Naisystävä haluaisi viikonlopuksi Helsinkiin hotelliin, ja suuttui kun sanoin että hotellit ovat sinä viikonloppuna tavallista kalliimpia
Maksaja olisi tietysti minä, joten ei ne hänen rahojaan koskaan olisikaan.
Kommentit (35)
Meidän parisuhteessa asia ratkesi kun minä vaimo lähden aina omilla rahoilla kaverin kanssa ulos ja vaikka hotelliin. Saa mies istua kotona lasten kanssa. Mulla ainakin on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit sellaisen naisystävän, onko liian kaunis jätettäväksi? Valitsitko kropan perusteella?
Todennäköisesti tämä on syy, miksi AP on yhdessä kyseisen naisen kanssa.
Jos matkamessu vkl kysy, niin varmasti hinnat korkeemmalla
Miksi täällä itket ap? laita hankala nainen (jota sinulla ei edes oikeasti ole) mäkeen.
Vaikea se on tt-tuella maksella huippuhintoja hotelleihin Helsingissä.
Kai sä olet naisellesi kertonut, ettei sinulla ole mitään tuloja vaan olet asumistuella ja tt-tuella kunnan vuokrayksiössä asuva pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Miehet: "Meitä miehiä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti eikä tulotaso."
Miehet: "Byää, miksi meidän pitää maksaa kaikki, kun naisella ei ole rahaa?"
Miehet: "Nainen vie erossa puolet omaisuudesta, kun niillä ei ole ollut rahaa hankkia mitään."
Täältäkin saa jatkuvasti lukea(tämän saman aloittajan toimesta?) että miksi naisille ei kelpaa työtön mies tai miksi naiset on rahan perään. No olisko naiset vaan niin paljon miehiä viisaampia, että ymmärtävät, että sen työttömän miehen kanssa joudut itse maksamaan kaiken ja turha sitä on sitten tulla vauvalle itkemään, että mies haluaa reissuun, mutta minun rahoilla. No totta kai sen työssä käyvän rahoilla maksetaan huvit, koska ei se työtön niitä pysty kustantamaan.
Tai jos miehellä ei ole koulutusta ja tekee hanttihommia silloin, kun niitä sattuu löytymään ja tienaa 1600 brutto/kk niin ei sillä palkalla paljoa matkustella, vaan nainen maksaa matkat ja muut huvit.
Kannattaa miestenkin alkaa kiinnittämään parin valinnassa huomio muuhunkin, kuin ulkonäköön ja hoikkuuteen.
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän parisuhteessa asia ratkesi kun minä vaimo lähden aina omilla rahoilla kaverin kanssa ulos ja vaikka hotelliin. Saa mies istua kotona lasten kanssa. Mulla ainakin on kivaa.
Ihanaa kun Kareem nussii sulta aivot pihalle
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole mitään asiaa ehdottaa yhtään mitään, jos ette maksa puoliksi. Nainen
Jaa, miksi ei? Tuohan on aivan kiinni parisuhteesta että miten on sovittu.
Mulla mies toivoo ja pyytää että varailen kivaa tekemistä meille. Musiikkikeikkoja, etelänlomia, teatteria jne.
Hän ei pidä suunnittelusta mutta tykkää kuitenkin käydä tuollaisilla. Minulla on miehen luottokortti käytössä ja muutenkin rahankäyttö on meillä minun vastuulla. Mies sanoo että mieluummin keskittyy rahan tienaamiseen, kun töistään pitää. Nytkin on tuolla tekemässä töitä vaikka pitäisi olla vapaapäivä. Se, että minä varailen menoja, tuo hänelle vastapainoa työntekoon, itse ei malttaisi varailla ja suunnitella. Minä taas pidän suunnittelusta
Meille sopii tämä, koskaan ei ole tullut rahasta riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit sellaisen naisystävän, onko liian kaunis jätettäväksi? Valitsitko kropan perusteella?
Kyllä, kyllä valitsi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se lehmä
Rauhoitu, inceli. Ei sillä mitään naista ole, yhtään sen enempää kuin sullakaan.
Onhan se ärsyttävää, jos joku ajattelee pihisti.
Niin, mitä sitte? Älä ota lompakkoloista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis on ap:n ongelma?
Ei mikään. Kunhan lässyttää lämpimikseen.