Miksei vihervasemmisto osoita mieltään Iranin mielenosoittajien puolesta samalla tavalla kuin gazalaisten puolesta?
Ei näy taideperformansseja, boikotteja, miekkareita tai muutakaan vastaavaa.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei miehittäjävaltio tee kansanmurhaa. Kansalla on oikeus protestoida hirmuhallintoa vastaan (jota muuten tukee Putin, joka tykkää rahoittaa ja aseistaa is la mis te ja ja nat se ja))
Miksi persu vihaa is la mis ti hallinnon vastustajia?
Pelkäätkö että Suomen oppositio ottaa mallia ja käy persujen kimppuun 😂
Toisin päin. Persut vihaavat islamistihallintoa. Eivät sen vastustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt tätä hiljaisuutta. Iranilaiset taistelevat vapautensa puolesta, eikä täällä näy tukea.
Helsingissä oli eilen tapahtuma, jonka tarkoitus oli toimia iranilaisten äänenä islamilaista hallintoa vastaan. Paikalla yksi poliitikko.
Sebastian Tynkkynen
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt tätä hiljaisuutta. Iranilaiset taistelevat vapautensa puolesta, eikä täällä näy tukea.
Tässä on ihan viimeaikaisia esimerkkejä siitä mitä se vapaus on. Syyria ja Libya.
Vapaata on, nimittäin vapaata anarkiaa, jota hallitsee paikalliset sotapäälliköt.
Nyt äkkiä remppaamaan niitä vastaanottokeskuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä oli eilen tapahtuma, jonka tarkoitus oli toimia iranilaisten äänenä islamilaista hallintoa vastaan. Paikalla yksi poliitikko.
Sebastian Tynkkynen
Miksei eräs kansanedustaja Honkasalo näytä naamaansa iranilaisten mielenosoittajien seurassa, eivätkö hänen lapsensakin ole iranilaiselle tehtyjä, näin joku joskus kirjoitti.
Taitaa olla oikein suurv*tutus päällä kun Hamasin rahahanat laitetaan kohta kiinni Iranissa, lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reunavassarit kannattaa väkivaltaa naisia kohtaan Iranissa.
Hiljaisuus aiheesta on korviahuumaavaa. Se kertoo asian hyväksymisestä.
Missä on kymmenien kohtien listat miksi Iranin hallinnon väkivalta naisia ja kansaa kohtaa on tuomittavaa? Ei näy missään.
No, eiköhän tuo ole päivänselvää ja ainakin kaikki seuraamani vasemmistolaiset ovat Iranin kansalaisia tukeneet.
Itse ihmettelisin lähinnä miksi oikeistomedia on aiheesta niin hiljaa.
Ja eikö Iran ole suomen valtion ja EU:n pakotteiden kohteena jo valmiiksi? Eikö olisi silloin aika populistista tällaista pakotetta huudella?
Vierailija kirjoitti:
Ei Ilmarikaan lähetä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei äärivassareilla ole milloinkaan kavereina islamin sortoa paenneita islamia vihaavia henkilöitä jotka perinjuurin tuntevat tämän uskonnollis-poliittisen fasismin.
Esim Armanista he eivät pidä
Mulleko sä ap vittuilet? Laita osoite tähän ja tulen soittamaan ovikelloa. Jutellaan asiasta, pelle.
Miksi oikeisto odottaa kädet taskussa että vasemmisto taas näyttää miten asiat tehdään?
Sinne vain mieltä osoittamana jos asia on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mulleko sä ap vittuilet? Laita osoite tähän ja tulen soittamaan ovikelloa. Jutellaan asiasta, pelle.
Nyt se kiljupullon korkki kiinni ja liimanhaistelu seis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Vasemmisto hurrasi kun Iranin shaahi kaatui ja pappisvalta vei maan kivikaudelle!
Niin no, tämä ylipäätään on Kremlistä johdettua toimintaa, johon tarttuvat myyrät ja typerääkin typerämmät "hyvikset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse osoita mieltä? Miksi muiden pitäisi tehdä se puolestasi?
Mielenosoittamisesta täällä Suomessa ei ole mitään hyötyä. Lähinnä vihervassarien kaksinaismoralismia tässä ihmetellään.
Ketkä tässä ihmettelee?
Erkki Tuomiojakin osoitti aikoinaan mieltään yhdessä muiden vassareiden kuten psykiatri Ilkka Taipaleen kanssa Helsingissä shaahin vastaisissa mielenosoituksissa.
Miksei ap itseositamiektä? Miksi aina jonku muun pitä- tehdä kaikki, kun ap uhriutuu pienimmästäkin vastoinkäymisestä.
Iranin hallinto katkaisi kansalta nettiyhteydet, mutta Starlink toimii joillain alueilla. Voi olla hämmentynyt olo joillain, kun on, tai ainakin pitäisi olla, samalla puolella Elon Muskin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.T. P E R S K U T A R A L L A A
Tämähän on hapsun hauskaa sarkasmia ja havaintoja! 😉
Vierailija kirjoitti:
Miksi oikeisto odottaa kädet taskussa että vasemmisto taas näyttää miten asiat tehdään?
Sinne vain mieltä osoittamana jos asia on tärkeä.
Juuri näin tämä oikeiston vellihousuisuus on silmiin pistävää. Ainoa ns. oikeistolainen, jota on nähty mielenosoituksissa on Halla-aho ja hänkin on jonkin sortin sosialisti eli kansallis sellainen.
https://x.com/i/status/2009668287555117308