MItä pitää muuttaa että miehet näkisivät minut potentiaalisena kumppanina eikä aina vain "casual käy mutta ei suhdetta"?
Olen ihan totaalisen loppu deittailuun. Vastaan tulee vain miehiä jotka etsii kaikkea epämääräistä säätöä, lyhyttä juttua, monisuhteita, jotain ihme fwb-viritelmiä jne. Olen itse
- 31v lapseton
- akateeminen, vakitöissä
- yksin omassa talossani asuva
- liikuntaa 3x viikossa harrastava
- siististi ihan normaaleihin vaatteisiin pukeutuva
- pitkätukkainen, kevyesti meikkaava
- irtosuhteita harrastamaton, muutama pidempi suhde takana
enkä ymmärrä mikä minussa mättää kun kerta kertansa jälkeen taas kelpaisin johonkin epämääräiseen säätöön mutta vastaan ei tule ketään kuka edes etäisesti tuntuisi olevan kiinnostunut suhteeseen kanssani (pl. jotkut monisuhdesekoiljat joille kelpaisin kolmanneksi panopuuksi). Nykyisin en kerro edes enää etsiväni suhdetta ja lopetan juttelun lyhyeen jos mies itse aloittaa jonkun "lyhyttä säpinää kaipaisi ;)" sekoilun kun kysyn mitä ne etsii. Kaikki ilo on mennyt koko uusiin ihmisiin tutustumisesta.
Mitä ihmettä minun pitää muuttaa itsessäni että minua alettaisiin näkemään potentiaalisena kumppanina eikä vain jonain epämääräiseen sekoiluun kelpaavana?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta deittailu niiden ehdoilla. Miksi sä haluat minikyrvän josta on maksimiriesa?
Vaadi parasta äläkä tyydy paskaan. Mieluummin yksin kuin jonkun saatanan veetin/kalevin kanssa, joka luulee että parisuhde on PlayStationin laajennusosa.
H*orien on vaikea ymmärtää, että on parempi olla yksin kuin jakaa itseään huonoille. Mutta kun on pakko olla edes joku, yksin ei voi millään olla. Kunnon naiset ei ole p*skojen miesten kanssa.
Miehiin ilmeisesti viittaat h-sanalla? Kun ne ei kestä olla yksin. Täälläkin riehuu yksi kyrvällinen psykoosipäissään ja tukehtuu omaan spermaansa.
Ala arvostaa itseäsi niin paljon, ettet ajattele että vika on sinussa. Väkisinkin oman hyödyn tavoittelijat häviää elämästä, kun muutat oman asenteesi sellaiseksi, että etsit sitä joka kelpaa sulle.
kaikki vaan eivät ole tarpeeksi laadukkaita ihmisiä parisuhteeseen.
tuollaista heikompaa ainesta voi käydä silloin tällöin panemassa, mutta ei muuta.
Mietin vaan että missä porukoissa kuljette?
Vierailija kirjoitti:
kaikki vaan eivät ole tarpeeksi laadukkaita ihmisiä parisuhteeseen.
tuollaista heikompaa ainesta voi käydä silloin tällöin panemassa, mutta ei muuta.
Selittää INCELIEN TIETOTOIMISTO I.D.I.O.T.
Taitaa olla vika ennemmin miehissä eikä suinkaan sinussa. Ehkäpä on sattunut niitä säätäjiä eteen.
Jos sinulla on tinder tai muu, niin voi laittaa esittelyyn:
Ei yhden illan juttuja / No ONS.
Toivottavasti löydät sen sopivan ja fiksun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se kevytkenkäisyys, älä anna tuheroa liian helpolla. Älä myöskään näytä punaisten lyhtyjen kadun naiselta.
Jos yksin haluaa olla niin sitten näin. Kumppani löytyy tuheroa jakamalla.
En halua kirjavaa kimaraa ex-kumppaneita. Tai muutenkaan tuoda kotiin mitään yhdenillanprinssejä, tietää että taas on joku puolituntematon joka tietää osoitteeni ja että asun yksin, tai kestittää jotain tuntemattomia tinderprinssejä.
Opiskeluaikojen jälkeen on ollut ihan mahdotonta tavata normaaleja ihmisiä.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että missä porukoissa kuljette?
Aikuiset eivät "kulje porukoussa". Odinin pikku kortsupäät poislukien, mutta ne onkin miesvauvoja, henkiseltä iältään 5v.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vika ennemmin miehissä eikä suinkaan sinussa. Ehkäpä on sattunut niitä säätäjiä eteen.
Kiitos!!! Toivon itsekin että vastaan tulee vielä normaaleja ihmisiä.
Eniten on jäänyt satuttamaan tilanteet joissa alkava tapailu on jossain vaiheessa tyssännyt ja mies on sitten sanonut että ei etsi suhdetta mutta oletpa niin mukava ja kiva ja ihana että tietysti joku sinulle on!
Olen kuullut tuon nyt jo niin monta kertaa että tekisi mieli kirkua ja repiä hiukset päästä. Missä h-lvetissä ne "tietysti joku sinullekin on" tyypit on siis tarkoitus olla olemassa? Satuttaa ihan kamalasti kuulla miten kiva ja mukava muka on, mutta siis painotettuna että siis Jollekin Muulle eikä vahingossakaan omalle kohdalle.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Lopeta deittailu niiden ehdoilla. Miksi sä haluat minikyrvän josta on maksimiriesa?
Vaadi parasta äläkä tyydy paskaan. Mieluummin yksin kuin jonkun saatanan veetin/kalevin kanssa, joka luulee että parisuhde on PlayStationin laajennusosa.
Tämä. Pyykkäri-tiskari-siivooja-h...a-terapeutti-assari-äiti rooleihin astuminen miehen vuoksi on mennyttä aikaa. Parisuhteen tulee hyödyttää myös naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miehet vaivaudu lukemaan edes tuon vertaa. Itselläni oli No ONS ja kerroin myös viesttitellessä etten etsi pelkkää seksiä. Silti miehet oli ihmeissään/pettyneitä, kun ekoilla treffeillä ei ollutkaan seksiä. Jessus mitä urpoja.
Kyllä noilla spekseillä luulisi miehen löytyvän.
Muuta miesmakusi. Kiinnostu niistä kivoista dadbod-introverttidippainssimiehistä, jotka haluavat parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noilla spekseillä luulisi miehen löytyvän.
Älkää nyt kaikki ihan yhtä aikaa.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Muuta miesmakusi. Kiinnostu niistä kivoista dadbod-introverttidippainssimiehistä, jotka haluavat parisuhteen.
Deittimiehet ovat olleet ihan normaaleja taviksia. Normaalikroppaisia, ei mitenkään erityisen näköisiä tai putuisia, ammateiltaan pari viimeisintä rekrytoija, yliopiston tutkija, musiikinopettaja, amk-opettaja, ohjelmoija.
Ilosta kiljuen ottaisin dadbod-dippainssin joka siis haluaa sen parisuhteen. Itsekin olen dippainssi. Opiskeluaikojen kaverit ovat yksissä ja samoissa parisuhteissaan mitkä alkoivat silloin opiskelijana, itse erosin ennen koronaa ja sen jälkeen deittailu on ollut vain yksi tervalla valeltu kivireki.
t.ap
Miksi te tappelette täällä keskenänne ettekä keskustele mielenkiintoisesta aloituksesta?
T. Täti
Kokeile vielä tavallisempaa. Jotain ammattikoulun käynyttä työmiestä.
Että ihan "casual". Sallikaa minun polvistua kansainvälisyytenne edessä.
Miksi haluat parisuhteen/kumppanin? Älä tyydy selittämään sitä kliseillä, vaan muista, että sinä päätät siitä itse. Ehkä sitten huomaat helpommin ne miehet, joihin kannattaa todella panostaa.
Tärkeitä ihmisiä haluaa tietysti miellyttää, mutta ei muita miellyttämällä pitäisi joutua suhdetta rakentamaan. Ajattele ensin, kuka miellyttää sinua. Onnea matkaan!
Paljon olemassaolevaa aikaa haaskaantuu siis sellaisen miettimiseen mitä ei ole. Vaihtoehtoja? Ulkoilu. Ajattele lintuja ja miten ne eivät mieti - ja ovat vapaita.