonloppuna, että pakko juoda muutama kalja ensi viikonloppuna. Pilveä meni viime viikonloppuna, mutta ei sillä saa nuppia sekaisin kuten viinalla.
Ihan loistavasti menee, en tosin tunnista tuollaista tipaton tammikuu tarvetta ollenkaan, koska olen suurimman osan kuukausista tipattomalla, toisaalta esim. marraskuu ja joulukuu meni siten, että oli useampia tapaamisia tai juhlia, joissa nautittiin alkoholia. Nyt ei ole muutamaan kuukauteen mitään sellaista jossa tulisi sitä juotua ja minulle alkoholin ottaminen vaatii aina jonkun tuollaisen tapahtuman, en ikinä juo sitä esim. yksinään tai edes saunaolutta, en osaa sanoa miksi, mutta ei vaan maistu tuolla tavalla.
huonosti..oon ottanut huikkaa joka päivä..rapulaa pukkaa..
Ihan persilleen menee. Eilen pyysin lääkäriltä reseptin antabukseen. Hän ehdotti jotain mielialalääkkeitä, jotka vaikuttavat myös alkoholin himoon. Juu ei kiitos mitään tuollaista vaan antabusta vaan. Sain kahden kuukauden kuurin, joten nyt se tipaton alkaa sitten.
Tein viikonloppuna pataruokaa ja siihen meni punaviiniä. Eilen otin pari pientä lasillista. En osta alkoholia muuten kuin ruuanlaittoon aina joskus.
Hyvin menee, nyt on kaksi viikkoa täynnä. Arvasin ettei mulla mitään todellista ongelmaa ole, mutta itseä alkoi nyppimään se että joka perjantain kohokohta tuntui olevan viikonlopun viinien valinta. Se on ehkä se keskiluokkaiseen elämäntapaan vajoaminen, mikä on tässä tapahtunut hiljalleen. Mutta onhan se alkoholi haitallista terveydelle, ei siitä mihinkään pääse. Vaikka ehdin vähän jo innostumaan viineistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee, ei ole tarvetta sellaiselle. Pari lasillista viiniä menee ruuan ksnssa tammikuussa.
Ajattelin ennemmin pitää makeattomn maaliskuun, siitä tulee vaikeaa!
Sijoittuuko siihen väliin hepitön helmikuu? Vai mistä nautinnosta kieltäytyä helmikuun ajan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan persilleen menee. Eilen pyysin lääkäriltä reseptin antabukseen. Hän ehdotti jotain mielialalääkkeitä, jotka vaikuttavat myös alkoholin himoon. Juu ei kiitos mitään tuollaista vaan antabusta vaan. Sain kahden kuukauden kuurin, joten nyt se tipaton alkaa sitten.
Apteekista just soittivat, että lääkkeet on siellä ja voin tulla hakemaan. Heidän piti tilata erikseen, kun ei ollut varastossa.
Mikä ihmeen tipaton. Se on luovuttajia ja luusereita varten. Todelliset alkoholin ystävät juovat koko tammikuun aina joulukuulle asti.
Mulla on tähän mennessä tullut vahingossa tipaton. On ollut nyt niin paljon muuta menoa ja meininkiä. Ei sillä että se mitenkään kyllä haittaisikaan. 😅
Siinähä tuo vuan männöö.Jos ei mää nii on sitten mänemäti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee.Ei ongelmaa.
16/31.
Onneksi tänään on helmikuun miinus kuudestoista päivä ja voi ottaa.
Hyvin sujuu. Oon itseasiassa jopa yllättynyt siitä että ei ole kertaakaan tehnyt mieli alkoholia. Tätä voisi helposti jatkaa pidempäänkin.
Alkoholitonta 100 päivää 10.4 asti.