Mitä jos en ikinä löydä kumppania?
Missä vaiheessa teille tuli pelko, että mitä jos ette oikeasti löydä ikinä kumppania? Oliko tilanne vuosia sama vai löytyikö se sittenkin? Synttärit lähenee (34) ja nyt iski isoin kriisi etten ehkä ikinä löydä sitä omaa tyyppiä. Lapsia en halua eli siltä kannalta ei ole kiire. Mutta haluaisin löytää sen rakkaan just nyt. 30 vuotta olin onnellisesti ja vapaaehtoisesti sinkku nyt en enää halua. N
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin, että mitä tapahtuisi, jos yksin jääneet ihmiset kohtaisivat toisensa.
Ketkä luokitellaan yksin jääneiksi? Ikä?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin, että mitä tapahtuisi, jos yksin jääneet ihmiset kohtaisivat toisensa.
Voisi tapahtua monenlaista. - olen ja elän minäkin yksin ja olen aina elänyt kokematta parisuhdetta. Toistaiseksi. Meitä yksin eläviä on Suomessa varmaan ainakin yhtä paljon kuin vaikka työttömiä -osa toki on joskus kokenut parisuhteen ehkä useammankin parisuhteen. Mutta yhtä kaikki yksin eläviä on niin paljon, että kuten työttömiäkin on hyvin monen laisia ja olevia ja eläviä, niin on myös yksin eläviä. - Itse olen luvannut yrittää ja nähdä sen eteen vaivaakin, ettei oma yksin elämiseni muuttuisi yksinäisyydeksi. - Harmittaa toki, etteivät kaikki joko tahallaan tai tiedostamattaan edes tajua mitä eroa on elää yksin vs. mitä on olla ja elää jne yksinäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin, että mitä tapahtuisi, jos yksin jääneet ihmiset kohtaisivat toisensa. Jos siinä joukossa olisi sata impeä ja sata poikaa, voisi syntyä parhamillillaan sata avioparia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä luokitellaan yksin jääneiksi? Ikä?
-ap
En ole kova luokittelemaan. Varmaan aika henkilökohtainen asia, toiselle se on kymmenen vuoden yksinäisyys, yhdelle neljänkympin kriisi ja kolmannella tekee pahaa olla yksin kun kaikki tuttavat ovat pariutuneet. Juurisyy on kuitenkin sama, yksinäisyys. Voisin kuvitella montaa myös pelottavan ajatus vanhuudesta yksin...
Eipä nuo ikisinkut varmaan ihan kuuminta hottia ole kun voisin kuvitella et väistämättä tulee ensimmäisenä miehelle mieleen miksi tuo ei ole kellekään kelvannut tai vastaavasti itse ketään kelpuuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo ikisinkut varmaan ihan kuuminta hottia ole kun voisin kuvitella et väistämättä tulee ensimmäisenä miehelle mieleen miksi tuo ei ole kellekään kelvannut tai vastaavasti itse ketään kelpuuttanut.
En minä ainakaan iehenä ensimmäisten asioiden joukossa tuo esille, että olen muuten aina ollut sinkku ja vailla kokemusta pidemmästä parisuhteesta.... En toki kielläkään, jos joku sattuu ex-kumppanien määrää kysymään
Niin kauan kun odotat ja etsit, se ei sieltä tule. Kun lopetat etsimisen niin se tulee yllättäen😊
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun odotat ja etsit, se ei sieltä tule. Kun lopetat etsimisen niin se tulee yllättäen😊
Tämä on valittevasti ihan kukkua. Mielelläni kyllä soisin tämän olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Tästä viestistä kyllä huomaa että et ole mies 🤣 Harvalle miehelle naisen pitkä listä eksiä ja yhdenillanhöylääjiä on mikään plussa. Jos on nainen niin varmasti "kelpaa" jollekin panopuuksi jos rima on tarpeeksi alhaalla, mikään meriitti se ei ole.
Tapailin jonkin aikaa ihmistä, josta todella pidin. Hän teki minut iloiseksi vaikeana aikana. Mutta mitä enemmän tutustuimme, sitä enemmän huomasimme eromme, jotka johtuivat koulutuksesta. Minua ei haitannut se, ettei hän ollut ylioppilas tai korkeakoulutettu ennen kuin aloimme puhua asioista, joista oletin jokaisen omanikäiseni olevan tietoinen. Meistä olisi tullut pari, jos olisin sitä halunnut, mutta koin paremmaksi olla yksin kuin alkaa valehdella loppuelämäkseni. Haluan sanoa, että älkää pohtiko parisuhdetta pakkomielteisesti, sillä sellainen saattaa johtaa huonoon valintaan.
Teidän inceleiden ulinaa on ihana seurata.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naaraat eivät tajua.
Joku mies joka ulisis vastaavalla tavalla todettaisiin hyvin nopeasti parisuhdekelvottomaksi ja syitäkin löytyisi huonosta hygieniasta selvästi näkyvään naisvihaan.
No tuo ap ja hänen kaltaiset ovat aivan samaa saastaa niiden yksinäisten miesten kanssa. Ap varmasti vihaa miehiä eikä peseydy kunnolla. Härski kalanhaju kun seuraa paikasta toiseen niin huono siinä on alkaa parisuhdetta muodostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naaraat eivät tajua.
Joku mies joka ulisis vastaavalla tavalla todettaisiin hyvin nopeasti parisuhdekelvottomaksi ja syitäkin löytyisi huonosta hygieniasta selvästi näkyvään naisvihaan.
No tuo ap ja hänen kaltaiset ovat aivan samaa saastaa niiden yksinäisten miesten kanssa. Ap varmasti vihaa miehiä eikä peseydy kunnolla. Härski kalanhaju kun seuraa paikasta toiseen niin huono siinä on alkaa parisuhdetta muodostamaan.
Seriously??? 😂 Ap täällä vastaa, että kommenttisi ei päässyt ihon alle.
-ap
Aina voi ottaa kissoja ja vetää viikonloppuisin halpalaatikkoviinikännit
Vierailija kirjoitti:
Tapailin jonkin aikaa ihmistä, josta todella pidin. Hän teki minut iloiseksi vaikeana aikana. Mutta mitä enemmän tutustuimme, sitä enemmän huomasimme eromme, jotka johtuivat koulutuksesta. Minua ei haitannut se, ettei hän ollut ylioppilas tai korkeakoulutettu ennen kuin aloimme puhua asioista, joista oletin jokaisen omanikäiseni olevan tietoinen. Meistä olisi tullut pari, jos olisin sitä halunnut, mutta koin paremmaksi olla yksin kuin alkaa valehdella loppuelämäkseni. Haluan sanoa, että älkää pohtiko parisuhdetta pakkomielteisesti, sillä sellainen saattaa johtaa huonoon valintaan.
Mitkä olivat sellaisia asioita joista tietämättömyys tjsp. sai sinut valitsemaan mieluummin yksin olon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen kuole.
Yksinäinen elämä ei silti houkuttele.
-ap
Ei moni muukaan asia tässä maailmassa houkuttele, mutta se on vaan joidenkin kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen kuole.
-ap
Ei moni muukaan asia tässä maailmassa houkuttele, mutta se on vaan joidenkin kohtalo.
Niin. Mutta, ainakni moni meistä osa (itseni mukaan lukien) yrittävät tehdä ja toimia itse ja yrittäen saada aikaan, mitä nyt ikinä. Kuten vaikka nyt saada mahdollisuuden siihen, että saisi joskus vielä elää ja olla rakastavassa ja välittävässä parisuhteessa, jonka minä 40+ vuotiaana miehenä jaan Ap:n ja monen muun tavoin.
Tai kuinka joku mainitsi jo edellä siitä, kuinka kaikki eivät tajua mitä eroa on elää ja olla yksin vs. mitä on olla ja elää jne yksinäisenä.
Minusta yksinkertaisesti hyvin surullista, jos kokee kaiken tapahtuvan vääjäämättömästi ilman, että ei voisi itse siihen lainkaan vaikuttaa.... . Mutta ei tämä sitä tarkoiita, että käyttäisimme kaiken valveilla oloaikamne kumppanin hakemiseen ja kävisimme kamppailua yksinäisyyttä vastaan 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen kuole.
-ap
Kai nyt joku samanmielinen nainen löytyisi?
Eipä onneksi koskaan ole tuota tilanetta ollut. Niitä on ollu ja menny ihan tarpeeksi. Erosta on useita vuosia ja olen tosi onnellinen yksin, olen viihtynyt aina muutenkin yksin.. Tulijoita ois mutta en huoli, enkä jaksa sitä ruljanssia enää.. Eikä sellasta miestä ole kenet kelpuuttaisin.. Pitäisi olla raitis, luotettava, rehellinen, empaattinen, pystyä puhumaan, korjailemaan kaikenlaista ja viihtyä luonnossa varsinkin metsämökillä.. Kalastaa ym..
naiset saavat aina halutessaan jonoittain miehiä.
poikkeuksena mt-ongelmaiset ja nirsot.