Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä haluaisi viikonlopuksi Helsinkiin hotelliin, ja suuttui kun sanoin että hotellit ovat sinä viikonloppuna tavallista kalliimpia

Vierailija
10.01.2026 |

Maksaja olisi tietysti minä, joten ei ne hänen rahojaan koskaan olisikaan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet: "Meitä miehiä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti eikä tulotaso."

Miehet: "Byää, miksi meidän pitää maksaa kaikki, kun naisella ei ole rahaa?"

Miehet: "Nainen vie erossa puolet omaisuudesta, kun niillä ei ole ollut rahaa hankkia mitään."

Hyvin oivallettu.

Tätähän se on. Miestä ei kumppanin valinnassa kiinnosta, onko naisella koulutusta tai työpaikkaa/tuloja, ainoa kiinnostuksen aihe on isot tissit ja muodokas takapuoli, sekä paino.

Täällä sitten itketään, että nainen ei maksa mitään. No mistä se maksaisi, kun ei ole ammattia eikä työpaikaa.

Kyllähän se olisi pitänyt jo siinä vaiheessa, kun kumppania valitsi, ottaa huomioon, että pitää valita nainen, jolla on koulutusta ja hyvä palkkainen työ. 

Tyhjästä on paha nyhjästä. 

Ap:kin on omaa tyhmyyttään valinnut varattoman naisen.  Elä nyt sen asian kanssa, äläkä täällä valita. 

Tee vaikka ylitöitä, että saat pidettyä naisesi tyytyväisenä.  Tai vaihda nainen rikkaampaan joka maksaa sinunkin menosi. 

Vierailija
22/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa asia ratkesi kun minä vaimo lähden aina omilla rahoilla kaverin kanssa ulos ja vaikka hotelliin. Saa mies istua kotona lasten kanssa. Mulla ainakin on kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit sellaisen naisystävän, onko liian kaunis jätettäväksi? Valitsitko kropan perusteella?

Todennäköisesti tämä on syy, miksi AP on yhdessä kyseisen naisen kanssa.

Vierailija
24/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkamessu vkl kysy, niin varmasti hinnat korkeemmalla 

Vierailija
25/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä itket ap? laita hankala nainen (jota sinulla ei edes oikeasti ole) mäkeen. 

Vaikea se on tt-tuella maksella huippuhintoja hotelleihin Helsingissä. 

Kai sä olet naisellesi kertonut, ettei sinulla ole mitään tuloja vaan olet asumistuella ja tt-tuella kunnan vuokrayksiössä asuva pitkäaikaistyötön. 

Vierailija
26/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet: "Meitä miehiä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti eikä tulotaso."

Miehet: "Byää, miksi meidän pitää maksaa kaikki, kun naisella ei ole rahaa?"

Miehet: "Nainen vie erossa puolet omaisuudesta, kun niillä ei ole ollut rahaa hankkia mitään."

Täältäkin saa jatkuvasti lukea(tämän saman aloittajan toimesta?) että miksi naisille ei kelpaa työtön mies tai miksi naiset on rahan perään. No olisko naiset vaan niin paljon miehiä viisaampia, että ymmärtävät, että sen työttömän miehen kanssa joudut itse maksamaan kaiken ja turha sitä on sitten tulla vauvalle itkemään, että mies haluaa reissuun, mutta minun rahoilla. No totta kai sen työssä käyvän rahoilla maksetaan huvit, koska ei se työtön niitä pysty kustantamaan. 

Tai jos miehellä ei ole koulutusta ja tekee hanttihommia silloin, kun niitä sattuu löytymään ja tienaa 1600 brutto/kk niin ei sillä palkalla paljoa matkustella, vaan nainen maksaa matkat ja muut huvit.

Kannattaa miestenkin alkaa kiinnittämään parin valinnassa huomio muuhunkin, kuin ulkonäköön ja hoikkuuteen. 

Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
27/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän parisuhteessa asia ratkesi kun minä vaimo lähden aina omilla rahoilla kaverin kanssa ulos ja vaikka hotelliin. Saa mies istua kotona lasten kanssa. Mulla ainakin on kivaa.

Ihanaa kun Kareem nussii sulta aivot pihalle

Vierailija
28/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei ole mitään asiaa ehdottaa yhtään mitään, jos ette maksa puoliksi. Nainen 

Jaa, miksi ei? Tuohan on aivan kiinni parisuhteesta että miten on sovittu. 

Mulla mies toivoo ja pyytää että varailen kivaa tekemistä meille. Musiikkikeikkoja, etelänlomia, teatteria jne. 

Hän ei pidä suunnittelusta mutta tykkää kuitenkin käydä tuollaisilla. Minulla on miehen luottokortti käytössä ja muutenkin rahankäyttö on meillä minun vastuulla. Mies sanoo että mieluummin keskittyy rahan tienaamiseen, kun töistään pitää. Nytkin on tuolla tekemässä töitä vaikka pitäisi olla vapaapäivä. Se, että minä varailen menoja, tuo hänelle vastapainoa työntekoon, itse ei malttaisi varailla ja suunnitella. Minä taas pidän suunnittelusta

Meille sopii tämä, koskaan ei ole tullut rahasta riitaa. 

Vierailija
29/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit sellaisen naisystävän, onko liian kaunis jätettäväksi? Valitsitko kropan perusteella?

Kyllä, kyllä valitsi.

Vierailija
30/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Vierailija
31/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se lehmä

Rauhoitu, inceli. Ei sillä mitään naista ole, yhtään sen enempää kuin sullakaan.

Vierailija
32/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävää, jos joku ajattelee pihisti. 

Vierailija
33/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitte? Älä ota lompakkoloista.

Vierailija
34/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis on ap:n ongelma? 

Vierailija
35/35 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis on ap:n ongelma? 

Ei mikään. Kunhan lässyttää lämpimikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme