Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin uuden miesystävän sivistyksen tasoon

Vierailija
11.01.2026 |

Olen tapaillut muutaman viikon tosi kivanoloista miestä. Ollaan käyty illallisilla ja teatterissa, ja juttu on kulkenut hyvin joskin mies on hieman ujonpuoleinen ja pidättyväinen. Iso juttu että ei välitä alkoholista ja on huomaavainen minua kohtaan. 

Toissapäivänä hän kutsui minut käymään kotonaan, syömään karjalanpaistia ja viettämään iltaa. Koti oli siisti ja oli selvästi laittanut paikat kuntoon minua varten. Uteliaisuudesta menin katsomaan hänen kirjahyllyään, ja kiinnitin huomion siihen että hylly oli täynnä pelkkää sotakirjallisuutta. Talvisotaa, jatkosotaa hyllymetreittäin. Sotilaiden elämänkertoja ja jotain tietokirjoja rintamalinjoista. 

Hienoa että mies tykkää lukea, mutta aloin miettimään että aika yksipuolista on hänen kiinnostuksen kohteensa? Onko nuo sotajutut hänelle jokin pakkomielle? En ole enää nuori, niin koen että minulle on tärkeää henkinen yhteys kumppaniin. Minua ei niinkään nuo sotajutut kiinnosta, ja olisi kiva jos miestä kiinnostaisi muutkin aiheet ja moderni kaunokirjallisuus mistä voitaisiin jutella  

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako?

Vierailija
2/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuiko Hertta- ja Linnasarja kokonaan?

Hyi, mikä tyhmyri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, ei tää voi olla totta.

Vierailija
4/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mikä tyhmyri!

En lue kioskikirjallisuutta vaan laadukasta proosaa. Viimeksi sykähdytti Monika Fagerholmin Döda trakten/Kvinnor i revolt. Harmi että miehet eivät lue kirjoja elleivät ne jotenkin liity sotimiseen ja tappamiseen. 

AP

Vierailija
5/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti, ole jo hiljaa.

Vierailija
6/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te olette jutelleet tähän saakka?

Vierailija
7/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies osaa käyttää myös kirjastoa? En itsekään täytä asuntoani kirjoilla jotka luen vain kerran. 

Vierailija
8/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä sitten muuta kuin mies luiskaan ja etsimään uutta, parempaa, joka lukee haluamiasi kirjoja.

Vierailija
9/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi ottaa hyllystä NatsiSaksa ja Suomi kirja ja lukea keitä on helpoin aivopestä. 

Vierailija
10/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunne historiaa niin ei voi ennustaa tulevaisuutta, maailma kun ei ole ollut koskaan ruusunpunainen vaan enemmäkin verenpunainen

Vierailija
11/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida olla ihan niin fiksu kuin minä itseään pitää. 

Vierailija
12/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lesboksi ja hommaa naisystävä.

Vierailija
13/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ylikouluttautuvat parisuhteisiin ja kun rakkauden kohde ole välttämättä käynyt samoja suhdeopintoja se on vääjämättä pettymys. No, vaikka ne naisten kirjat päättyy sanoihin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti, ero ei olekaan niin traaginen asia.

Vierailija
14/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko AP tämän aloituksen vitsillä vai tosissasi?

Vierailija
15/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta yhdessä,puoliso katsoo vaan sota dokkareita, mä kattelen sinkkuelämää. 🤣

Joo ja natsas sillon aikoinaan hänen siisti asunto. Äitinsä ei ollu käyny siivoamassa,koska asuu 1000kilsan päässä.

Vierailija
16/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua olisi enemmän huolestuttanut se karjalanpaisti kuin nuo kirjat. 

Karjalanpaistin luulisi jo jääneen jonnekin 80-luvulle. Onko nolompaa? 

Vierailija
17/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko chiavanukasta kaapissa? Se voisi pelastaa tilanteen! 

Vierailija
18/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sivistymätöntä olla kiinnostunut historiasta..?

No etkö voi ehdottaa miehelle jonkin omasta mielestäsi hyvän kirjan lukemista, niin voitte sitten keskustella siitä. Lue itse vastaavasti jokin miehen suosikkikirja.

Eikö miehellä saa olla omia mielenkiinnon kohteita?

Mistä te sitten olette puhuneet..? Jos on "tosi kivanoloinen" kuitenkin. 

Vierailija
19/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mikä tyhmyri!

En lue kioskikirjallisuutta vaan laadukasta proosaa. Viimeksi sykähdytti Monika Fagerholmin Döda trakten/Kvinnor i revolt. Harmi että miehet eivät lue kirjoja elleivät ne jotenkin liity sotimiseen ja tappamiseen. 

AP

Miehiä paljon  älykkäämät naiset haluavat kokea kiihkoa. Sitten ne kokevat sitä johonkin miesten määräämään agendaan. Joko feminismiin, ilmastonmuutokseen tai Jeesukseen. Kannattaa siirtää katse persumiesten aloustoilta vasemmistossa ja vihreissä pörrääviin matelevia nössömiehiin. Ne opettelevat ulkoa naisia mielistelevän puhe- ja käytöstavan.

Vierailija
20/83 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko karjalanpaistin kanssa pussimuussia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi