Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä pitää muuttaa että miehet näkisivät minut potentiaalisena kumppanina eikä aina vain "casual käy mutta ei suhdetta"?

Vierailija
09.01.2026 |

Olen ihan totaalisen loppu deittailuun. Vastaan tulee vain miehiä jotka etsii kaikkea epämääräistä säätöä, lyhyttä juttua, monisuhteita, jotain ihme fwb-viritelmiä jne. Olen itse

- 31v lapseton

-  akateeminen, vakitöissä

- yksin omassa talossani asuva

- liikuntaa 3x viikossa harrastava

- siististi ihan normaaleihin vaatteisiin pukeutuva

- pitkätukkainen, kevyesti meikkaava

- irtosuhteita harrastamaton, muutama pidempi suhde takana

enkä ymmärrä mikä minussa mättää kun kerta kertansa jälkeen taas kelpaisin johonkin epämääräiseen säätöön mutta vastaan ei tule ketään kuka edes etäisesti tuntuisi olevan kiinnostunut suhteeseen kanssani (pl. jotkut monisuhdesekoiljat joille kelpaisin kolmanneksi panopuuksi).  Nykyisin en kerro edes enää etsiväni suhdetta ja lopetan juttelun lyhyeen jos mies itse aloittaa jonkun "lyhyttä säpinää kaipaisi ;)" sekoilun kun kysyn mitä ne etsii. Kaikki ilo on mennyt koko uusiin ihmisiin tutustumisesta.

Mitä ihmettä minun pitää muuttaa itsessäni että minua alettaisiin näkemään potentiaalisena kumppanina eikä vain jonain epämääräiseen sekoiluun kelpaavana?

Kommentit (291)

Vierailija
61/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lopetin kaiket säädöt yms. Ei oo mitää senssi sovelluksia. Saanu tarpeeksi miehistä ja muustakin. Törmännyt liikaa kusipäihin jo etsimättäkin. Kaikki on jossai sovelluksissa pelkän stn perässä. Miehet jahtaa naisia vaikka olis suhteessa toisen kans. Enää en niihin rupea jo oman mielenrauhan takia. Pitäkööt tunkkinsa. 😅😹

Vierailija
62/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon muu auta kuin riman lasku. Tinderissä 2/3 naisesta mätsäilee miesten parhaan viidenneksen kanssa, joten parisuhteita muodostuu hintsusti. Mätseijä keräilevät miehet pitävät suhteet kevyenä tapailuna keskiveronaisiin ja tavalliset naiset valittavat miesten olevan vain kevytsuhteiden perässä. Ei tuon yhtälön näkeminen ja ratkaiseminen mitään rakettitiedettä ole. 

Mitä ratkaistavaa siinä on? Naiset silti valitsevat kevytsuhteet miellyttävien miesten kanssa kuin s eksiorjuussuhteet luonnehäiriöisten tai muuten ongelmaisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se kevytkenkäisyys, älä anna tuheroa liian helpolla. Älä myöskään näytä punaisten lyhtyjen kadun naiselta.

Veetillä näköjään kaikki kliseet lapioituna tänne

Ai että oikein veeti :D olen 20 vuotias nainen monen vuoden parisuhteessa, kiitos vain. Kannattaisiko katsella vähän omaa napaa pidemmälle ja ymmärtää että myös naiset voivat ajatella järkevästi eikä vain h*orata ympäriinsä? Naisvihaa ajatella että nainen ei voisi ajatella järkevästi ja olla olematta kevytkenkäinen.

Huutonaurua! Siinäpä nipinnapin teini-iän ylittänyt, vähän aikaa sitten vanhempien luota poismuuttanut antaa parisuhdeneuvoja.

Vierailija
64/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin sinussa ehkä viestii sitä. Joskus vahva ja itseriittoinen nainen voi antaa tämän vaikutelman ja itseriittoisella tarkoitan nyt oikeasti itseriittoista, en mitään itsevarmaa esittävää selittelijää. Listasit statuksesi ranskalaisin viivoin, selkeästi ja listan perusteella vaikuttaa siltä, että palikkasi ovat hallitussa järjestyksessä. Saatat antaa mielikuvan, että et oikeasti tarvitse miestä asioita sotkemaan vaan ehkä lähinnä harrastat "säpinää".

Toinen vaihtoehto on, että et nyt vaan ole löytänyt omaa kohderyhmääsi. Edelleen kyse on siitä, että jokin sinussa vetoaa lähinnä sivusuhteita etsiviin tyyppeihin, mutta myös itse (tiedostamattasi) hakeudut näiden pariin.

Kannattaa tulla tietoiseksi siitä, miten muut sinut näkee. Se on ihan eri asia kuin kuvitella mielessään, että "mitähän muut minusta ajattelee". Itseriittoinen tyyppi ei toki tällaista mietikään, mutta häneltä saattaa jäädä jotain huomaamatta.

Vierailija
65/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta miesmakusi. Kiinnostu niistä kivoista dadbod-introverttidippainssimiehistä, jotka haluavat parisuhteen.

Deittimiehet ovat olleet ihan normaaleja taviksia. Normaalikroppaisia, ei mitenkään erityisen näköisiä tai putuisia, ammateiltaan pari viimeisintä rekrytoija, yliopiston tutkija, musiikinopettaja, amk-opettaja, ohjelmoija. 

Ilosta kiljuen ottaisin dadbod-dippainssin joka siis haluaa sen parisuhteen. Itsekin olen dippainssi. Opiskeluaikojen kaverit ovat yksissä ja samoissa parisuhteissaan mitkä alkoivat silloin opiskelijana, itse erosin ennen koronaa ja sen jälkeen deittailu on ollut vain yksi tervalla valeltu kivireki.

t.ap

Höpö höpö, ei ole ollut taviksia. Tavikset ei keräile haaremia kun eivät siihen pysty.

Vierailija
66/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lesboksi ja hommaa tyttöystävä.

Vierailija
67/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta miesmakusi. Kiinnostu niistä kivoista dadbod-introverttidippainssimiehistä, jotka haluavat parisuhteen.

Deittimiehet ovat olleet ihan normaaleja taviksia. Normaalikroppaisia, ei mitenkään erityisen näköisiä tai putuisia, ammateiltaan pari viimeisintä rekrytoija, yliopiston tutkija, musiikinopettaja, amk-opettaja, ohjelmoija. 

Ilosta kiljuen ottaisin dadbod-dippainssin joka siis haluaa sen parisuhteen. Itsekin olen dippainssi. Opiskeluaikojen kaverit ovat yksissä ja samoissa parisuhteissaan mitkä alkoivat silloin opiskelijana, itse erosin ennen koronaa ja sen jälkeen deittailu on ollut vain yksi tervalla valeltu kivireki.

t.ap

Höpö höpö, ei ole ollut taviksia. Tavikset ei keräile haaremia kun eivät siihen pysty.

Kenellä tuossa on ollut haaremi?

Vierailija
68/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis mitä nyt taas... vuosien ajan olemme lukeneet kuinka naiset eivät edes halua miehiä.

Hyvät miehet ovat kuunnelleet ja jättävät teidät rauhaan.

Iloitkaa, saitte karhun

Vierailija
69/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri onkin jännä, miten jotkut etsivät itselleen täydellistä kumppania ja sitten joillekin riittää se, että kumppani on "ihan kiva". Esimerkiksi jos olette seuranneet Unelmahäät -sarjaa, niin siinä on sellaisia pariskuntia, että en minä ainakaan ymmärrä, mitä se nainen/mies on nähnyt puolisossaan? Saman huomaa myös Maajussille morsian sekä Supernanny Suomi -sarjoissa, joissa on kaikenlaista sakkia.

Vierailija
70/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korota rimaa?  Ja mieti mitä etsit?

Nyt haet helppoja tapauksia jotka lähtevät leikkiin mukaan koska vientiä riittää. 

Sulje apit ja katsele ympärillesi. Apit turruttaa aistit naisilla. Ja 90% miehistä ne tekee turhautuneita tappioita. 

Vierailija
71/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon muu auta kuin riman lasku. Tinderissä 2/3 naisesta mätsäilee miesten parhaan viidenneksen kanssa, joten parisuhteita muodostuu hintsusti. Mätseijä keräilevät miehet pitävät suhteet kevyenä tapailuna keskiveronaisiin ja tavalliset naiset valittavat miesten olevan vain kevytsuhteiden perässä. Ei tuon yhtälön näkeminen ja ratkaiseminen mitään rakettitiedettä ole. 

Ap tässä taas moi! Paljon vastauksia mutta poimin pari mitkä pisti silmään.
Riman laskusta: en pidä mitään kriteerilistaa mutta en usko hirveästi eroaviin elämäntilanteisiin. Nämä deittailuvirheet olen jo tehnyt ja olen tullut tulokseen että lika barn leka bäst. Normaali sosiaalinen taso (esim. uskaltaa mennä tapahtumiin) ja normaali rahatilanne (ei mene konkurssiin puoliksi maksetusta viikonloppureissusta) esimerkkinä asioista joista en tingi nuorempana ja tyhmempänä tehtyjen deittivirheiden takia.
T.ap

Vierailija
72/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä taas moi! Paljon vastauksia mutta poimin pari mitkä pisti silmään.
Riman laskusta: en pidä mitään kriteerilistaa mutta en usko hirveästi eroaviin elämäntilanteisiin. Nämä deittailuvirheet olen jo tehnyt ja olen tullut tulokseen että lika barn leka bäst. Normaali sosiaalinen taso (esim. uskaltaa mennä tapahtumiin) ja normaali rahatilanne (ei mene konkurssiin puoliksi maksetusta viikonloppureissusta) esimerkkinä asioista joista en tingi nuorempana ja tyhmempänä tehtyjen deittivirheiden

Kertoo sinusta todella paljon ettet saa edes tuollaista miestä.

Mitä teet kehittääksesi itseäsi jotta kelpaisit? Kuinka parannat omaa tasoasi. Muistutat ettei sinun tule parantaa tasoasi omissa silmissäsi vaan sellaisen miehen jota havittelet. Mitä he haluavat? 

Vierailija
73/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, en kyllä tiedä vastausta. Olen itse 35 vuotias helsinkiläinen, ja melkein kaikki ystäväni ovat vakavassa parisuhteessa. 

En henkilökohtaisesti tunne ketään joka olisi ollut missään tekemisissä minkään poly juttujen kanssa, tai muiden epätavallisten suhdeviritelmien kanssa. Ne pari sinkkumiestä jotka tunnen, etsivät omien sanojensa mukaan naista jonka kanssa mennä naimisiin ja perustaa perhe. He eivät juurikaan käsittääkseni pääse edes treffeille, joten en usko että minkäänlainen irtoseksihurjastelu olisi heille edes teoriassa mahdollista.

Vierailija
74/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on luultavasti kusipäinen luonne. Kukapa jaksaisi pitkään jotain energiavampyyria joka vain vaatii ja vaatii, antamatta mitään takaisin.

Vierailija
75/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet kehittääksesi itseäsi jotta kelpaisit? Kuinka parannat omaa tasoasi. Muistutat ettei sinun tule parantaa tasoasi omissa silmissäsi vaan sellaisen miehen jota havittelet. Mitä he haluavat? 

Tilastollisesti rahaa ja seksiä. Köyhiä naisia ei rengasteta, mutta jos nainen on varakas tai perijä niin sellainen lisää miesrotan kiinnostusta.

Näitä tilastoja kannattaa kyllä tarkastella lähinnä silti kannalta, että onko "mies" todella sellainen kumppani mitä elämäänsä haluaa

Vierailija
76/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIis mitä nyt taas... vuosien ajan olemme lukeneet kuinka naiset eivät edes halua miehiä.

Hyvät miehet ovat kuunnelleet ja jättävät teidät rauhaan.

Iloitkaa, saitte karhun

Se onkin hyvä upgrade.

Vierailija
77/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baittihan tuo aloitus luultavasti oli, mutta langetaan:

- Millainen ihminen olet? Ei tuo akateeminen oikein mitään kerro, meillä on töissä ihmisiä viilareista tohtoreihin, ei omien kokemuksien perusteella kerro ihmisestä mitään.

- Onko sinulla harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita? Tästä voisi kirjoittaa kirjan.

- Millä asenteella olet hakemassa parisudetta? Et tarvitse partneria, vai tarvitset? Jos et tarvitse, niin miksi edes etsit? Tarvitseminen voi tässä tarkoittaa ihan vain sellaista normaalia tarvetta kuulua johonkin.

Onnea matkaan.

Olisipakin feikkialoitus ja oikeasti olisin  parinkymmenen vuoden suhteessa istuva tylsistynyt kotirouva. Kysymyksiisi:

- Millainen olen? Koulutustason annoin osviittana. Persoonaltani olen energinen, aikaansaava, vähän ADHD-tyyppinen höpsö hässäkkä. Fiksu mutta tylsistyn helposti. Panostan intohimoihini täydellä sydämellä mutta jätän asiat sikseen jos/kun kiinnostus loppuu. Eläinrakas. Tykkään kaikesta luovasta, tapahtumista, erikoisuuksista. 
- Millä asenteella parisuhdetta? Elämäni on nyt jo hyvää, mutta pohjimmiltani tykkään jakaa sen. Kaipaan toisen vierestä heräämistä, yhdessä asioiden tekemistä, yhteisiä lomia, sitä että on joku jota rakastaa ja tulla itsekin rakastetuksi. Aika moneen asiaan keksin ratkaisun keskenäni, mutta ylläolevia on paha yksin toteuttaa.

Mieluiten tapaisin toisen intohimoisen hössöttäjän että hössöttäisimme sitten yhdessä. Olen tullut tulokseen että on harvinainen ihmistyyppi.

T.ap

Vierailija
78/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, en kyllä tiedä vastausta. Olen itse 35 vuotias helsinkiläinen, ja melkein kaikki ystäväni ovat vakavassa parisuhteessa. 

En henkilökohtaisesti tunne ketään joka olisi ollut missään tekemisissä minkään poly juttujen kanssa, tai muiden epätavallisten suhdeviritelmien kanssa. Ne pari sinkkumiestä jotka tunnen, etsivät omien sanojensa mukaan naista jonka kanssa mennä naimisiin ja perustaa perhe. He eivät juurikaan käsittääkseni pääse edes treffeille, joten en usko että minkäänlainen irtoseksihurjastelu olisi heille edes teoriassa mahdollista.

Etsivät s eksi ja synnytysorjaa 50/50 diilillä. Seksityö ei ole naisille enää pakollista, joten naisen täytyy todella pitää miehestä, jotta suostuu tuohon. Tai olla halolla päähän lyöty, mitä veikkaan suurimman osan vaimoksi hakeutuvista olevan. 

Vierailija
79/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole että kaikki ihmiset ei vaan ole vakavasti otettavia.

Vierailija
80/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin AP vähän tsempata sua. Olen nainen olen vajaan neljän vuoden aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 1/3 antoi minulle pakit, 1/3:lle minä annoin pakit ja 1/3 kanssa kumpikin osapuoli ei halunnut jatkaa tutustumista. Neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän