Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä pitää muuttaa että miehet näkisivät minut potentiaalisena kumppanina eikä aina vain "casual käy mutta ei suhdetta"?

Vierailija
09.01.2026 |

Olen ihan totaalisen loppu deittailuun. Vastaan tulee vain miehiä jotka etsii kaikkea epämääräistä säätöä, lyhyttä juttua, monisuhteita, jotain ihme fwb-viritelmiä jne. Olen itse

- 31v lapseton

-  akateeminen, vakitöissä

- yksin omassa talossani asuva

- liikuntaa 3x viikossa harrastava

- siististi ihan normaaleihin vaatteisiin pukeutuva

- pitkätukkainen, kevyesti meikkaava

- irtosuhteita harrastamaton, muutama pidempi suhde takana

enkä ymmärrä mikä minussa mättää kun kerta kertansa jälkeen taas kelpaisin johonkin epämääräiseen säätöön mutta vastaan ei tule ketään kuka edes etäisesti tuntuisi olevan kiinnostunut suhteeseen kanssani (pl. jotkut monisuhdesekoiljat joille kelpaisin kolmanneksi panopuuksi).  Nykyisin en kerro edes enää etsiväni suhdetta ja lopetan juttelun lyhyeen jos mies itse aloittaa jonkun "lyhyttä säpinää kaipaisi ;)" sekoilun kun kysyn mitä ne etsii. Kaikki ilo on mennyt koko uusiin ihmisiin tutustumisesta.

Mitä ihmettä minun pitää muuttaa itsessäni että minua alettaisiin näkemään potentiaalisena kumppanina eikä vain jonain epämääräiseen sekoiluun kelpaavana?

Kommentit (291)

Vierailija
281/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nro 260:lle:

Olen itse mies, mutta kyllä minä väitän että se seksuaalinen kipinä on tosi tärkeä myös naisille, niin kuin se on miehille. Perustelen: eiköhän me kaikki olla kuulleet elämämme aikana tuttujen naisten sanovan, kuinka joku tietty mies oli tosi mukava, kiva, luotettava yms, mutta joku kipinä jäi vaan puuttumaan, eivätkä siksi kokeneet halua tavata miestä uudelleen.

Naiset eivät yleensä kiellä tätä. Miehet sen sijaan usein uskottelevat naisille haluavansa siveämpiä, kiltimpiä naisia, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Yleensähän kokemattoman kanssa ei nuo seksiwaukipinät pahemmin lentele. 

Sitten taas ne seksielämänsä teininä (samanikäisten kanssa) aloittaneet voi olla itseään häpeileviä ja estoisia. Kun seksi ei kuulu lasten elämään, jos niiltä traumoilta haluaa välttyä 😉

Vierailija
282/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tosielämässä naisen suurella seksikumppanien määrällä ei ole miehille mitään merkitystä"

Olen mies, ja voin tämän pienin varauksin allekirjoittaa. En ikinä kysy kenenkään seksikumppanien määrää. Jos sanotaan että kiinnostava nainen kertoisi minulle itse, että on harrastanut seksiä esim 20 miehen kanssa, niin ei se olisi minulle mikään deal breaker. Mutta jos luku olisi ihan hullu, sanotaan vaikka 150 miestä, niin kyllä mä luulen että siinä kohtaa kiinnostukseni varmaan lopahtaisi, tai katoaisi kokonaan.

Eli sillä luvulla ei tiettyyn pisteeseen saakka ole minulle mitään väliä, kunnes aletaan mennä ns. "ammattimaisiin volyymeihin". 

Ajatusleikkinä, kaksi aikuista, joilla on molemmilla ollut 20 seksikumppania. 

Henkilö 1 on takanaan 12 suhdetta, joista jokainen on kestänyt 1,5-4 vuotta. Suhteet on muodostettu peräkanaa siten, ettei suhteiden välillä ole juurikaan katkoa. Lisäksi hänellä on ollit 8 yhden yön juttua suhteiden ulkopuolella. 

Henkilö 2 on takanaan 2 pitkää suhdetta, toinen 6 vuotta ja toinen 8 vuotta. Hänellä on suhteiden ulkopuolella ollut 18 yhden yön juttua. Hän on ollut myös sinkkuna joitakin aikoja. 

Mitä ajatuksia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muista: jos hän haluaisi sinut, hän näyttäisi sen. Tekstaamiseen menee parikymmentä sekuntia ja mies tekee vuoksesi paljon enemmänkin jos vain niin haluaa. Älä koskaan jahtaa miestä. Mies voi tyytyä, mutta hän tulee jahtaamaan haluamaansa, oli sitten hetkeksi tyytynyt johon kuhun tai ei.&n

Tämä. Helpon muijan kyllä tunnistaa, ja sitten sitä alkaa jahtaamaan jolta todennäköisimmin lohkeaa.

Luulin ettei mieheni huomannut minun olevan kiinnostunut kun mielestäni käyttäydyin välinpitämättömästi. Mutta oli hän huomannut. Eläimen vaistot.

Juuri näin. Mies iskee, mutta sen jolta helpoiten heruu.

Mies nimenomaan yleisesti pyrkii hyväksikäyttämään hyväuskoisia ja uskottelemaan ihan toista aikeistaan. Tyhmä mies ei edes erota helppoa ja vaikeaa toisistaan.

Vierailija
284/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tosielämässä naisen suurella seksikumppanien määrällä ei ole miehille mitään merkitystä"

Olen mies, ja voin tämän pienin varauksin allekirjoittaa. En ikinä kysy kenenkään seksikumppanien määrää. Jos sanotaan että kiinnostava nainen kertoisi minulle itse, että on harrastanut seksiä esim 20 miehen kanssa, niin ei se olisi minulle mikään deal breaker. Mutta jos luku olisi ihan hullu, sanotaan vaikka 150 miestä, niin kyllä mä luulen että siinä kohtaa kiinnostukseni varmaan lopahtaisi, tai katoaisi kokonaan.

Eli sillä luvulla ei tiettyyn pisteeseen saakka ole minulle mitään väliä, kunnes aletaan mennä ns. "ammattimaisiin volyymeihin". 

Henkilö 1 on takanaan 12 suhdetta, joista jokainen on kestänyt

Ensimmäinen on vaikea ihminen, joka ei ymmärrä muusta kuin hyväksynnästä. Heikko itsetunto. Toinen ei osaa sitoutua ainakaan pysyvästi.

Vierailija
285/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum, mikään ei ole koskaan hyvä. Ei 0 kumppania eikä 20, ei mikään. Vaikeata on. 

Vierailija
286/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum, mikään ei ole koskaan hyvä. Ei 0 kumppania eikä 20, ei mikään. Vaikeata on. 

Eikö tossa ylempänä just joku mies kommentoinut, että naisen 20 aiempaa seksikumppania ei olisi hänelle mikään ongelma.

Vierailija
287/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö 1 on takanaan 12 suhdetta, joista jokainen on kestänyt

Ei oikeastaan mitään ajatuksia. Ei kumpikaan noista historioista saisi minun kiinnostustani katoamaan, jos olisin siis muuten ihastunut naiseen. 

Vierailija
288/291 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä etkä kiinnosta miehiä muuten kuin panemismielessä. No sentään edes siinä mielessä. 

Heittäydy hyvä ihminen. Älä ole tylsä. Hanki värikkäitä vaatteita. Ole värikäs äläkä sulaudu seiniin. Hymyile. Se jos mikä on ihanaa. Kyllä se ukko kävelee sun elämään sitten kun pitää.

Hanki marsuja. 

Vierailija
289/291 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Tämä on varmasti miehillä määräävä tekijä kun he kiinnostuvat naisesta. 

Usein naiset keskenään ihmettelevät, miten niillä kaikkein villeimmillä, flirteimmillä ja huolettomasti suhteisiin ja seksiin suhtautuvilla on suurin vienti. Miehet usein sanovat haluavansa kiltin ja "kunnollisen" naisen, mutta todellisuudessa se villimpi vie voiton joka kerta. 

Miehet puhuvat, ettei naisen menneisyydessä saa olla paljon miehiä, mutta todellisuudessa sillä ei ole mitään merkitystä. Usein se on jopa päin vastoin. Kokemattomampaa naista ei monikaan halua. 

Jos olette seuranneet kolmiodraama -sarjaa, niin siinä kumppania etsii 28-vuotias Vilma, joka on eronnut lestadiolaisuudesta parikymppisenä eikä hän ole koskaan seurustellut. Hän on tosi nätti ja mukava nainen. Hänen kumppaniehdokas Joni sanoi, että hänestä on vähän erikoista, ettei Vilma ole tuohon ikään mennessä seurustellut eikö hän haluaisi olla se eka poikaystävä.

Vierailija
290/291 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tylsä etkä kiinnosta miehiä muuten kuin panemismielessä. No sentään edes siinä mielessä. 

Heittäydy hyvä ihminen. Älä ole tylsä. Hanki värikkäitä vaatteita. Ole värikäs äläkä sulaudu seiniin. Hymyile. Se jos mikä on ihanaa. Kyllä se ukko kävelee sun elämään sitten kun pitää.

Hanki marsuja. 

Päinvastoin, hänhän kertoi olevan ADHD-säheltäjä. Eli otettava iisimmin.

Vierailija
291/291 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna, kyllä kauniit, upeat ja mukavat naiset löytävät helposti mieskumppanin. Jos et löydä helposti mieskumppania, niin silloin et ole kovin kummoinen näköinen, mukava etkä upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme