Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos en ikinä löydä kumppania?

Vierailija
09.01.2026 |

Missä vaiheessa teille tuli pelko, että mitä jos ette oikeasti löydä ikinä kumppania? Oliko tilanne vuosia sama vai löytyikö se sittenkin? Synttärit lähenee (34) ja nyt iski isoin kriisi etten ehkä ikinä löydä sitä omaa tyyppiä. Lapsia en halua eli siltä kannalta ei ole kiire. Mutta haluaisin löytää sen rakkaan just nyt. 30 vuotta olin onnellisesti ja vapaaehtoisesti sinkku nyt en enää halua. N

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kuole.

Vierailija
2/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain neljän kympin korvilla opin hyväksymään sen ettei minulle ole ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vastaan,  jos on tullakseen. Älä ole liian vaativa, äläkä sekaannu sellaiseen jolla on jo suhde.

Vierailija
4/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on ihmisen paras kaveri.

Minäkin kipuilin tuon asian kanssa nuorempana. Kun vihdoin pääsin rauhaan sen kanssa, että kohtalonani on olla yksin, minulla oli elämässäni todella onnellinen jakso. Silloin tapasin mieheni ja epäröin mihinkään suhteeseen ryhtymistä, kun olin niin onnellinen ja tuntui ettei tässä kaivata mitään miestä sotkemaan asioita. Olen ollut miehenkin kanssa onnellinen, mutta eri tavalla. Vieläkin monesti tuntuu että juuri se aika ennen miehen tapaamista oli elämäni onnellisinta aikaa.

Vierailija
5/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten opettelet elämään hyvää elämää yksin. Ei se niin kamalaa ole. Täytät päiväsi kaikella tekemisellä ja hemmottelet itseäsi.

Vierailija
6/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen kuole.

Yksinäinen elämä ei silti houkuttele. 

-ap

Vierailija
7/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen kuole.

Yksinäinen elämä ei silti houkuttele. 

-ap

Mitä tuohon voi sanoa... joko on tai ei.

Vierailija
8/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinusta tulee vanhapiika/poika, kuten minusta tuli. M66

Vierailija
9/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vastaan,  jos on tullakseen. Älä ole liian vaativa, äläkä sekaannu sellaiseen jolla on jo suhde.

Mun unelma olisikin sellainen perusjamppa. Mutta tunnetasolla pitää mätsätä niin hyvin enkä usko että toista sellaista löydän koskaan.

-ap

Vierailija
10/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on 30 vuotta halunnut olla yksin, niin miksi enää muuttaa mieltään?

Vierailija
11/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esivaihdevuodet alkavat 5-10 vuoden päästä, on todennäköistä, että haaveesi kumppanista taas hälvenevät.

Mutta jos todella haluat kumppanin, kannattaa kyllä nähdä vaivaa asian eteen tässä ja nyt. Ei voi vain jäädä odottelemaan, josko joku sattumalta joskus tulisi vastaan.

Vierailija
12/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on ihmisen paras kaveri.

Minäkin kipuilin tuon asian kanssa nuorempana. Kun vihdoin pääsin rauhaan sen kanssa, että kohtalonani on olla yksin, minulla oli elämässäni todella onnellinen jakso. Silloin tapasin mieheni ja epäröin mihinkään suhteeseen ryhtymistä, kun olin niin onnellinen ja tuntui ettei tässä kaivata mitään miestä sotkemaan asioita. Olen ollut miehenkin kanssa onnellinen, mutta eri tavalla. Vieläkin monesti tuntuu että juuri se aika ennen miehen tapaamista oli elämäni onnellisinta aikaa.

Kiitos tästä lohdullisesta viestistä. 

-ap

Vierailija
13/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako incel?

Vierailija
15/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys! Jossain kohtaa se mieli muuttui ja nyt olen täysin päinvastaista mieltä! Sinkkuus on nyt koettu ja nähty.

-ap

Vierailija
16/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 39 ja olen tässä surrut, että yksin menee koko elämä. Terveys mennyt ja ulkonäkökin sen seurauksena. Ei auta kuin järjestellä loppuaika, miten kykenee. Lapsia en minäkään onneksi halunnut, joten sitä ei tarvitse surra.

Vierailija
17/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Jumalan päätettävissä joka tapauksessa. Välillä on voimaannuttavaa tuntea olevansa ikäänkuin airoissa. Mutta Jumalan virta on voimakkampi. Voimme vain vispata vettä ja toivoa että edessä ei ole vesiputousta. Voi siellä olla suvantokin ja kaikki vispaaminen olikin turhaa. Ehkä haluan sanoa että ei mitään väliä, tämä kaikki on Jumalan leikkiä kuitenkin.

Vierailija
18/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun esivaihdevuodet alkavat 5-10 vuoden päästä, on todennäköistä, että haaveesi kumppanista taas hälvenevät.

Mutta jos todella haluat kumppanin, kannattaa kyllä nähdä vaivaa asian eteen tässä ja nyt. Ei voi vain jäädä odottelemaan, josko joku sattumalta joskus tulisi vastaan.

Mutta väkisin etsiminen ei mielestäni ikinä tuota parasta lopputulosta. 

-ap

Vierailija
19/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys! Jossain kohtaa se mieli muuttui ja nyt olen täysin päinvastaista mieltä! Sinkkuus on nyt koettu ja nähty.

-ap

neljäkymppisinä useimmat naiset haluavat erota, joten odota muutama vuosi, niin menee miehenhalu ohi

Vierailija
20/110 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset eivät tiedä mitä haluavat. melkoisia tuuliviirejä