Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex mies ei palauta lapsia

Vierailija
30.04.2023 |

Onneksi on asia laitettu vireille oikeuteen, mutta vielä ei mies ole saanut haastetta.
Mutta hänellä ei ole mitään oikeaa, todellista perustetta olla antamatta lapsia, kun meillä on sopimus vuoroviikoista.
Hän on pitänyt heitä jo monta viikkoa.
Nyt kun olisi taas vaihtopäivä, niin hän ainoastaan laittoi ääniviestin, että minun tulee palauttaa tiistaina hänelle kaikki hänen "ostamansa" vaatteet.
Hohhoijaa.

En ole vastannut mitään. Vielä.

Hän tasan tietää, että hänen kuuluu antaa lapset, mutta ei puhettakaan.

Hänen kanssaan on turha yrittää keskustella, siksi en vastaa..Mutta en tiedä kehtaisko hän oikeasti tulla vaatteita hakemaan. No kehtaa hän, koska hän kuvittelee olevansa minun yläpuolella ja minua saa käskyttää.

Onko tuomarin näkökulmasta mitään väliä sillä, palautanko kiltisti lapsen vaatteet, kun suurempi asia on sopimuksen rikkominen?
Ja tuolla miehellä on myös minun ostamia vaatteita, mutta en jaksa valittaa niistä.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että ihmiset lisääntyy vaikka eivät tule toistensa kanssa toimeen. Lapset kärsivät.

Vierailija
2/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että ihmiset lisääntyy vaikka eivät tule toistensa kanssa toimeen. Lapset kärsivät.

Tämän takia en riitele exän kanssa, koska lapset kärsivät. Odotan että päästään oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman luona lapset on paperilla, eli lähivanhempi. Jos sulla niin poliisit tuo lapset takaisin, koska nyt kyseessä on lapsikaappaus.

Hän on lähivanhempi, mutta ei poliisit hae, vaikka asia olisi toisinpäinkin. Näin meille on poliisista kerrottu. He eivät puutu. Vain oikeuteen menemällä voi saada lapset.

Vaikka mulla on syytä olla huolissani lapsista, koska siellä on ollut pahoinpitelyä lasta kohtaan ja jokapäiväistä alkoholin käyttöä, niin kukaan ei tee mitään, ei lasu eikä poliisi.

Pahoinpitely on ollut tutkinnassa jo monta kuukautta...poliiseilla on niin kova kiire..ap

Vierailija
4/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap kerrankin nosta persettäsi sohvalta ja hae itse lapsia takaisin? Se on aina mies joka hakee ja palauttaa.

Vierailija
5/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman luona lapset on paperilla, eli lähivanhempi. Jos sulla niin poliisit tuo lapset takaisin, koska nyt kyseessä on lapsikaappaus.

Hän on lähivanhempi, mutta ei poliisit hae, vaikka asia olisi toisinpäinkin. Näin meille on poliisista kerrottu. He eivät puutu. Vain oikeuteen menemällä voi saada lapset.

Vaikka mulla on syytä olla huolissani lapsista, koska siellä on ollut pahoinpitelyä lasta kohtaan ja jokapäiväistä alkoholin käyttöä, niin kukaan ei tee mitään, ei lasu eikä poliisi.

Pahoinpitely on ollut tutkinnassa jo monta kuukautta...poliiseilla on niin kova kiire..ap

ai ihanaa kun tää tarinointi lähtee laukalle.

Vierailija
6/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos itse hakisit ne lapset? Huomaa että olet nainen jolle kaikki pitäisi tehdä valmiiksi. Ei ihme että mies kyllästyi sinuun, eikä näe hyvänä vaihtoehtona että lapset on kanssasi. Saatat olla passiivisuudessasi vaaraksi lapsille tai ainakin annat huonon kasvuesimerkin.

Valvottu tapaaminen pari tuntia kerrallaan kahden viikon välein olisi sinulle sopiva.

Vierailija
7/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat narsistille pelkkiä pelinappuloita.

Vierailija
8/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ap kerrankin nosta persettäsi sohvalta ja hae itse lapsia takaisin? Se on aina mies joka hakee ja palauttaa.

Koska hän ei omien sanojensa mukan anna lapsia. Lasten takia en mene tappelemaan heidän luo. Mulle on sanottu, että hänen kuuluisi tuoda lapset, ja jos ei tuo, niin hän rikkoo sopimusta.

Aiempina vuosina minä hain ja vein lapsia, en valittanut asiasta, koska ajattelin, että voin kuskata.

Nyt on kyse siitä, että hän yrittää selittää minulle ja itselleen, että hänen ei tarvi enää lapsia antaa, että se sopimus ei olisi enää voimassa. Näin hän sanoi viestisdään. Ja hän pitää mua niin lampaana, ettei usko, että uskaltaisin oikeuteen lähteä. ap

Vierailija
9/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän on lähivanhempi???

Vierailija
10/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei niin kiire pidä olla, etteikö ehdi selvittää, onko toisesta osapuolesta vanhemmaksi saman katon alla. 

Vierailija
11/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei niin kiire pidä olla, etteikö ehdi selvittää, onko toisesta osapuolesta vanhemmaksi saman katon alla. 

Kun yliskamarissa on korkeintaan 25 watin himmeä lamppu, joka sekin on mennyt rikki jo aikoja sitten.

Vierailija
12/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän on lähivanhempi???

Koska alistuin hänen vaatimuksiinsa, uhkasi viedä lapset kokonaan, jos en suostu antamaan hänelle lähivanhemmuutta. Oli hyvin agressiivinen silloin. On meillä yhteishuolto, mutta ehkäpä rahan takia halusi lapset kirjoille luokseen.

Nyt haen yksinhuoltajuutta, tämän alkoholin ja pahoinpitelyn takia. Koska niistä löytyy mustaa valkoisella. Mutta siellä on ollut myös heitteille jättöä ym, jonka takia toivon että lapset muuttavat kokonaan meille. ap

Vierailija
13/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.

Vierailija
14/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yliskamarissa on korkeintaan 25 watin himmeä lamppu, joka sekin on mennyt rikki jo aikoja sitten.

Ja se lamppukin on pelkkä lanppu.

Vierailija
15/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankitte lapsia?

Vierailija
16/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs lapset tahtoo asua?

Vierailija
17/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies? Nykyinen nainen?

Vierailija
18/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä. Jos lasten isä pahoinpitelee lapsia ja on kännissä, niin miten muka lastensuojelu ja poliisi ei tee mitään? Eihän sitä tiedä koska isä tappaa ne lapset.

Vierailija
19/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin rikosilmoituksen ja hakisin poliisien kanssa lapset kotiin. 

Veisin samalla matkalla miehelle hänen vaatteensa. Tuskin rievuista kannattaa väitellä, jos lapset eivät pääse kotiin?

Vierailija
20/79 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että päästäisiin nyt nopeasti oikeuteen, mutta mietin myös tuota vaatteiden palautusta.

Hän siis käskyttää mua palauttamaan ne vaatteet jotka on hänen luotaan, muttalapsia hän ei ole antamassa kuitenkaan, vaikka kuuluisi.

Palautanko siis vaatteet kiltisti vai sanonko esim, että saa vaatteet kun tuo lapset? En halua väitellä, mutta en myöskään halua olla enää hänen sätkynukkensa.