Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistutko kampaamosta 100 % tyytyväisenä?

Vierailija
10.01.2026 |

Itse olen ehkä kerran ollut täysin tyytyväinen lopputulokseen, useimmiten hiukset ovat jotenkin typerästi muotoillut, liian kiharat tai kaikkein tyypillisimmin liian sileät ja littanat.

Mulle on hiuksissa tärkeintä se, että ne ovat kuohkeat ja tuuheat, joku kiilto on toissijaista.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun kävin parturissa niin inhotti se pyöröharjalla repiminen ja palloksi muotoilu. Näennäisesti leikattiin kauan vaikka olisi tuon saanut nopeamminkin. Ja olen ollut tyytyväinen kerran ja valokuva juhlista on todisteena hiukset oli kivat ja niissä oli onnistunut värjäys.

Vierailija
22/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun kävin parturissa niin inhotti se pyöröharjalla repiminen ja palloksi muotoilu. Näennäisesti leikattiin kauan vaikka olisi tuon saanut nopeamminkin. Ja olen ollut tyytyväinen kerran ja valokuva juhlista on todisteena hiukset oli kivat ja niissä oli onnistunut värjäys.

Päänahan kipeä repiminen melkein joka kerta on yksi syy välttää kampaamoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua yksi kampaaja hakkasi kipeästi otsaan jollain kuivausharjalla, kun föönasi hiuksia kuivaksi.

Ap

Vierailija
24/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetäkö sulle kuuluu. 

Vierailija
25/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua yksi kampaaja hakkasi kipeästi otsaan jollain kuivausharjalla, kun föönasi hiuksia kuivaksi.

Ap

Ilmankos tyhmiä kyselet .😝😝😝😝

Vierailija
26/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksamisen jälkeen.

Vierailija
27/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmankos tyhmiä kyselet .😝😝😝😝

Kampaaja suuttui 😄

Vierailija
28/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se merkkaa millaiset hiukset on ensimmäisen kotipesun jälkeen.

Vierailija
29/29 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä kerralla poistuin 100% tyytyväisenä.

2024 alussa menin varaamaan aikaa vakikampaajalleni. Hänelle ei ollut vapaita aikoja pitkään aikaan, joten toinen omistajista ehdotti, että opiskelija voisi leikata mun hiukset vaikka heti. Mun hiukset oli lähes lantiolle asti ja opiskelija ohensi jo valmiiksi ohuita hiuksia ihan liikaa veitsellä. Varmaan kolme tuntia sähläsi hiusten kanssa.

Kotiin päästyä itkin koko illan.

Tän opiskelijan leikkauksen jälkeen hiukset haaroittuivat tosi pahasti ja menivät jatkuvasti pahaan takkuun. Hiukset oli ihan kynitty hiirenhäntä.

Varasin muutamia aikoja uudelle kampaajalle, sellaiselle joka on tunnettu osaamisestaan. Hän yritti useaan kertaan poistaa haaroittuneita hiuksia ja kertoi, ettei mun hiuslaadulle sovi veitsellä leikkaus. Vahinko oli silti niin laaja, ettei hiukset koskaan näyttäneet yhtä hyväkuntoisilta kuin ennen.

Lopulta päädyin leikkaamaan pituuden lähes kokonaan. Nyt on pitkä polkka, mutta hyvin leikattu ja hyväkuntoinen. 

Ei edes tuntunut pahalta leikata hiuksia lyhyeksi. Menetys oli tapahtunut jo silloin 2024.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän