Vanhassa vara parempi
Jokainen voi antaa lapselleen nimen jonka haluaa poislukien kielletyt nimet. Mutta on tyhmää antaa lapselle ulkomainen nimi jos sukunimi on suomalainen. Esimerkiksi Prince Jokinen. Kuulostaakin tyhmältä, toki makuasia. Nimiä napataan julkkiksista, laulajista ja TV ohjelmista. Itse kannatan suomalaisia vanhoja nimiä kuten esim. Seppo, Hilma ja Janne. Sopii suomalaisen sukunimen kanssa. Myös Mauno nimi tullut takaisin ja sitä alettu kastamaan.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa asuu 5 v. Marika tyttäreni isovanhemmat, omat vanhempani. Olemme matkailleet siellä ja Marika on ollut mukana jo 19 kertaa. Vietämme pidemmät lomat siellä ja olemme myös kierrelleet Espanjaa. Marina nimi ei ole koskaan aiheuttanut siellä hilpeyttä tai hämmennystä. Uskon että tunnemme kokemuksesta Espanjan sinua paremmin. Huomaa, ettei sinun tarvitse antaa tyttärellesi Marika nimeä. Me valitsimme sen rakkaudella suloiselle tyttärellemme. Sinua suosittelen hakemaan psykiatrista apua pahansuopuuteesi.
Arvasinhan ,että tässä sinun katkeruudessasi on taustalla jotain henkilökohtaista. ei ole minun keksintöä tämä nimen merkitys ja muutkin näyttävät tietävän sen tässä ketjussa. Lisätietoa löydät helposti etsimällä
Oletko kehitysvammainen vai idiootti? Miten vain niin ainakin pimeä jankkaaja, joka vaarassa seita hetkellä minä hyvänsä.
Anni on nätti nimi. Saimme vaan 4 poikaa, kaikki alkavat aalla. Aaron on nuorin.
Mikkeli Mikonpoika on meidän babyboy, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronja kuulostaa espanjalaisista sanalta joka tarkoittaa rupea. Jenni meinaa bimboa, Alma sielukasta. Timo meinaa petkutusta, onhan näillä nimillä merkityksiä.
meinaa?
Meinaa=tarkoittaa.
Julius on ollut pitkään pojan suosikkini meni ja Julius on nyt tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulossa poika ja nimeksi tulee ihana Jussi.
Tää on tosi ihana nimi ja tiedän kanssa yhden tosi kivan Jussin, et hyvä valinta!
Vierailija kirjoitti:
Juuri keksitään nimeä täällä, viikon vanhalle tytölle. Hänestä tulee joko Adalmina tai Marika. Kumman valitsisitte?
Adalminan helmi on vanha, kaunis Topeliuksen satu. Kumpikin noista nimistä oikein nätti.
Jos sukunimeni olisi Mäkinen niin antaisin tietenkin poikani nimeksi John ja sitten katsoisimme yhdessä Die Hard-elokuvia
Eino nimen tulen antamaan pojalleni. Pidän sitä erityisen kauniina.