Miksi tuon Saarion pitää merihädässä päivittää Instagram-tiliään?
Kommentit (22)
Some on tärkeämpi kuin henki. Moni on sen todistanut.
Haluaa tukea ihmisiltä. Tuo varmaan turvan tunnetta kun tietää että muut ihmiset tsemppaa täällä Suomessa
Siis vastausta on: koska hänellä ei ole mitään oikeaa hengenvaaraa, haluaa vain someseuraajia.
Itse asiassa uutisessa lukee ettei itse päivitä tiliä.
Jokainen postauksen katselu ja uusi seuraaja tuo käteistä tilille?
transvestiitit ovat usein someriippuvaisia ja pitävät Sonja Lumpeen puutarhasta.
Parasta mahdollista somematskua seuraajille. Ei kai installa itsensä osin elättävä jätä tuota käyttämättä...
Vierailija kirjoitti:
Ei päivitä itse somea!
Aijoo, se on palkannut viestintätoimiston. Miltton? Eduskuntavaaleihin Kokoomuksen ehdokkaana?
Jos sinä olisit yksin hädässä keskellä ei mitään, niin eikö sulle tulis tarve olla kontaktissa muihin, jakaa omia ajatuksia tilanteestasi? Ihan varmasti pitää yhteyttä läheisiin ja pelastajiin, mutta ei varmaan voi olla liikaa kontakteja tuossa tilanteessa, jotka auttaa jaksamaan.
häntä harmittaa kun tolpasta tippunut poika vei tiktok seuraajat.
Vierailija kirjoitti:
Siis vastausta on: koska hänellä ei ole mitään oikeaa hengenvaaraa, haluaa vain someseuraajia.
No noiden viimeisimpien päivitysten perusteella näyttäisi kyllä olleen aika vakava tilanne.
Kuuluu automaattisesti erääseen järjestöön
Ihan normisettiä vuonna 2026. Kuvitelkaa kun estonia olis uponnut 2020-luvulla. Ig olis täynnä hukkumiskuvia. Ja persekuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu automaattisesti erääseen järjestöön
No kerropas jo, mihin.
Kyllä kun taas lukee näitä kommentteja, niin ei ole mikään ihme että tiktokpersut vievät suomea kohti tuhoa.
Koska äijä on pelkkä rahan perässä matkaava tyrkky. Kuten tiesit.