MItä pitää muuttaa että miehet näkisivät minut potentiaalisena kumppanina eikä aina vain "casual käy mutta ei suhdetta"?
Olen ihan totaalisen loppu deittailuun. Vastaan tulee vain miehiä jotka etsii kaikkea epämääräistä säätöä, lyhyttä juttua, monisuhteita, jotain ihme fwb-viritelmiä jne. Olen itse
- 31v lapseton
- akateeminen, vakitöissä
- yksin omassa talossani asuva
- liikuntaa 3x viikossa harrastava
- siististi ihan normaaleihin vaatteisiin pukeutuva
- pitkätukkainen, kevyesti meikkaava
- irtosuhteita harrastamaton, muutama pidempi suhde takana
enkä ymmärrä mikä minussa mättää kun kerta kertansa jälkeen taas kelpaisin johonkin epämääräiseen säätöön mutta vastaan ei tule ketään kuka edes etäisesti tuntuisi olevan kiinnostunut suhteeseen kanssani (pl. jotkut monisuhdesekoiljat joille kelpaisin kolmanneksi panopuuksi). Nykyisin en kerro edes enää etsiväni suhdetta ja lopetan juttelun lyhyeen jos mies itse aloittaa jonkun "lyhyttä säpinää kaipaisi ;)" sekoilun kun kysyn mitä ne etsii. Kaikki ilo on mennyt koko uusiin ihmisiin tutustumisesta.
Mitä ihmettä minun pitää muuttaa itsessäni että minua alettaisiin näkemään potentiaalisena kumppanina eikä vain jonain epämääräiseen sekoiluun kelpaavana?
Kommentit (302)
Se onkin jännä, miten eri tavalla vaativia ihmiset ovat parinvalinnassa: joillekin riittää se, että kumppani on "ihan kiva" ja jotkut etsivät vain parasta mahdollista kumppania eikä yhtään vähempi kelpaa. Tämän huomaa esim. Unelmahäät, Maajussille morsian sekä Supernanny Suomi -sarjoista, joissa on kaiken maailman pariskuntia. Minä ainakin olen monen pariskunnan kohdalla miettinyt, että "mitä tuo mies/nainen näkee tuossa puolisossaan? Miksi se on sen kanssa? Eikö oikeasti ollut saatavilla ketään parempaa?"
AP on DI, ja hän omistaa talon, joten eiköhän hänellä ole fyrkkaa riittävästi.