Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö kukaan pariskunta ehkäisynä pelkästään kondomia?

Vierailija
26.04.2007 |

En haluaisi syödä mitään hormooneja joten kondomit taitaa olla ainoa vaihtoehto. Tottuuko niittenkään käyttöön koskaan, eihän nekään kovin mukavia ole?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lähes kun paljaalla sais.

suuri nautinto miehelle

Vierailija
2/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun vauvanyritys meneilläään, vaikea tottua seksiin ilman sitä; spermat saattaa valua ulos vielä seuraavanakin päivänä, muutenkin sottaista ja haisevaa :)

TAidan olla aika vieraantunut luonnosta...

Vierailija:

pelkkä kondomi. Mun mielestä se on jopa mukava ehkäisykeino. Siisti ja luotettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua, ei ikinä.

en minäkään enää.

Vierailija
4/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondomit kunnes imetys on ohi. Vauva nyt 1v vanha.

Vierailija
5/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkään pillerit/laastari/renkaat ei sovi ja kierukkaa ei laiteta kun ei oo vielä lapsia. Me ollaan nyt pari vuotta käytetty kortsua ja mun mielestä on ihan hyvä ja toimiva ehkäisykeino eikä se ainakaan meillä oo tappanut tunnelmaa ku ollaan hommailtu.

Vierailija
6/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minipillerit vei järjen ja nuvaring halut. Nyt ei ahista eikä vituta koko ajan, huutaminen loppui ja olen " oma itseni" . Kondomi ei ole kertaakaan hajonnut ja mukavan siisti vehje. Ei sottaannu lakanat =)

Mies ei niistä ole valittanut, tykkäämme molemmat.

Sulttaaneja en osta, aiheutti kutinaa.

Vierailija
7/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsun laitonkin voi tehdä kiihottavaksi jne

Vierailija
8/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt 10 kk ja toista tarkoitus alkaa yrittämään vuoden sisällä. Imetin lasta 9 kk ikään, ja sinä aikana kondomi toimi ehkäisynä. Nyt en viitsi lyhyttä aikaa syödä pillereitä kun yritys saattaa alkaa vielä tämän vuoden puolella. Sitäpaitsi en pidä pillereistä, vähentävät seksihaluja ja aiheuttivat masennusta/mielialanvaihtelua.

Vierailija
9/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekaanisia välineitä.

Koskaan ei oo mitään häiriötä ollut, laitan miehelle kondomin päälle, ei kulu kuin hetki.

Tietty varmoina päivinä ei käytetä mitään ehkäisyä. oikeastaan kortsu käytössä vain kierron puolivälissä ja yllätysaraskauksiakaan ei ole tullut.

Vierailija
10/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja helppo, tyytyväisiä olemme.

Vierailija
11/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu ja tottuu. Ei ne minusta epämukavia ole. Tosin jotkut merkit aiheuttaa kutinaa ja kirvelyä emättimessä. Perus Sultan näyttää sopivan.

Plussaa on se ettei tarvitse " valua" seuraavaa päivää. Minä en erityisesti tykkää siemennesteestä sisälläni.

Vierailija
12/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua myöskään itseeni minkäänkaisia hormoneja.

Meillä käytetty kortsuja 12v siitä pois kolmen lapsen raskausaika. Ja koskaan ei ole hajonnut kumi. Vaikka kaikenlaisia merkkejä on tullu käytettyä.

Mustakin siisti menetelmä, eipähän seuraavana päivänä valu kamat pikkuhousuihin.

Vierailija
13/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun alkaen syynä se, ettei hormonaaliset todellakaan käyneet minulle. Mieskin totesi, ettei hänkään kyllä muutaman minuutin ilon takia viitsisi pumpata mitään hormonipaskaa itseensä.

Kumpikaan ei halua katkoa piuhojaan, joten näin mennään.

Vierailija
14/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy pesulla yhdynnän jälkeen???!!! multa ei ainakaan valu mitään seuraavana päivänä, enkä myöskään haise.. kondomeja emme käytä..

Vierailija
15/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa jäädä köllimään sänkyyn, eikä tarvitse sännätä pesulle. Sperma sai paikkani myös kirvelemään.

Vierailija
16/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuhan sen kanssa vähän touhuilemaan, mutta toisaalta se on siisti tapa ja myös pidentää miehen kestävyyttä.

Pillerit eivät minulle sovi, kierukan olisin ottanut mutta sen laitto epäonnistui julkisella puolella, enkä viitsi tällä hetkellä laittaa vähiä rahojani yksityiseen. Piuhoja en todellakaan halua katkaista, sillä toivoisin tulevani vielä raskaaksi.

Vierailija
17/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja tuloksena on kaski ihanaa lasta.. Sen jälkeen emme enään ole sultaneja ostanut... Muut on kestänyt paremmin.

Lopetin pilsut todistaakseni Gynelle et tartten kohdunpoiston runsaitten kk takia. en tarvitse enenmpää lapsia, kuukautiset katoaisi, mut munasarjat tuottaisi hormoneja. Suvussa kaikilla 50 kohdut pois myomien tms takia.

edessä olisi kumminkin.

Äiti 35 vee

Vierailija
18/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ukko menossa katkaseen piuhat.

Vierailija
19/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä kondomi. Mun mielestä se on jopa mukava ehkäisykeino. Siisti ja luotettava.

Vierailija
20/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsujen kanssa pelaaminen on hankalaa ja ne hajoaa ihan törkeän usein.