Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jossain tuli vastaan väite, että miehen suurin pelko on että joku nauraa hänelle.

Vierailija
10.01.2026 |

Naisen taas se, että mies tappaa hänet. 

Onko näissä väitteissä mitään perää?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on lihavia naisia, jotka häpeävät itseään ja lihavuuttaan, eikös vain olekin?

Vierailija
42/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Men are afraid that women will laugh at them. Women are afraid that men will kill them. A Room of One's Own / Virginia Woolf 

(Jotenkin ei yllätä, että juuri vauva-av:lla aloitus, jossa ei tunnisteta jo 1928 julkastua tekstiä. Tämä palstan käyttäjien sivistyksen taso ts. tasottomuus on ihan omaa luokkaansa.)

Tuttu lausehan tuo on. Ei sen vanhuus mitenkään sen sanomaa himmennä, toimii yhäkin. Valitettavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä sitten levitetään netissä ikäänkuin itsestään selvänä totuutena.

Vierailija
44/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen taas huomannut, että naisille on erityisen arka paikka, kun heitä sanotaan lihaviksi. 

Itse taas olen naisena huomannut, että on olemassa pieni vähemmistö miehiä jotka oikein nauttivat kommentoida naisten ulkonäköä ja huutistelevat muka aiheuttamalleen reaktiolle vaikka kohde vain ihan muina tonnin seteleinä jatkaisi matkaansa.

Minua on haukuttu läskiksi (nimenomaan haukuttu läskiksi, ei kutsuttu ylipainoiseksi tmv) normaalipainoisenakin. Olen nyt 160/56 ja tässäkin painossa on tullut negailevaa kommenttia, saati yhtään hyvinsyöneemmässä kunnossa. On myös haukuttu isoja rintoja, ystävän kohdalla on haukuttukin sitten pieniä rintoja jne. 

Joillain, harvoilla mutta äänekkäillä, miehillä on aivan pakonomainen tarve toitottaa mikä heidän peenistä sykäyttää ja mikä ei kun muut koittavat vain elää elämäänsä tai asiallisesti etsiä seuraa. 

Vierailija
45/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja mun pahin pelko ei todellakaan ole se, että joku nauraisi minulle. 

Mikä se sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan