Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri valitti taas "metelistä", koska meillä oli kavereita kylässä

Vierailija
11.01.2026 |

Mun mielestä kukaan ei voi vaatia täydellistä hiljaisuutta viikonloppuisin vaan on ihan normaalia, että ihmiset järjestävät illanistujaisia kerrostalossakin. Ei soitettu edes musiikkia tms. ja lähdettiin baariin puoli kahdelta.

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset käymässä baarissa? Jos nyt vaikka aikuistuisitte ensin ja lopettaisitte teinien leikkimisen.

Eikö baareissa nimenomaan käy aikuisia? Tietääkseni lapsia siellä ei paljoa käy.

Vierailija
42/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä välitä näistä katkerista tiukkapipoisista AV-ämmistä, kyllä uuden vuoden aattona saa ja PITÄÄ juhlia, jos jotakin häiritsee niin menkööt johonkin erämaahan asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraatte jonkun tilan, minne menette viettämään aika.

Tai sitten ostatte omakotitalon, jos ette pysty elämään sääntöjen mukaan.

Hiljaisuus alkaa klo 22:00.

Vierailija
44/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap älä välitä näistä katkerista tiukkapipoisista AV-ämmistä, kyllä uuden vuoden aattona saa ja PITÄÄ juhlia, jos jotakin häiritsee niin menkööt johonkin erämaahan asumaan.

Häiriköt voivat ostaa sen omakotitalon itse ja siellä häiriköidä. Kuitenkin 90% kerrostaloasunnoissa asuvista osaavat olla kunnolla ja hiljaa.

Vierailija
45/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viikonloppuisin olisi hyvä lopettaa se meteli 2300 mennessä. Silloin se hiljaisuus kerrostaloissa alkaa. Muakin vituttaisi naapurina raskaan työviikon jälkeen tuollainen muita huomioimaton käytös. Kai joku naapuri sentään huomioi teitä vastavuoroisesti aloittamalla kahdeksalta aamulla rakenteiden sähköporauksen? 

Mitä siitä on hyötyä, kun toinen nukkuu sikeästi pois humalaansa eikä tietäisi mitään edes täryjyrästä.

Vierailija
46/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol mä biletän tääl mun kämpäs keskeiyölläki viikonloppuna eikä kukaa oo koskaa valittanu, onneks tollasii tiukkiksii ei asu mun kerrostalos :DDD

Voi olla että on valittanut, mutta se ei ole mennyt läpi koska tarvitaan aina lista naapureita siihenkin. Kaikille ei äänet välttämättä ole kuulunut, ehkä vain yhdelle. Kuvittele että siellä sinun naapurissasi on hermoromahduksen partaalla oleva sun mölyä kuunteleva, joka ei ole saanut nukuttua? Metelöinti voi jättää myös trauman, eli tulee entistä enemmän herkäksi äänille ja ne triggeröi. 

Vierailija
47/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiriköt voivat ostaa sen omakotitalon itse ja siellä häiriköidä. Kuitenkin 90% kerrostaloasunnoissa asuvista osaavat olla kunnolla ja hiljaa.

90%? Eikö oikea luku ole noin 33%?

Vierailija
48/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse mene? Saat ihan rauhassa rellestää siellä, miksi pilata muiden elämä? 

Vierailija
49/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol mä biletän tääl mun kämpäs keskeiyölläki viikonloppuna eikä kukaa oo koskaa valittanu, onneks tollasii tiukkiksii ei asu mun kerrostalos :DDD

Voi olla että on valittanut, mutta se ei ole mennyt läpi koska tarvitaan aina lista naapureita siihenkin. Kaikille ei äänet välttämättä ole kuulunut, ehkä vain yhdelle. Kuvittele että siellä sinun naapurissasi on hermoromahduksen partaalla oleva sun mölyä kuunteleva, joka ei ole saanut nukuttua? Metelöinti voi jättää myös trauman, eli tulee entistä enemmän herkäksi äänille ja ne triggeröi. 

Traumat lol :D 

Vierailija
50/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, jatkuva metelöinti ja unettomat yöt voivat herkistää stressin takia. Se ettei saa olla rauhassa kotonaan vaan koko ajan ahdistunut että taas kuuluu meteliä. Sitten sitä oikein odottaa ja tällöin kaikki pienetkin äänet triggeröi ja stressitaso nousee automaattisesti. 

Vierailija
51/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, jatkuva metelöinti ja unettomat yöt voivat herkistää stressin takia. Se ettei saa olla rauhassa kotonaan vaan koko

No ei se jatkuvaa oo, kerran viikonloppuna vaa tai joka toinen viikonloppu, vaihtelee vähä, mut ei sen useemmin

Vierailija
52/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas? Eli jokaviikonloppuiset etkot. Kyllä sitä kestävämmälläkin menee hermot tuollaiseen.

Uudenvuoden aattona oli juhlat. Silloin kai sentään saa ihan luvan kanssa juhlia? Ammutaanhan rakettejakin ja niistä vasta meteliä kuuluu.

Ap

Meilläkin naapurit vetosivat uudenvuoden aattoon ampuessaani raketteja meidän puuliiteriin päin.  Kävin neuvomassa, että ampukaa omaa taloanne päin mieluummin. Pilasin kuulemma kivan tunnelman heillä. En vieläkään käsitä mikä syy uudenvuoden aatto on toimia vastoin sääntöjä ja ottaa huomioon muut?

Vierailija
53/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas? Eli jokaviikonloppuiset etkot. Kyllä sitä kestävämmälläkin menee hermot tuollaiseen.

Uudenvuoden aattona oli juhlat. Silloin kai sentään saa ihan luvan kanssa juhlia? Ammutaanhan rakettejakin ja niistä vasta meteliä kuuluu.

Ap

Provo on kirjoitus, kun nyt kerrot että oli uudenvuoden pippalot. Odotit vaan ensiksi ihmisten kommentit yöllä häiritsemiseen ja kirjoit sanan "taas"

Vierailija
54/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä kielletä elämästä elämäänsä, juhlimasta kavereittensa kanssa, mutta ikävä kyllä tiiviisti asutut kerrostalot asettavat haasteensa ottaa muutkin huomioon. Jos olisit ollut yhtään viisas olisit käynyt ennakkoon kertomassa naapurille, että teidän on pakko saada huutaa kavereitten kanssa uudenvuoden aattona ja tavoite on metelöidä mahdollisimman pitkään. Se olisi ollut reilua, eikä nyt  ahdistua siitä että joku muukin pitää teidän lisäksi oikeuksistaan  talon asukkaana  kiinni. Sitä saa mitä tilaa myös naapureittesi kanssa!

Vierailija
55/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti on ilmoitettu.

Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Siis mikä tää nyt on? Ei ollut yksinkertaisesti MITÄÄN kommentissa, ei edes yhtä sanaa joka olis rikkonut sääntöjä. 

Vierailija
56/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti on ilmoitettu.

Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Siis mikä tää nyt on? Ei ollut yksinkertaisesti MITÄÄN kommentissa, ei edes yhtä sanaa joka olis rikkonut sääntöjä. 

Täällä on musta lista jossa on paljon sanoja, jopa ihan tavallisia sanoja, esimerkiksi eläk*läinen, koska jotkut palstahullut hokee näitä sanoja, tai koska moderaattorit eivät vain tykkää tietyistä sanoista.

Vierailija
57/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset käymässä baarissa? Jos nyt vaikka aikuistuisitte ensin ja lopettaisitte teinien leikkimisen.

Saanko minä käydä baarissa? Täytin hetki sitten 20v, eli en ole teini enää, leikinkö minä nyt teiniä jos käyn baarissa?

Kyllä. Olet teini.

Vierailija
58/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Provo on kirjoitus, kun nyt kerrot että oli uudenvuoden pippalot. Odotit vaan ensiksi ihmisten kommentit yöllä häiritsemiseen ja kirjoit sanan "taas"

Taas. Valitti kerran uutenavuotena ja eilen illalla taas. Mikä tuossa nyt oli niin ihmeellistä, arvon provosalapoliisi?

Ap

Vierailija
59/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taas. Valitti kerran uutenavuotena ja eilen illalla taas. Mikä tuossa nyt oli niin ihmeellistä, arvon provosalapoliisi?

Ap

Ja vielä kerroit, että"vain" puoli kahteen yöllä metelöitte.

Vierailija
60/154 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kallu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän