Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei vihervasemmisto osoita mieltään Iranin mielenosoittajien puolesta samalla tavalla kuin gazalaisten puolesta?

Vierailija
10.01.2026 |

Ei näy taideperformansseja, boikotteja, miekkareita tai muutakaan vastaavaa.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt tätä hiljaisuutta. Iranilaiset taistelevat vapautensa puolesta, eikä täällä näy tukea. 

Helsingissä oli eilen tapahtuma, jonka tarkoitus oli toimia iranilaisten äänenä islamilaista hallintoa vastaan. Paikalla yksi poliitikko. 

https://x.com/i/status/2009668287555117308

Vierailija
22/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei miehittäjävaltio tee kansanmurhaa. Kansalla on oikeus protestoida hirmuhallintoa vastaan (jota muuten tukee Putin, joka tykkää rahoittaa ja aseistaa is la mis te ja ja nat se ja))

Miksi persu vihaa is la mis ti hallinnon vastustajia?

Pelkäätkö että Suomen oppositio ottaa mallia ja käy persujen kimppuun 😂

Toisin päin. Persut vihaavat islamistihallintoa. Eivät sen vastustajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt tätä hiljaisuutta. Iranilaiset taistelevat vapautensa puolesta, eikä täällä näy tukea. 

Helsingissä oli eilen tapahtuma, jonka tarkoitus oli toimia iranilaisten äänenä islamilaista hallintoa vastaan. Paikalla yksi poliitikko. 

Sebastian Tynkkynen 

Vierailija
24/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihan viimeaikaisia esimerkkejä siitä mitä se vapaus on. Syyria ja Libya.

Vapaata on, nimittäin vapaata anarkiaa, jota hallitsee paikalliset sotapäälliköt.

Nyt äkkiä remppaamaan niitä vastaanottokeskuksia.

Vierailija
25/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sebastian Tynkkynen 

Miksei eräs kansanedustaja Honkasalo näytä naamaansa iranilaisten mielenosoittajien seurassa, eivätkö hänen lapsensakin ole iranilaiselle tehtyjä, näin joku joskus kirjoitti.

Taitaa olla oikein suurv*tutus päällä kun Hamasin rahahanat laitetaan kohta kiinni Iranissa, lopullisesti.

Vierailija
26/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reunavassarit kannattaa väkivaltaa naisia kohtaan Iranissa.

Hiljaisuus aiheesta on korviahuumaavaa. Se kertoo asian hyväksymisestä.

Missä on kymmenien kohtien listat miksi Iranin hallinnon väkivalta naisia ja kansaa kohtaa on tuomittavaa? Ei näy missään.

No, eiköhän tuo ole päivänselvää ja ainakin kaikki seuraamani vasemmistolaiset ovat Iranin kansalaisia tukeneet. 
Itse ihmettelisin lähinnä miksi oikeistomedia on aiheesta niin hiljaa. 

Ja eikö Iran ole suomen valtion ja EU:n pakotteiden kohteena jo valmiiksi? Eikö olisi silloin aika populistista tällaista pakotetta huudella? 

Vierailija
27/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ilmarikaan lähetä rahaa.

Vierailija
28/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei äärivassareilla ole milloinkaan kavereina islamin sortoa paenneita islamia vihaavia henkilöitä jotka perinjuurin tuntevat tämän uskonnollis-poliittisen fasismin.

Esim Armanista he eivät pidä

Vierailija
29/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulleko sä ap vittuilet? Laita osoite tähän ja tulen soittamaan ovikelloa. Jutellaan asiasta, pelle.

Vierailija
30/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oikeisto odottaa kädet taskussa että vasemmisto taas näyttää miten asiat tehdään?

Sinne vain mieltä osoittamana jos asia on tärkeä.

Vierailija
31/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulleko sä ap vittuilet? Laita osoite tähän ja tulen soittamaan ovikelloa. Jutellaan asiasta, pelle.

Nyt se kiljupullon korkki kiinni ja liimanhaistelu seis!

Vierailija
32/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. 

T. P E R S K U T A R A L L A A

Vierailija
33/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto hurrasi kun Iranin shaahi kaatui ja pappisvalta vei maan kivikaudelle!

Vierailija
34/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, tämä ylipäätään on Kremlistä johdettua toimintaa, johon tarttuvat myyrät ja typerääkin typerämmät "hyvikset".

Vierailija
35/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse osoita mieltä? Miksi muiden pitäisi tehdä se puolestasi?

Mielenosoittamisesta täällä Suomessa ei ole mitään hyötyä. Lähinnä vihervassarien kaksinaismoralismia tässä ihmetellään.

Ketkä tässä ihmettelee?

Vierailija
36/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki Tuomiojakin osoitti aikoinaan mieltään yhdessä muiden vassareiden kuten psykiatri Ilkka Taipaleen kanssa Helsingissä shaahin vastaisissa mielenosoituksissa.

Vierailija
37/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap itseositamiektä? Miksi aina jonku muun pitä- tehdä kaikki, kun ap uhriutuu pienimmästäkin vastoinkäymisestä.

Vierailija
38/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iranin hallinto katkaisi kansalta nettiyhteydet, mutta Starlink toimii joillain alueilla. Voi olla hämmentynyt olo joillain, kun on, tai ainakin pitäisi olla, samalla puolella Elon Muskin kanssa.

Vierailija
39/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. 

T. P E R S K U T A R A L L A A

Tämähän on hapsun hauskaa sarkasmia ja havaintoja! 😉

Vierailija
40/154 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikeisto odottaa kädet taskussa että vasemmisto taas näyttää miten asiat tehdään?

Sinne vain mieltä osoittamana jos asia on tärkeä.

Juuri näin tämä oikeiston vellihousuisuus on silmiin pistävää. Ainoa ns. oikeistolainen, jota on nähty mielenosoituksissa on Halla-aho ja hänkin on jonkin sortin sosialisti eli kansallis sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme