Naapuri valitti taas "metelistä", koska meillä oli kavereita kylässä
Mun mielestä kukaan ei voi vaatia täydellistä hiljaisuutta viikonloppuisin vaan on ihan normaalia, että ihmiset järjestävät illanistujaisia kerrostalossakin. Ei soitettu edes musiikkia tms. ja lähdettiin baariin puoli kahdelta.
Kommentit (154)
Toinen vaihtoehto olis ollut se, että oltais jääty vaan kämpille istumaan ja siinä tapauksessa oltaisiin lopetettu 4-5 aikaan. Siihen verrattuna puoli 2 oli suht ajoissa.
Ap
Ei olis ollut suht ajoissa, vaan myöhään on puoli kahteen asti juhliminen.
Laisesi idiootit tekevät muiden sääntöihin ja käytöstapoihin sopeutuvien elämän turhan vaikeaksi. Muuta johonkin juoppoasuntolaan, missä yömelu on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Laisesi idiootit tekevät muiden sääntöihin ja käytöstapoihin sopeutuvien elämän turhan vaikeaksi. Muuta johonkin juoppoasuntolaan, missä yömelu on normaalia.
Kerrostalossakin saa tietääkseni elää ihan normaalia elämää ja kutsua vieraita jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää klo 22 baariin niin saa naapurikin olla rauhassa.
Ei sinne kukaan noin aikasin mene :D
Ap
Kerrostaloasunto ei ole bilepaikka, vkl on ainut aika jolloin työssä kävijät voivat levätä. Opetelkaa keskustelemaan hiljempaa!
Hiljaisuus alkaa 23.00 eli siihen mennessä sitten baariin jos haluaa naapurisovun.
Perkuleen hunsvotti, lama aikana ei kenelläkään pitäisi olla varaa juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossakin saa tietääkseni elää ihan normaalia elämää ja kutsua vieraita jne.
Ap
Kännimökääminen aamuun saakka normaalia elämää???!
Minäkin kävin rimpauttamassa yläkerran asukkaiden ovikelloa ja kerroin, että he 'juhlivat' myös minun alakerran asunnossa ja en halua olla osallisena. Heillä oli taas karaokeilta menossa ja volyymit täysillä. Karaoke loppui, mutta kaakatus jatkui. Ja sitten kun seuraavan kerran törmätään portaissa, lymyillään ja ei tervehditä. Heitä aiemmin oli yläkerrassa itärajan takaa asukit ja heidän meno oli jotain aivan kauheaa, nyt siis asuu ihmisiä, joilla karaoke on jo äidinmaidossa.
Vierailija kirjoitti:
Lol mä biletän tääl mun kämpäs keskeiyölläki viikonloppuna eikä kukaa oo koskaa valittanu, onneks tollasii tiukkiksii ei asu mun kerrostalos :DDD
Asutkin jossain lähiössä muiden elämänkallujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toki, mutta jos hiljaisuuden jälkeen melutasn,.niin se poliisille soitto ja häirintäilmoitus isännöitsijälle. Tarpeeksi monta, niin saat häädön. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää klo 22 baariin niin saa naapurikin olla rauhassa.
Ei sinne kukaan noin aikasin mene :D
Ap
Menee tai on menemättä, niin kerrostalossa pitää olla hiljaisuus kello 22 ja aamun 07 välillä, jos ei tämä ollut ennestään tiedossa. Voi olla bilettäessä vaikea käsittää, että on mm. ihmisiä, joiden pitää olla kymmeneltä nukkumassa. Niin kuin esimerkiksi, jos työt alkaa 05 tai 06 tai jopa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa / rivitalossa nyt vaan pitää ottaa naapurit huomioon. Häädölle se lopulta korjataan jos ei muuten mene jakeluun.
Naapurista jatkuvasti metelöinnistä yöllä ja koirien haukkumisesta tehtiin valitus. Mikään ei muu ei auttanut. Nyt on ollut huomattavan hiljaista.
Ällöttää tuommoiset apn kaltaiset paskiaiset. Bileitä seuraavan kerran itsesi hengiltä, ei kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin rimpauttamassa yläkerran asukkaiden ovikelloa ja kerroin, että he 'juhlivat' myös minun alakerran asunnossa ja en halua olla osallisena. Heillä oli taas karaokeilta menossa ja volyymit täysillä. Karaoke loppui, mutta kaakatus jatkui. Ja sitten kun seuraavan kerran törmätään portaissa, lymyillään ja ei tervehditä. Heitä aiemmin oli yläkerrassa itärajan takaa asukit ja heidän meno oli jotain aivan kauheaa, nyt siis asuu ihmisiä, joilla karaoke on jo äidinmaidossa.
Ai rahtihameita ja pussihousuja?
Miten joku poika voi bilettää jos kerta ei kerrostalossa saa? Ei niillä ole mihinkään omakotitaloihinkaan varaa. Menee vaan elämä pilalle tällaisten tiukkapipojen takia.
Mikä on ongelma? Kerrostalossa on selkeät säännöt. Soittaisin joka kerta poliisit, kun melutaso häiritsee yöaikana. Häätö tulee ja sitten olet jonkun muun ongelma. Mä en kuuntelis toistuvaa häiriköintiä, kerta menis ehkä jos ei aamuherätystä juuri silloin. Idi ootti olet jos et tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, normaalia. Tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma? Kerrostalossa on selkeät säännöt. Soittaisin joka kerta poliisit, kun melutaso häiritsee yöaikana. Häätö tulee ja sitten olet jonkun muun ongelma. Mä en kuuntelis toistuvaa häiriköintiä, kerta menis ehkä jos ei aamuherätystä juuri silloin. Idi ootti olet jos et tätä ymmärrä.
Poliiseille soitetaan vain hätätilanteissa, jos henkesi on uhattuna. Älä tuhlaa poliisien vähäisiä resursseja tiukkapipoisuutesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kännimökääminen aamuun saakka normaalia elämää???!
On se normaalia elämää koska 90% suomalaista tekee sitä joskus.
Toinen vaihtoehto olis ollut se, että oltais jääty vaan kämpille istumaan ja siinä tapauksessa oltaisiin lopetettu 4-5 aikaan. Siihen verrattuna puoli 2 oli suht ajoissa.
Ap