Naapuri valitti taas "metelistä", koska meillä oli kavereita kylässä
Mun mielestä kukaan ei voi vaatia täydellistä hiljaisuutta viikonloppuisin vaan on ihan normaalia, että ihmiset järjestävät illanistujaisia kerrostalossakin. Ei soitettu edes musiikkia tms. ja lähdettiin baariin puoli kahdelta.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laisesi idiootit tekevät muiden sääntöihin ja käytöstapoihin sopeutuvien elämän turhan vaikeaksi. Muuta johonkin juoppoasuntolaan, missä yömelu on normaalia.
Kerrostalossakin saa tietääkseni elää ihan normaalia elämää ja kutsua vieraita jne.
Ap
Toki, järjestyssääntöjen puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Klo 22 jälkeen metelöivälle porukalle soitan jeparit.
Soita klo 22 jälkeen saa puhua ja nauraa, eli meinaatko että poliisi edes paikalle vaivautuu jos ihmiset juttelee, kunhan ei huuda ja tappele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita klo 22 jälkeen saa puhua ja nauraa, eli meinaatko että poliisi edes paikalle vaivautuu jos ihmiset juttelee, kunhan ei huuda ja tappele.
Metelöinnistä olen soittanut ja poliisi on tullut, näin meillä Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viikonloppuisin olisi hyvä lopettaa se meteli 2300 mennessä. Silloin se hiljaisuus kerrostaloissa alkaa. Muakin vituttaisi naapurina raskaan työviikon jälkeen tuollainen muita huomioimaton käytös. Kai joku naapuri sentään huomioi teitä vastavuoroisesti aloittamalla kahdeksalta aamulla rakenteiden sähköporauksen?
miksi vasta kahdeksalta? jos ei kerran saa nukuttua naapurin möykän vuoksi, niin yhtä hyvin voi tehdä sitä remonttia jo yöllä
Kuka menee vasta puoli 2 baariin? :D
Humalainen kavereiden kanssa kotona iltaa viettävä harvoin tajuaa kuinka paljon heistä lähtee ääntä. Tälläisen lievästi päihtyneenkin on itsensä vaikea tehdä enää arviota omasta metelitasostaan. Itsekästä touhua, jos ei välitä naapureistaan tuon vertaa. Onneksi kaupungeissa pitkään jo asuneet ymmärtävät tämän, että muutkin pitää ottaa huomioon.
Kulunut provo. Toivottavasti tekee teistä valituksen ja saatte varoituksen. Muutaman jälkeen tuleekin se häätö.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Lähteköön klo 22 baariin, jos haluavat ölistä humalassa. Meillä aökaa silloin hiljaisuus ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas? Eli jokaviikonloppuiset etkot. Kyllä sitä kestävämmälläkin menee hermot tuollaiseen.
Uudenvuoden aattona oli juhlat. Silloin kai sentään saa ihan luvan kanssa juhlia? Ammutaanhan rakettejakin ja niistä vasta meteliä kuuluu.
Ap
Provohan tää ap on ! Tai sitten ajelee puolivaloilla.
Poliisit käyneet usein minun oveni takana vaikka alakerran naapurilla on bileet. Alakerrassa asuu ulkomaalaisia ja ne ryyppää usein. Kerran poliisit kävi ja sitten tulivat tunnin päästä uudelleen neljä poliisia. Kysyin että ettekö nyt näe että minulla ei ole ketään vieraita eikä täällä ole bileitä. Luulen että ykköskerroksen mies soittelee poliisille ja itse asun 4 kerroksessa. Se tuli kerran valittamaan että seinäkelloni pitää liikaa ääntä ja piipittää vaikka minulla ei ole mitään kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin kulunut juttu että kerrostalossa pitää sietää kaikenlaista elämää, kellonajasta välittämättä. Ei tarvitse. Jos asuu talossa missä äänet kuuluvat joka suuntaan niin silloin pitää todellakin ajatella naapureitakin. Tykkäisitkö sinä herätä aamuvuoroon kun naapurisi äänet kuuluvat sulle kahteen asti?
Niin tai se aamuvuoroon menevä herättäisi klo 4-5 aamulla, ei sekään ole sallittua
Vierailija kirjoitti:
Ei edes soitettu musiikkia joo, näin ajatteli myös meidän alakerran teinit. Musiikki olisi ollut pientä verrattuna siihen karjumiseen, ovien paiskomiseen ja rapussa ramppaamiseen. Heräsin meteliin keskellä yötä, vaikka nukuin korvatulppien kanssa.
Todella monet ihmiset vähättelee oman puheäänensä kantavuutta, varsinkin kun on muutama juoma alla. Ja ne kyllä kuuluu naapuriin.
Kaikki huutaa kurkku suorana ja kukaan ei kuuntele toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee vasta puoli 2 baariin? :D
Tuota ihmettelin kans. Omalla porukalla mentiin aina viimeistään 22:00. Toisaalta viime kerrasta on jo yli kymmenen vuotta
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset käymässä baarissa? Jos nyt vaikka aikuistuisitte ensin ja lopettaisitte teinien leikkimisen.
Jos jossain on baari johon teinit pääsee niin suosittelen käräyttämään kyseisen baarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" juttelee" 🙉🙉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää klo 22 baariin niin saa naapurikin olla rauhassa.
Ei sinne kukaan noin aikasin mene :D
Ap
Kaikki ei-alkkikset menee sinne jo aiemmin jos ylipäätään menee. Keikatkin alkaa viimeistään 19-20.
Jos olet häirinnyt naapureita kuten itsekin tuossa jo myönsit, niin paranna tapasi tai tulee häätö. Siinä ei silloin paina yhtään se, milloin MUUT menevät baariin. Hiljaisuus ja kotirauha koskee kaikkia ihan riippumatta sun ryyppyporukoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset käymässä baarissa? Jos nyt vaikka aikuistuisitte ensin ja lopettaisitte teinien leikkimisen.
Jos jossain on baari johon teinit pääsee niin suosittelen käräyttämään kyseisen baarin.
Ilonpilaaja
Vierailija kirjoitti:
Muista myös ilmoittaa isännöitsijälle, koska poliisi ei ilmoittele käynneistään.
Ap on alinta paskaa. Olis vaan pysynyt siellä Pohjois-Savossa, jossa metsittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma? Kerrostalossa on selkeät säännöt. Soittaisin joka kerta poliisit, kun melutaso häiritsee yöaikana. Häätö tulee ja sitten olet jonkun muun ongelma. Mä en kuuntelis toistuvaa häiriköintiä, kerta menis ehkä jos ei aamuherätystä juuri silloin. Idi ootti olet jos et tätä ymmärrä.
Poliiseille soitetaan vain hätätilanteissa, jos henkesi on uhattuna. Älä tuhlaa poliisien vähäisiä resursseja tiukkapipoisuutesi takia.
Soitan myös jos kissa on puussa tai näen jonkun sammuneen nurmikolle.