Haluaisin löytää vakipanon tavallisesta naisesta.
Olen 40v terve suomalainen sinkkumies. Olen todennut, että on hyvin vaikeaa löytää naista parisuhteeseen. Ylipäätään on vaikeaa löytää vapaata naista.
Mutta vaikeinta on löytää seksiseuraa. Elämä ilman seksiä ja vastakkaisen sukupuolen kosketusta on ikävää.
Haluaisin aivan tavallista ja perinteistä seksiä edes kolme kertaa kuukaudessa. Maksullisesta seurasta en ole kiinnostunut. Miten ja mistä voin löytää naisen, jota kiinnostaisi tällainen suhde?
Kommentit (13)
Mistäpäin olet? Oletko saanut seuraa deittiapeistä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siirtyä varattuihin kotona puutteessa pidettyihin, jotka ovat aivan parasta seksiseuraa, eivät väsy seksiin, ovat kokeiluhaluisia seksissä, useimmat näistä ottaa suihin ja antaa panna pyllyynkin kun kerrankin on kullia tarjolla.
Varatun kanssa tuskin onnistuu 3krt/kk
Taidat ollakkin ihan kunnollinen mies! Läpsyt sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siirtyä varattuihin kotona puutteessa pidettyihin, jotka ovat aivan parasta seksiseuraa, eivät väsy seksiin, ovat kokeiluhaluisia seksissä, useimmat näistä ottaa suihin ja antaa panna pyllyynkin kun kerrankin on kullia tarjolla.
Varatun kanssa tuskin onnistuu 3krt/kk
Todellakin onnistuu kun kotirouvan saa kunnon kiimaan. Naisväki osaa järkätä "harrastusmenoja" illoiksi tosi hyvin.
Olin taannoin sellainen nainen.. homma kesti reilun vuoden. Mies oli ihana, ja tunsin suurta vetoa häntä kohtaan. Olimme molemmat tahoillamme varattuja, ja tapasimme sattumalta tosielämässä. Jossain vaiheessa aloin epäillä, että miehellä oli jonkinlainen seksiriippuuvuus, mutta ei se itseä haitannut. Kai sitten olin se "kipeästi kosketusta kaipaava kotirouva". Oli ihanaa olla se haluttu edes hetken. En ollut aikaisemmin kokenut tai tehnyt mitään vastaavaa. Jotenkin tuntui, että mies tiesi ihan täydellisesti kuinka koskettaa. Ei mulla ollut kauhean korkealla odotukset, ihan riitti jos olisi joskus ollut aikaa. Sitä ei koskaan kunnolla tullut, tuli vain mitä ihmeellisempiä selityksiä ja peruutuksia. Alkoi tuntumaan siltä, että olen maailman viimeisen naisen varasijalla, enkä kelvannut tai riittänyt. Ymmärsin lopulta, että jos kaipaan sellaista sisältöä elämääni (mitä en ollut aikaisemmin osannut kaivata), tajusin että sitä saattaa saada muualtakin ja "paremmilla ehdoilla". Miten olinkaan niin tyhmä, harmittaa koko viritys..
N38
Vierailija kirjoitti:
Olin taannoin sellainen nainen.. homma kesti reilun vuoden. Mies oli ihana, ja tunsin suurta vetoa häntä kohtaan. Olimme molemmat tahoillamme varattuja, ja tapasimme sattumalta tosielämässä. Jossain vaiheessa aloin epäillä, että miehellä oli jonkinlainen seksiriippuuvuus, mutta ei se itseä haitannut. Kai sitten olin se "kipeästi kosketusta kaipaava kotirouva". Oli ihanaa olla se haluttu edes hetken. En ollut aikaisemmin kokenut tai tehnyt mitään vastaavaa. Jotenkin tuntui, että mies tiesi ihan täydellisesti kuinka koskettaa. Ei mulla ollut kauhean korkealla odotukset, ihan riitti jos olisi joskus ollut aikaa. Sitä ei koskaan kunnolla tullut, tuli vain mitä ihmeellisempiä selityksiä ja peruutuksia. Alkoi tuntumaan siltä, että olen maailman viimeisen naisen varasijalla, enkä kelvannut tai riittänyt. Ymmärsin lopulta, että jos kaipaan sellaista sisältöä elämääni (mitä en ollut aikaisemmin osannut kaivata), tajusin että sitä saattaa saada muualtakin ja
Saitko lopulta mitään selitystä vai hiipuiko homma vain? Tiesikö miehesi?
Vajaan vuoden ajan oli ok mies, jonka kanssa oli hyvä järjestely. Sitten tuli ajan vähyyttä ym. Tapasin toisen, jonka kanssa lähennyin ja jolla on kerrallaan enemmän yhteistä aikaa.
Hyvät muistot jäi silti. Hän myös muisti äskettäin merkkipäiväni. Voisin hyvin jatkaa ihan kaverinikin.
En saanut selitystä, ehkä olin vain hetken helppoa hupia. Itselle jäi ainakin luottamushaavat. Mielummin ilman kuin niin epämääräisen huonolla kohtelulla.. Mieheni ei tiennyt, enkä kertonut kenellekään. Vaikea vieläkin uskoa omaa käytöstäni, ja että näin todella tapahtui. Vilpittömästi kuvitelin, ettei se säätö lopu, mutta niin vain kävi.
N38
Naistenkin on vaikea löytää miestä seksisuhteeseen nykypäivänä. On toki kaikenlaisia deittiappeja ja maksullisia palstoja, mutta niissäkin on omat ongelmansa, jotka karkottavat monia naisia. Ennen oli ehkä paremmin.
Itse käytän hyväksi kaveri- ja tuttavapiiriä ja live-elämän kautta joskus onnistaa. Opinpahan samalla sosiaalisia taitoja.
Yksi kaverini etsii ensiin yhdenillan suhteita viikonloppuisin ja sitten jos joku mies alkaa vaikuttaa hyvätä sen yhden illan aikana, hän pyytää miestä toistamiseen luokseen ja jos vieläkin tuntuu tarpeeksi hyvältä, niin ehdottaa jotain järjestelyä, joka hälle sopii (ja miehelle toki myös). Tosinaan hän etsii s24:n chatista seuransa. Itse en jaksa chatteja.
En ole kuullut tuttavapiirini naisilta muita tapoja löytää miehiä seksisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En saanut selitystä, ehkä olin vain hetken helppoa hupia. Itselle jäi ainakin luottamushaavat. Mielummin ilman kuin niin epämääräisen huonolla kohtelulla.. Mieheni ei tiennyt, enkä kertonut kenellekään. Vaikea vieläkin uskoa omaa käytöstäni, ja että näin todella tapahtui. Vilpittömästi kuvitelin, ettei se säätö lopu, mutta niin vain kävi.
N38
Yksin jäi kannettavaksi ilo ja suru, halaus sulle.
Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla ap nyt rahaa on tililläsi?
Miten ihmeessä raha liittyy aiheeseen? Vain luuserit maksaa seksistä.