Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö aamu- vai iltapainotteisesti?

Vierailija
10.01.2026 |

Itse en syö aamulla mitään, sitten syön lounaan, sitten päivällisen, ja lopuksi ennen nukkumaanmenoa tasan mitä huvittaa, eli leipää, jogurttia, pähkinöitä...

Entä sinä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi taivaantuuliin höpöttää....

Vierailija
2/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aamulla enkä illalla. Mutta jos ei tarvitsisi rajoittaa syömistä, söisin aamupainotteisesti. En vain ole nälkäinen iltaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupainotteisesti. 

Eli iso aamiainen yleensä kasin aikaan, iltapäivällä 14-16 aikaan jotain riippuen siitä oonko puolison kanssa vai yksin - yksin ollessa voi jäädä ihan närppimiseksi. Illalla ei yleensä enää mitään. Ihan helvetin oikea ruokailurytmi, eikö? 

Vierailija
4/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväpainotteisesti. Syön aamiaisen, pienen lounaan, kunnon päivällisen ja pienen iltapalan. Klo 18 jälkeen en syö mitään ennen aamua eli siitä tulee n. 12 tunnin tauko. Tämä sopii mulle.

Vierailija
5/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. 

Vierailija
6/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on ihan pakko saada pari mukillista maitokahvia ja sen seurana pari viipaletta jotain ihanaa leipää. Varsinkin ruisleipä on hyvää, kun siivut käyttää ensin paahtimessa ja laittaa päälle levitettä, juustoa ja kesäaikaan tomaattia. Sitten vielä kupillinen maustamatonta jukurttia, johon pilkon pienen banaanin. En voi olla syömättä aamulla, mutta voin olla illalla. Minulla nukkuminen on huonoa täydellä mahalla.

Vierailija
7/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapainotteisesti. Ensimmäinen ruoka töiden jälkeen on päivällinen n.klo 16 maissa. Sitä ennen en syö mitään, ei ole nälkä enkä ennättäisikään. Teetä juon ja aamulla kahvin. Illalla vielä iltapala. Sopii minulle näin.

Vierailija
8/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lounaspainotteisesti. Aamulla ei ole minkäänlaista näläntunnetta mutta syön silti pari lusikallista kaurapuuroa tai sokeritonta mysliä mustikoiden kanssa. Lounaalla, klo 13, syön paljon kasviksia 500 g ainakin ja pienen liha tai kala-annoksen 100 g. ja hedelmän. Illalla syön maustamatonta kreikkal. jugurttia tai maitorahkaa hunajaa lusikallinen joukkoon. Iltapäivän kuluessa nautiskelen pari espressoa ilman mitään. Harvoin poikkeuksia. 

Vierailija
9/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päiväpainottaisesti. Aamupalaa en yleensä syö. Lounaan syön noin 11 aikoihin aamupäivästä. Iltapalan pyrin syömään ennen klo 20. Lounas, päivällinen, iltapala. Harvoin välipaloja tai muuta napostelua 

Vierailija
10/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamiaisen, lounaan ja välipalan. Yleensä en syö klo 18 jälkeen enää mitään, varsinkaan arkena. Pääruokani on lounas.

Vierailija
11/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nälkäpainotteisesti. Paitsi jos on erityisiä syitä poiketa siitä. 

Vierailija
12/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamiaisen ja iltaruoan. 

Vierailija
13/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka maistuu kaikkina aikoina. 

Vierailija
14/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syln pääaterian eli päivällisen klo 21-22.

Vierailija
15/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, en syln

Vierailija
16/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapainoitteisesti.

Eli useimmiten kuittaan aamiaisen kahvilla.  Kevyt lounas ja sitten tukeva päivällinen.  Jotain iltapalaa vielä otan joskus,  en aina.

Olen melko hoikka. 

Jokaisen pitää syödä juuri kuten normaalipaino tuntuu säilyvän.  Jossain vaiheessa otin  nämä "aamiainen on päivän tärkein ateria" - jutut tosissani ja lihoin puolessa vuodessa  viisi kiloa.

Vierailija
17/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapainoitteisesti.

Esim tänään klo 07 ohut paahtoleipä tuorejuustolla ja hillolla, jugurtti ja maitokahvi.

Lounas klo 13 100g vitello tonnatoa ja pala focacciaa.

Päivällinen klo 19, tänään mennään ulos fonduelle

Vierailija
18/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamulla, keskipäivällä, iltapäivällä, illalla ja yöllä.

Vierailija
19/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Sielun Veljien laulun mukaan aina nälkä ja koko ajan jano!

Vierailija
20/24 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapainoitteisesti.

Eli useimmiten kuittaan aamiaisen kahvilla.  Kevyt lounas ja sitten tukeva päivällinen.  Jotain iltapalaa vielä otan joskus,  en aina.

Olen melko hoikka. 

Jokaisen pitää syödä juuri kuten normaalipaino tuntuu säilyvän.  Jossain vaiheessa otin  nämä "aamiainen on päivän tärkein ateria" - jutut tosissani ja lihoin puolessa vuodessa  viisi kiloa.

Kiitos. Oon kans ihmetellyt kun sanotaan et päivän tärkein ateria ja lässynlää. Oma kokemus on kans et olin paljon pulleampi, kun pakolla koitin sitä ruokaymprää ja aamupalaa ahtaa alas. Ja se hiton puuro! Pian vaan nälkä taas ja sit tuli mussutettia pitkin päivää jotain.

Aamulla kahvi, mielellään lenkille ja sit ruokaa kun alkaa nälättämään. Tänään ei ole vielä alkanut,lenkkipäivinä hieman aiemmin mutta varmaan menee ihan hyvin 21 asti ennenkuin alan laittaa ruokaa. Sopii mulle, muilla tuntuu olevan vaikeaa. Joskus pakko syödä jos on käymässä jossain ja syödään, ois töykeää nököttää yksin muiden ruokaillessa.

Mutta jos unet jää vähäisiksi niin sit tuntuu nälättävän enempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi