Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen nai niin hyvän kumppanin kanssa kuin rahkeet suinkin riittää.

Vierailija
11.01.2026 |

Luonnon laki. Niin hyvän ja tai kauniin kanssa kuin suinkin on onnistunut saamaan. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, muttei sillä vättämättä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Seksissä ratkaisee kuitenkin vehkeiden ominaisuudet ja sopivuus keskenään. Vaimo sai megakullin ja minä oravapillun. Parempaa ja nautinnollisempaa paria ei olekaan. Sielunkumppanuudesta nyt puhumattakaan, varsinkaan kaiken lisänä.

Vierailija
2/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, muttei sillä vättämättä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Seksissä ratkaisee kuitenkin vehkeiden ominaisuudet ja sopivuus keskenään. Vaimo sai megakullin ja minä oravapillun. Parempaa ja nautinnollisempaa paria ei olekaan. Sielunkumppanuudesta nyt puhumattakaan, varsinkaan kaiken lisänä.

Minä taas en oikein usko tuohon että nainen viihtyy miehen kanssa sen perusteella että seksi on hyvää. Kyllä sinussa täytyy olla jotakin muutakin. Tämäkin palsta on täynnä naisten kommentteja siitä että seksi oli ok, mutta uusi mies on parempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en oikein usko tuohon että nainen viihtyy miehen kanssa sen perusteella että seksi on hyvää. Kyllä sinussa täytyy olla jotakin muutakin. Tämäkin palsta on täynnä naisten kommentteja siitä että seksi oli ok, mutta uusi mies on parempi. 

Seksuaalisesti "vahva" nainen on myrkyllisen feministien pajattamaa soopaa, yksi perusdogmistaan.

Se on totta että niin mies kuin nainenkin tekee valintansa aina oman etunsa mukaisesti. Kriteerijoukko seksuaalista elämänkumppania valittaessa on miehelle erilainen kuin naiselle. Kriteeerijoukko muuttuu jonkin verran sitten kun jo ollaan luutuneessa parisuhteessa, silloin mies esim. ei välttämättä jätä naista vaikka tämä on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.

Vierailija
4/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisesti "vahva" nainen on myrkyllisen feministien pajattamaa soopaa, yksi perusdogmistaan. Se on totta että niin mies kuin nainenkin tekee valintansa aina oman etunsa mukaisesti. Kriteerijoukko seksuaalista elämänkumppania valittaessa on miehelle er

Sinä taas et näytä ymmärtävän seksistä ja hyvästä parisuhteesta mitään. Ei liene kokemusta, eikä tuolla asenteella naisista koskaan tulekaan. Taidat pelätä vahvoja naisia, kuten monet munattoman miehet, jolla ei ego kestä vaativaa naista. Säälittää. Sinunkin kannattaa varmaan hakea joku thaikku tai filippiino jota tottelee sinua kuin koira. Niin ne muutkin sinunlaiset on tehneet. Jätä oikeat naiset oikeille miehille. 

Vierailija
5/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sun pitää nuolla ne orgasmit, kun mega kullista ei ole mitään hyötyä mihinkään. Itse asiassa koira olisi vaimollesi sua paljon parempi vaihtoehto. 

Vierailija
6/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan sitä panee sillä megakullilla? Oletko uskaltanut kysyä?

Vierailija
7/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei Persu Pate oikein arvosta thaikkuja ja filippiinejä! 

Olispa kiva päästä hetkeksi suljettuun tilaan juttelemaan sun kanssa hiukan esim. vaikka thaikuista ja filippiineistä.

Vierailija
8/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on naamarit riisuttu. Ja se Pate on täällä niin monia raivoissaan persutellut. Ihan samoin kuin homotellut. Ja vässyköittänyt. Pelkkää projisointia kaikki tämä.

Vierailija
9/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei Persu Pate oikein arvosta thaikkuja ja filippiinejä! 

Olispa kiva päästä hetkeksi suljettuun tilaan juttelemaan sun kanssa hiukan esim. vaikka thaikuista ja filippiineistä.

En ole persu. En myöskään arvosta naisia, jotka rahan tai omaisuuden takia suostuvat tottelemaan ja alistumaan miehille. Vielä vähemmän arvostan naisia alistavia munattomia miehiä, jolla ei pää kestä vaativampaa naista, joka pitää puolensa. Naisessa pitää olla särmää ja munaa, jotta hänessä olisi miehelle jotain haastetta. Kannatan tasa-arvoista suhdetta jossa molemmat ovat samanarvoiset ja pitävät omista rajoistaan ja ehdoistaan kiinni.  En ole kateeellinen, tai pane pahakseni, vaikka nainen olisi minua pätevämpi tai tienaisi enemmän. Ei ole minun egostani pois, eikä vaikuta mielenrauhaani mitenkään. Arvostukseni pitää ansaista ja sille pitää olla katetta. Moni mies ei ymmärrä ettei asema tai ura takaa vielä yhtään mitään.

Mitä tulee naismakuun, niin en todellakaan haikaile teennäisiä pienikokoisia thaikkuja tai muitakaan idän pieniä naisia. Eivät ole minua varten.  Mielummin naisellisia runsaampia, jolla särmää, latinoita, gingereitä tai muuten vain vaativia suomalaisia naisia. Onneksi löysin itsellekin tarpeeksi särmikkään ja tulisen gingerin.

Vierailija
10/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet Pate rasisti.

Vierailija
11/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet Pate rasisti.

En ole mainittu pate mutta tuo rasistiksi haukkuminen on vaan muuten minun lempi aihe. Miksi ei saisi olla rasisti? Kokea ennekkoluuloa jotakin kansanryhmää tai uskontoa kohtaan? Onko se jotenkin kiellettyä jos romani pitsiliinakauppiaat marssii ovelle ja vähä alkaa epäilyttää?

Vierailija
12/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet Pate rasisti.

Joo niin olen, jos rasismiksi katsotaan se, etten arvosta munattomia naisia alistavia ja vähätteleviä miehiä.  En toki arvosta maksullisia ja sellaiseksi katsottavia naisiakaan, enkä kyllä muutenkaan mammonan perässä juoksevia, oli sitten miehiä tai naisia.  Enkä arvosta tekopyhiä itsään muita parempina pitäviä uskovaisiakaan. Sen murhanhimoisempaa porukkaa olekaan, sekin taas nähty.  Mutta kaikkia itsenäisiä omanarvontuntevia ja muita kunniottavia  ihmisiä tai naisia arvostan, oli ne mitä kansaa tai ihonväriä tahansa.  Allerginen itsekkäille mulkuille, jotka luulee olevansa jotain ja määräilevänsä muita. Paha tapa pudottaa heitä maanpinnalle ja antaa palautetta. Terävä kieli. Siitä tuli kärsittyä työelämässä. 

Vierailija
13/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen yhteensopivuus on hyvä lähtökohta. Tervepäisille. 

Täällä palstalla on muuten ilmestyny  joku alapeukuttajien joukko. 

Vierailija
14/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti aloitus. Jokainen löytää itselleen sopivan kumppanin jos aikansa haeskelee. Ei ole olemassa mitään yleistä tasomittausta. 

Vierailija
15/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sun pitää nuolla ne orgasmit, kun mega kullista ei ole mitään hyötyä mihinkään. Itse asiassa koira olisi vaimollesi sua paljon parempi vaihtoehto. 

Nuolemalla ei naiset orgasmia saa, ehkä pieni osa. 

Vierailija
16/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti aloitus. Jokainen löytää itselleen sopivan kumppanin jos aikansa haeskelee. Ei ole olemassa mitään yleistä tasomittausta. 

Eri mieltä. Jokainen haeskelee TAI haeskelun kohteena olevat alkavat seurustella. Niin hyvän kumppanin kanssa kuin suinkin löytyy. 

Vierailija
17/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluution perusoppikirjan ensimmäisen luvun ensimmäinen teesi. Jokainen yksilö pyrkii löytämään niin hyvän kumppanin kuin suinkin pystyy. 

Oleko koskaan nähnyt esim. missin seurustelevan ruman miehen kanssa?

Vierailija
18/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet Pate rasisti.

Joo niin olen, jos rasismiksi katsotaan se, etten arvosta munattomia naisia alistavia ja vähätteleviä miehiä.  En toki arvosta maksullisia ja sellaiseksi katsottavia naisiakaan, enkä kyllä muutenkaan mammonan perässä juoksevia, oli sitten miehiä tai naisia.  Enkä arvosta tekopyhiä itsään muita parempina pitäviä uskovaisiakaan. Sen murhanhimoisempaa porukkaa olekaan, sekin taas nähty.  Mutta kaikkia itsenäisiä omanarvontuntevia ja muita kunniottavia  ihmisiä tai naisia arvostan, oli ne mitä kansaa tai ihonväriä tahansa.  Allerginen itsekkäille mulkuille, jotka luulee olevansa jotain ja määräilevänsä muita. Paha tapa pudottaa heitä maanpinnalle ja antaa palautetta. Terävä kieli. Siitä tuli kärsittyä työelämässä. 

Sulle raha ja mammona tuntuukin olevan paha paikka. Ei vissiin ole rahkeet riittäneet se hankkimiseen. Vai onko vaimo tänkin asian päättänyt sun puolestas?

Vierailija
19/19 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki etsi minkäänlaista kumppania vaan haluavat elää yksin koko elämänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä