Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Jouluisten torstai***

26.04.2007 |

Aamuvirkkuna aloittelin uuden pinon.

Eilisillasta alkaen on ollut aika ikävä vihlontaa oikealla alamahalla. Riipaisee aina yhtäkkiä. Mietin, että pitäskö ihan neuvolaan soitella vai onko ihan viatonta. Tämä on erilaista vihlontaa kuin tähän asti on ollu.

Minjuska tuossa kirjoitteli tuosta ihmisten reagoinnista. Olen nyt sanonu useammalle ihmiselle tästä raskaudesta ja kommentit on ollu kyllä aika kummallisia. On kolme kertaa kysytty, oliko tämä toivottu! Jotenkin tuntuu, etten ikinä vois kysyä tuolla tavalla, varsinkaan ihmiseltä jolla on vakaa elämäntilanne ja lapsia ennestään ja joka näyttää olevan ikionnellinen asiasta. Kieltämättä olen vähän loukkaantunut näille tyypeille.

Nyt kahvin keittoon

P-M rv 6+4

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun pääsisi pian itsekin näkemään ja kuulemaan jotain konkreettista.. Onneksi saa lueskella teidän kuulumisia.

Täällä ilmeisesti tosi moni on jo kertonut perheelleen ja ystävilleen iloisesta uutisesta. Itse en osa edes ajatella milloin uskaltaa ääneen mitään sanoa. Kun nyt pääsisi neuvolaan edes käymään. Meillä tämä raskautuminen kesti 9 kk, ja vasta kun otettiin ovistikut käyttöön, niin heti nappasi. Yksi lääkäri tunki mulle jo talvella hedelmättömyysklinikan esitteet kouraan... Että sinänsä oli raskautuminen ylläri, vaikka pienokaista on ehdottomasti toivottu ja odotettu. Eikä heti tärpännyt. Nyt kun tämän vielä tajuaisi... Minjuskan ajatus siitä että " huijaa olevansa raskana" on siis aika osuva. Kun ei sitä vaan tajua!

Pissin taas aamulla tikkuun, kun vielä yksi semmoinen tuolla oli jemmassa, niin HETI pärähti kaksi tasavahvaa viivaa testiin ilman odotteluja.. 1,5 viikkoa siinä menikin.. Tuli niitä haamuja niin pitkään etten edes uskonut olevani raskaana ja miehellä on vieläkin epäuskoinen olo, sanoo vaan että katotaan nyt mitä tapahtuu. Eli pieni paniikki keskenmenosta on meillä molemmilla. Se lienee ihan normaalia. Mutta milloinkohan tästä uskaltaa iloita, kun nyt pelkää että jos iloitsee ääneen, niin jotain pahaa tapahtuu...?

Kamala oli lukea, miten Piitu-Miinalta ja Minjuskalta oli kysytty että oliko se vahinko tai toivottu tms... Voiko enää tahdittomampaa olla? Vaikka olis miten huumorintajuinen tai avomielinen immeinen, niin tollasesta ei voi tulla kuin paha mieli.. Tsemppiä tytöt!!

Minullakaan ei ole etovia oloja ilmennyt, pahimpana on tämä väsymys, voisin nukkua koko ajan.. Ja syödä kaurapuuroa!

Noi Tekayn ja Oulun kiekon laskurit kyllä heittää.. tekayn mukaan la on 25.12. ja rvt 5+1, Oulun kiekko sanoo la 26.12. ja rv 5+0, ihan samoilla tiedoilla laskettuna.. Kumpaa te käytätte?

Kiekkosekoilija Gaiole

rv 5+0 oululaisittain

Vierailija
22/25 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih olen niin paisuksissa. Miten ihmeessä oon niin turvonnut. Nyt kyllä koitan jättää herkut ja sitten juoda enemmän vettä. Mieskin sanoi että tissit kasvaa silmissä =)

Muutoin normaalejaoireita myöskin, mieli alkaa pikkuhiljaa rauhoittua. Nippailuita, vihlontaa yskiessä, rinnat painavat, ja kipeähköt, väsyttää ja öklöttää.

Alkuraskauden ultran varasin tosta meidän läheisestä lääkäriasemasta, mutta rupesin nyt empimään, pitäskö sittenkin mennä jonnekin ihan tarkotetulle klinikalle... Suosittelisko joku jotain paikkaa Helsingissä?

Vai osaiskohan noi tavis gynet sitten ultrata kunnolla. Ku ei haluis rahoja hukkaan heittää.

Äitiyspakkausta en vielä tiedä otetaanko, ois kiva nähdä se eka kuvina oikeen kunnolla. Vauva roinaa on aikasempien jäljiltä, mutta uutta tietty hankitaan myös. Sukupuoli selvinnee puolessavälissä joten hankintoja vasta sitten! =)

Shani@ ja Neilikka 6+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisiani kertoa, mulla todettiin tuulimuna ja nyt vaan odottelen poistuloa:( :( Ja tähän loppuu myös meidän lisäperheenjäsenen toiveet, ei jaksa enää pettymystä pettymyksen jälkeen.

T.helene26& tällä hetkellä pussi 7+5:(

Vierailija
24/25 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jaksamista sinulle! Olen tosi pahoillani :(

Gaiole

Vierailija
25/25 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista, paljon voimia ja jaksamista perheellesi. Yksi tuulimuna itselläkin takana, tiedän miltä tuntuu, kun koko raskaus onkin vain " huijausta" .

Minttuli