Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö joku muu laskujen kanssa niin että jos vuodessa tulee 120 € lasku niin siirtää joka kuukausi sitä varten 10 € "laskutilille"

Vierailija
10.01.2026 |

josta sitten on kätevä maksaa tuo vuosivelotteinen lasku pois? Mä teen näin eikä muutenkaan vuosilaskuja tule kuin koti- ja matkavakuutus sekä yksi 30 € harrastusmaksu jonka senkin olen jakanut 2,50/kk maksulle.

Niin ei tule koskaan yllätyksiä, terveysmenoihinkin varaudun siirtämään satasen-pari terveystilille joka kuukausi.

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitussalkku pitää olla suhteellisen aktiivinen

Vierailija
162/162 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monia tilejä, teen kahta työtä, olen yh. Tuon toisen työn tulot jaan käyttötililtä aina muille tileille. Laskuille mulle on oma tili ja tällä hetkellä siellä on 200e odottamassa. Laskut tulee e-lskuina, mutta mun pitää hyväksyä ne ensin. Yleensä pystyn maksamaan ne samantein. Ja tämän taloudenpidon ansiosta olen onnistunut laittamaan säästöön niin että kasassa on kohta 20 000e. Palkkatuloni on yhden ihmisen tuloiksi vähän yli keskitason. Mutta koska mulla on monta suuta ruokittavana ja olen meidän perheen ainoa tulonlähde, niin ollaan perheenä pienituloisia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän