Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät halua ruskettaa itseään kesällä?

Vierailija
26.04.2007 |

Olen aina ollut vaaleaihoinen enkä rusketu juuri lainkaan. Kohta taas alkaa se kausi, kun ihmiset päivittelevät ja ihmettelevät vaaleuttani. Aina kysellään, että etkö ole ollenkaan ulkona ja että voi voi kun olet kalpea. ÄRSYTTÄÄ!!! Vaikka nykyisin on tiedossa, että auringonotto ja erityisesti palaminen on riskitekijä ihosyövän suhteen, niin silti vain riittää näitä törppöjä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketun kyllä tosi helposti enkä muista, että olisin palanut koskaan muulloin kuin yhdellä etelänlomalla selästä, vähän reilu kaksikymppisenä. Minusta vaalea iho on kaunis ja se sopii hyvin melkein mustaan tukkaani. Saan kyllä kesäisin ihmettelyjä kalpeudestani. Lapsillani on myös vaalea iho eivätkä he halua ruskettua. Sairastuin muuten melanoomaan 20 vuotta sitten, joten se on yksi syy siihen, etten viihdy auringossa.

Vierailija
22/27 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet sekä mtv3:n että Ylen uutisarkkureiden vahvaa rusketusta? Ovatko todella paahtaneet itsensä vai maskeeraajan purkistako on kuo saman sävyisyys?

Minäkin luulin, että ihon vaurioittaminen vähän heitä kiinnostaisi.

Itse en halua paahtua, riitti, kun nuorena poltin itseni muutaman kerran. Mieluummin vahva suojakerroin ja vähän varjoisampaan paikkaan ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni ihotautilääkäri ruskettaa itseään, aika harva, luulisin.

Vierailija
24/27 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketa itseäni tarkoituksella. Rusketun tosi helposti. Ulkoilen kesällä ja teen puutarhahommia. Yritän välttää puolenpäivän aikoihin ulkoilua ja palamista. Olen ihan hirveän ruskea ja ihmiset ihmettelee.

Vierailija
25/27 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ruskettua kesällä, enkä talvella. Pidän vaaleasta ihostani ja hoidan sitä hyvin. Se ja paksut vahvat hiukseni on koko ulkonäköni kulmakivet. Niin ja hyvät hampaat.                                                                                         

Vierailija
26/27 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet sekä mtv3:n että Ylen uutisarkkureiden vahvaa rusketusta? Ovatko todella paahtaneet itsensä vai maskeeraajan purkistako on kuo saman sävyisyys? .

Kyllä valitettavasti Suomilandiassa on edelleen vallalla vahva ruskettamisen trendi. Tyyliin, ”kesä ei oo kesä ellei voi esittää kahvipavun väriä”. Höh, sisälläkö sä oot kyhjöttäny, kysyvät. Vähän myös sukupolvijuttu.

Se on säälittävää, mutta tosi moni vieläpä menee sillä ”huomisen bruna” -mantralla, eli vaarallisesti polttaa itsensä ensiksi. Jos vetää oikeasti tarpeeksi isolla suojakertoimella niin ei Suomessa hirveesti näkyvästi ainakaan kovin nopeasti rusketu vaikka on ulkona auringossa joka päivä.

Vierailija
27/27 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töissä meidän yksi himoruskettaja, joka aina on jo toukokuussa keikkuu foliokauluksissa parvekkeellaan, vertailee itseihailua tihkuen raajojaan minun "valjun vaaleaan" ihoon.

"Miten sä voit olla noin kauhean kalpea?", kysyy.

Minä:"Helposti. Suojakerroin 50 ja päivän paahtavimpina hetkinä varjoon, kiitos."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi