Mitä jos en ikinä löydä kumppania?
Missä vaiheessa teille tuli pelko, että mitä jos ette oikeasti löydä ikinä kumppania? Oliko tilanne vuosia sama vai löytyikö se sittenkin? Synttärit lähenee (34) ja nyt iski isoin kriisi etten ehkä ikinä löydä sitä omaa tyyppiä. Lapsia en halua eli siltä kannalta ei ole kiire. Mutta haluaisin löytää sen rakkaan just nyt. 30 vuotta olin onnellisesti ja vapaaehtoisesti sinkku nyt en enää halua. N
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mt-ongelmaisten kuulukaan löytää kumppania
No riippuu mt-ongelmista. Muistaakseni 70% suomalaisista sairastaa elinaikanaan jonkin mielenterveyden häiriön, masennus ehdottomasti yleisin. Vähemmistössä he, jotka elämästä selviävät ilman kolhuja.
Vakavan masennuksen ja teho-osaston kautta mielisairaalan läpi käyneenä itselläni on oikein hyvä parisuhde, työ ja lapsiakin. Välillä masennus uusiutuu, mutta nykyään tietää enemmän keinoja, millä siitä pääsee yli.
Kyllä, eläisin mieluummin terveenä, mutta aika kolkko tuollainen ajattelutapa, että pitäisi olla täydellinen tai mennä uuniin. Hoidetaanhan rikkinäiset polvet ja tukkeutuneet valtimotkin, miksei myös mielen sairauksia?
oho. väitätkö tosiaan, että melkein 20 prosentilla suomalaisista miehistä on elinaikanaan mielenteveyden häiriö?
Olen 35 vuotias enkä vieläkään ole löytänyt naista. En ole koskaan seurustellut elämässäni.
Elämäni on ihan hyvällä mallilla, on työ josta saa 3800e/kk bruttona. Sijotusten arvo noussut, on velatonta mökkiä ja velallinen asunto.
Varmasti saisin naisen mutta ne sellaiset naiset on taas sellaisia joista en kiinnostu.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset saavat aina halutessaan jonoittain miehiä.
poikkeuksena mt-ongelmaiset ja nirsot.
Tämä on mahdollista vain jos miehet ovat useammissa jonoissa. Ja tällöin miehet eivät ole juuri tuosta naisesta kiinnostuneita, joten kuka sellaisia miehiä haluaa?
Mies on kiinnostunut monista naisista. Ette ole yksikään mitenkään erityisiä. Eivät ole miehetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo ikisinkut varmaan ihan kuuminta hottia ole kun voisin kuvitella et väistämättä tulee ensimmäisenä miehelle mieleen miksi tuo ei ole kellekään kelvannut tai vastaavasti itse ketään kelpuuttanut.
En minä ainakaan iehenä ensimmäisten asioiden joukossa tuo esille, että olen muuten aina ollut sinkku ja vailla kokemusta pidemmästä parisuhteesta.... En toki kielläkään, jos joku sattuu ex-kumppanien määrää kysymään
Näitä asioita ei tarvitse erikseen sanoa, sen huomaa oudosta käytöksestä. Sosiaaliset normit ei ole kehittynyt jos ei ole tottunut olemaan tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Sen takia yksinäisyys helposti kroonistuu, eikä löydy koskaan ketään. Ikä auttaa asiassa, kun hormonitoiminta muuttuu eikä jännitä enää niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mahdollista vain jos miehet ovat useammissa jonoissa. Ja tällöin miehet eivät ole juuri tuosta naisesta kiinnostuneita, joten kuka sellaisia miehiä haluaa?
vain harvat jännät miehet kelpaavat naisille. siksi nämä jännät miehet joutuvat tyydyttämään useita naisia
Tässä tapauksessahan naisten pitäisi jonottaa sitten jännämiesten ovilla. No, kumpi se on`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vain harvat jännät miehet kelpaavat naisille. siksi nämä jännät miehet joutuvat tyydyttämään useita naisia
Olen eri, mutta mun lähipiirin miehistä kellään ei ole ollut ongelmia saada naisia/parisuhdetta, eikä heistä kukaan ole mikään "jännämies".
Mäkin olen eri. Haluisin kysyä vielä, että jonottiko noi kaikki sun kaverit kymmenien naisten luo? Siis niinkuin tuo yo inseli väittää.
Nainen saa naurettavan helposti parisuhteen ja seksiä ihan vaan sukupuolensa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo ikisinkut varmaan ihan kuuminta hottia ole kun voisin kuvitella et väistämättä tulee ensimmäisenä miehelle mieleen miksi tuo ei ole kellekään kelvannut tai vastaavasti itse ketään kelpuuttanut.
En minä ainakaan iehenä ensimmäisten asioiden joukossa tuo esille, että olen muuten aina ollut sinkku ja vailla kokemusta pidemmästä parisuhteesta.... En toki kielläkään, jos joku sattuu ex-kumppanien määrää kysymään
Näitä asioita ei tarvitse erikseen sanoa, sen huomaa oudosta käytöksestä. Sosiaaliset normit ei ole kehittynyt jos ei ole tottunut olemaan tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Sen takia yksinäisyys helposti kroonistuu, eikä löydy koskaan ketään. Ikä auttaa asiassa, kun hormonitoiminta muuttuu eikä jännitä enää niin p
Mutta vaikka itse olen toistaiseksi ollut sinkku kokematta sitä pidempää parisuhdetta, niin silti minua jotenkin hämmentää ajatus siitä, että sanotaan, ettei olsi sosaailset normit olisi kehittyneet, jos ei ole tottunut olemaan tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
No okei. Varmaan on heitäkin joita oikeasti puuttuu koekmukset siitä, ettö olsivat voineet olla vastakkaisen sukupuolen kanssa yhtään missään tekemisissä tai joille vastakkaisen sukupuolen edustajia on ja on aina ollu lähinnä vanhempi vähän onnekkaimmilla vanhemmat ja mahd sisarus., ehkä koulussa opettaja tai luokassa vieruskaveri Ei ketään muuta. Eikä nyt kouluvuosien jäätyä taakse vuosiin ketään; ellei kaupan kassaa lasketa
Omaa ikisinkkuuttani onkin vaikea(hkoa) tajuta, ainakaan jossain määrin siksi, että vaikka aina olen ollut sinkkuna, niin minulla on ainakin niin kauan kuin jaksan muistaa läheisiä kavereita ja ystäviä niin miehiä kuin naisia, eikä minulla ole ollut isompaa vaikeutta muodostaa ja ylläpitää näitä ihmissuhteitani.
En siis tunnsita itseäni siitä kuvasta, joka toisinaan lehtien palstoilla kuvataan ikinskinkusta miehestä (tai useammin miehestä, kuin naisista), jolle ikisinkkuus vaikuttaa oelvan kattokäsite jonka alla on n kappaletta muita haasteita ja ongelmia (, niin oma kuin kodin siistimisen kanssa, terveyshuolet, huolet taloudellsiesta) toimeentulosta) ja joiden parisuhdetta kaipaava uskoo karkkoavan tai ainakin merkittävästi vähenevän, jos vain rinnalla olisi välittävä ja huolehtiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mt-ongelmaisten kuulukaan löytää kumppania
No riippuu mt-ongelmista. Muistaakseni 70% suomalaisista sairastaa elinaikanaan jonkin mielenterveyden häiriön, masennus ehdottomasti yleisin. Vähemmistössä he, jotka elämästä selviävät ilman kolhuja.
Vakavan masennuksen ja teho-osaston kautta mielisairaalan läpi käyneenä itselläni on oikein hyvä parisuhde, työ ja lapsiakin. Välillä masennus uusiutuu, mutta nykyään tietää enemmän keinoja, millä siitä pääsee yli.
Kyllä, eläisin mieluummin terveenä, mutta aika kolkko tuollainen ajattelutapa, että pitäisi olla täydellinen tai mennä uuniin. Hoidetaanhan rikkinäiset polvet ja tukkeutuneet valtimotkin, miksei myös mielen sairauksia?
sinulla ehkä on hyvä parisuhde, mutta puolisollasi ei varmasti ole, kun se joutuu tyytymään hull
Aika väsynyttä baittia
Yritäpä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessahan naisten pitäisi jonottaa sitten jännämiesten ovilla. No, kumpi se on`?
Ei vaan odottavat kotona puhelin kädessä. Naisethan eivät tee mitään aloitteeseen verrattavaa.
Olen eri, mutta mun lähipiirin miehistä kellään ei ole ollut ongelmia saada naisia/parisuhdetta, eikä heistä kukaan ole mikään "jännämies".