Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä pitää muuttaa että miehet näkisivät minut potentiaalisena kumppanina eikä aina vain "casual käy mutta ei suhdetta"?

Vierailija
09.01.2026 |

Olen ihan totaalisen loppu deittailuun. Vastaan tulee vain miehiä jotka etsii kaikkea epämääräistä säätöä, lyhyttä juttua, monisuhteita, jotain ihme fwb-viritelmiä jne. Olen itse

- 31v lapseton

-  akateeminen, vakitöissä

- yksin omassa talossani asuva

- liikuntaa 3x viikossa harrastava

- siististi ihan normaaleihin vaatteisiin pukeutuva

- pitkätukkainen, kevyesti meikkaava

- irtosuhteita harrastamaton, muutama pidempi suhde takana

enkä ymmärrä mikä minussa mättää kun kerta kertansa jälkeen taas kelpaisin johonkin epämääräiseen säätöön mutta vastaan ei tule ketään kuka edes etäisesti tuntuisi olevan kiinnostunut suhteeseen kanssani (pl. jotkut monisuhdesekoiljat joille kelpaisin kolmanneksi panopuuksi).  Nykyisin en kerro edes enää etsiväni suhdetta ja lopetan juttelun lyhyeen jos mies itse aloittaa jonkun "lyhyttä säpinää kaipaisi ;)" sekoilun kun kysyn mitä ne etsii. Kaikki ilo on mennyt koko uusiin ihmisiin tutustumisesta.

Mitä ihmettä minun pitää muuttaa itsessäni että minua alettaisiin näkemään potentiaalisena kumppanina eikä vain jonain epämääräiseen sekoiluun kelpaavana?

Kommentit (300)

Vierailija
221/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muista: jos hän haluaisi sinut, hän näyttäisi sen. Tekstaamiseen menee parikymmentä sekuntia ja mies tekee vuoksesi paljon enemmänkin jos vain niin haluaa. Älä koskaan jahtaa miestä. Mies voi tyytyä, mutta hän tulee jahtaamaan haluamaansa, oli sitten hetkeksi tyytynyt johon kuhun tai ei.&n

Tämä. Helpon muijan kyllä tunnistaa, ja sitten sitä alkaa jahtaamaan jolta todennäköisimmin lohkeaa.

Luulin ettei mieheni huomannut minun olevan kiinnostunut kun mielestäni käyttäydyin välinpitämättömästi. Mutta oli hän huomannut. Eläimen vaistot.

Vierailija
222/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina näitä naisten aloituksia ja kommentteja, joissa ensin kerrotaan kuinka jostain syystä vaan miestä ei löydy, ja sitten kun miehet kertoo millaista naista etsivät, tai millainen tyyli herättää kiinnostuksen tai kertovat että jos nainen ei halua seksiä alussa lainkaan niin se on turn off niin sitten vaahdotaan että "turha selittää tätä miespaskaa, minä en aio muuttaa mitään miehen takia ja ainakaan en anna kellekään ekaan kolmeen kuukauteen"

Mitä sitten inisette? Olkaa tyytyväisiä sellaisina kun olette, ilman parisuhdetta. Ei ne miehetkään halua sinun takia jotain sellaista, mitä eivät halua.

Ei kuulosta uskottavalta, että joka ikinen muodostunut pariskunta olisi harrastanut seksiä ensimmäisillä treffeillä, tai että jokainen parisuhteeseen päätynyt nainen olisi ulkonäöltään just se unelmanainen. Jos tarkkoja ollaan, niin enpä itsekään ole koskaan harrastanut seksiä ekoilla treffeillä

Ei kyse ole siitä, onko kaikkien "pakko" harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. Niinkun täällä on koitettu tuoda esiin, niin jos sinussa (tai minussa) on jotain sellaista erityistä, joka herättää kiinnostuksen (ulkonäöllisesti, seksuaalisesti, luonteessa, positiviisuudessa tai missä tahansa),  niin että toinen haluaa tavata toisen kerran ja kolmannen, niin ollaan jo hyvällä ladulla. Minä en silti ymmärrä lainkaan niitä, jotka pihtailee seksin kanssa, jos ei kolmansilla treffeillä viimeistään ja kahden viikon sisällä ole seksiä, niin minun osaltani homma jää siihen oli muuten kuinka kiinnostava vaan. Se kertoo minulle riittävästi siitä mutä parisuhteessa olisi odotettavissa.

Mutta se mistä oikeastaan oli puhe, niin on se mistä ap:kin puhui. Miksi joku ei herätä toisessa sellaista kiinnostusta, että haluaisi parisuhteen. Yksi syy on se, että sitä wau-tunnetta ei synny ekoilla tai tokilla treffeillä. Se voi aiheuttaa sen, että mies vähin äänin ghoustaa pois, keksii jonkun meriselityksen miten nyt eibole hyvä aika seurustella, tai sitten jos on seksuaalisesti aktiivinen mies (jolle kelpaa seksiin lähes nainen kuin nainen) niin ehdottaa jotain fwb tai vastaavaa järjwstelyä mihin kuuluu seksi muttei sitoutuminen.

Pohjimmiltaan se siis johtuu siitä, ettei toinen herätä riittävää kiinnostusta siihen, että haluaisi viettää arkea ja elämää sen toisen kanssa.

Tämän asian lopulta ratkaisee se, miten luonteet ja kiinkostuksenkohteet ja asenteet jne sopii yhteen, mutta valitettavasti (ainakin miehellä, usein) vaatii ensin ulkonäöllisen ja seksuaalisen kiinnostuksen, ennenkun tähän vaiheeseen päästään. No joo, onhan niitä joitain poikkeuksia missä hyvästäntyökaveruudesta syntyi parisuhde, mutta noin yleensä.

Ja siitä juuri on keskusteltu millä tämän kiinnostuksen toisessa saisi heräämään. Miehille se kiinnostus ei synny siitä, että nainen on akateeminen tai pukeutuu omasta mielestään tyylikkäästi ja iälleen sopivasti. Tai on omasta mielestään "ihan hyvässä kunnossa" tai "ihan normaalin näköinen".

Tai no, jollekin ehkä, mutta pointti siis on siinä että jotenkin se kiinostus pitää herättää, ja jos sellaista kunnon jännitettä ei synny, niin ei synny parisuhdettakaan. Yksi kerta johtuu yksilöllisistä eroista, kymmenen kertaa alkaa ehkä jo kertomaan että jotain voisi siinä olemuksessa ja tyylissä miettiä uusiksi.

Ja jos ei halua miettiä ja lähtee siitä että olen hyvä näin (vaikken kelpaa parisuhteeseen) niin sitten tyytyy tilanteeseen eikä ihmettele asiaa enempää.

Jos ihan konkreettisia oikeita mielipiteitä haluaa, niin täytyy laittaa kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että ne miehet, joita AP on deittaillut, kyllä oikeasti ovat valmiita ja halukkaita sitoutumaan, kun löytävät sopivan naisen. Ap ei vaan ollut riittävän hyvä näille miehille.

Se, että joku ei ole sopiva toiselle ei tarkoita sitä etteikö hän olisi riittävän hyvä. Hän vaan ei ole sopiva.

Vierailija
224/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä valitettavasti keinot miten saada mies haluamaan kanssasi parisuhdetta:

-siivoa sen kotona, järjestä paikkoja

-ole päällekäyvä, näytä kaapin paikka

-pakota se remontoimaan kotiasi tai vaihtamaan autosi renkaat

-passaa, kokkaa, leivo

- tarjoile olut, mutta juo itse jotain alkoholitonta

-meikkaa huomaamattomasti, näytä raikkaalta naapurintytöltä (hymyilevältä ja sporttiselta)

-ala jo alkuvaiheessa suunnittelemaan vanhempien tapaamista

Se, haluatko toimia noin, on toinen juttu. Itse jätin näistä innostujat väliin (ja niitähän riittää), ja odottelin aikuista miestä.

Vierailija
225/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä valitettavasti keinot miten saada mies haluamaan kanssasi parisuhdetta:

-siivoa sen kotona, järjestä paikkoja

-ole päällekäyvä, näytä kaapin paikka

-pakota se remontoimaan kotiasi tai vaihtamaan autosi renkaat

-passaa, kokkaa, leivo

- tarjoile olut, mutta juo itse jotain alkoholitonta

-meikkaa huomaamattomasti, näytä raikkaalta naapurintytöltä (hymyilevältä ja sporttiselta)

-ala jo alkuvaiheessa suunnittelemaan vanhempien tapaamista

Se, haluatko toimia noin, on toinen juttu. Itse jätin näistä innostujat väliin (ja niitähän riittää), ja odottelin aikuista miestä.

En oikein saanut selkoa viestistäsi, että onko sulla siis itselläsi mies, vai ei?

Vierailija
227/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsenäisesti toimeentuleva ja hedelmällinen ihminen (moderni nainen) on paljon itsenäisesti toimeentulevaa ja hedelmätöntä (mies) korkeammalla. Ei naisen tarvitse ottaa miestä vaikka kuinka vänkäätte ja valehtelette, että miehellä ja naisella ei ole eroa. Kyllä on.

--

Jep, sääli että naiset (ap mukaanluettuna) kopsahtaa jo tuohon ensimmäiseen eli ette ole itsenäisesti toimeentulevia.

Pohjoismaiden verotuksen kautta tapahtuvat pakotetut tulonsiirrot kun poistetaan.....

Spekulatiivinen fantasiamaailmasi ilman julkista sektoria on ihan yhtä totta kuin haaveesi isohinkkisestä, kognitiivisestu lapsentasoisesta japsimuikkelista.

Kukaan ei sano "ilman julkista sektoria (paitsi sinä)

Ilman maailman suurinta julkista sektoria, se on eri asia.

Edelleen, alkakaa maksamaan sen mukaan mitä kulutatte, aloitetaan siitä lastenhoidosta. Miksi ausseissa tarhamaksut ovat aivan toista luokkaa kuin täällä, ja silti syntyvyys suurempi. :)

Vierailija
228/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että ne miehet, joita AP on deittaillut, kyllä oikeasti ovat valmiita ja halukkaita sitoutumaan, kun löytävät sopivan naisen. Ap ei vaan ollut riittävän hyvä näille miehille.

Se, että joku ei ole sopiva toiselle ei tarkoita sitä etteikö hän olisi riittävän hyvä. Hän vaan ei ole sopiva.

eli pedari-incel, jonka tasoinen ap on, on sinusta riittävän hyvä, muttei sopiva?

jännä näkemys

Vierailija
229/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli pedari-incel, jonka tasoinen ap on, on sinusta riittävän hyvä, muttei sopiva?

jännä näkemys

Jos nyt pysyttäisiin ihan realismissa.

Vierailija
230/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tässä menty kauas aloituksen aiheesta, kun mukaan on vedetty jo Australian syntyvyys ja hoitomaksut.

Vierailija
231/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile miehiä äläkä mitään kikkihiiriä. Naisten kannattaa olla kranttuja ja mieluummin vaikka yksin kuin epätoivoinen. Suurinosa miehistä nyt vaan on per-C:stä.

Vierailija
232/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap pokaa miehet. Jos kaikki nämä löydetty esim tinderistä niin kannattaisiko koettaa jotain muuta paikkaa?

Vierailija
233/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittaile miehiä äläkä mitään kikkihiiriä. Naisten kannattaa olla kranttuja ja mieluummin vaikka yksin kuin epätoivoinen. Suurinosa miehistä nyt vaan on per-C:stä.

Vastaavasti kaikki naiset ovat saastaisia spermaviemäreitä jotka ovat vain miesten resurssien perässä, eivätkä kykene tunteisiin kuten rakkaus.

Vierailija
234/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis on ap:n ongelma? 

Vierailija
235/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis on ap:n ongelma? 

Ei mikään. Kunhan lässyttää lämpimikseen.

Vierailija
236/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko  sinulla itselläsi miestä?

Vierailija
237/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap pokaa miehet. Jos kaikki nämä löydetty esim tinderistä niin kannattaisiko koettaa jotain muuta paikkaa?

Mieti mitä kaikkea ap:ssa on vialla jos se joutuu johonkin tinderiin  :D

Vierailija
238/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tässä menty kauas aloituksen aiheesta, kun mukaan on vedetty jo Australian syntyvyys ja hoitomaksut.

yhyy yhyy, me itsenäiset naiset joiden elämän kela-maksaa ei tarvita miehiä mihinkään

Juu, miehiä haukkuvista sä spermaviemäri et kritisoi vahingossakaan  :)

Sinähän se tiedät naisten historian ja nykyisyyden. Sinulla ei ole elämään lisäarvoa kenellekään. Olet niin ilkeä rotta 🐀

Vierailija
239/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhyy yhyy, me itsenäiset naiset joiden elämän kela-maksaa ei tarvita miehiä mihinkään

Juu, miehiä haukkuvista sä spermaviemäri et kritisoi vahingossakaan  :)

Mitä miehiä haukkuvaa tuossa edellisessä kommentissa on?

Vierailija
240/300 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muista: jos hän haluaisi sinut, hän näyttäisi sen. Tekstaamiseen menee parikymmentä sekuntia ja mies tekee vuoksesi paljon enemmänkin jos vain niin haluaa. Älä koskaan jahtaa miestä. Mies voi tyytyä, mutta hän tulee jahtaamaan haluamaansa, oli sitten hetkeksi tyytynyt johon kuhun tai ei.&n

Tämä. Helpon muijan kyllä tunnistaa, ja sitten sitä alkaa jahtaamaan jolta todennäköisimmin lohkeaa.

Luulin ettei mieheni huomannut minun olevan kiinnostunut kun mielestäni käyttäydyin välinpitämättömästi. Mutta oli hän huomannut. Eläimen vaistot.

Juuri näin. Mies iskee, mutta sen jolta helpoiten heruu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän