Mitä jos en ikinä löydä kumppania?
Missä vaiheessa teille tuli pelko, että mitä jos ette oikeasti löydä ikinä kumppania? Oliko tilanne vuosia sama vai löytyikö se sittenkin? Synttärit lähenee (34) ja nyt iski isoin kriisi etten ehkä ikinä löydä sitä omaa tyyppiä. Lapsia en halua eli siltä kannalta ei ole kiire. Mutta haluaisin löytää sen rakkaan just nyt. 30 vuotta olin onnellisesti ja vapaaehtoisesti sinkku nyt en enää halua. N
Kommentit (110)
Ei se mitään, on sinulle vertaistukilaisia, paitsi jollet ole impi
Vierailija kirjoitti:
naiset eivät tiedä mitä haluavat. melkoisia tuuliviirejä
Se on naisten aivojen ominaisuus eikä heitä siitä pidä syyttää. Tämä on muuten myös syy miksi naiskiintiöt tuhoavat kaiken miesvaltaisen missä naiskiintiöitä aletaan soveltamaan.
Olen pahoillani. En todella tiedä mutta sen tiedän omalta kohdaltani, että on se elämä mennyt ilman haaveeni ja unelmani toteutumista parisuhteesta mutta en silti ole vielä ajatellut luovuttaa ja haudata oman ja rakkaan löytämsiestö ja jolle minä voisin olla jotain vastaavaa suunnilleen yhtä paljon.
Kyllä, kyllä 45+ vuotiaana kuulen jo korvissani kun moni haluaa ampua haaveeni ja unemani parisuhdekumppanin löytämisestä alas. - Ja olen minäkin jo tiedostanut, että saattasin päästä vähemmällä, jos vastaisuudessa valehtelisin oman kokemattomuuteni toiseksi. Vaikka toisaalta, jos mahd. kumppanilleni olsi lian iso pala purtvaksi se, että olen parisuhderintamalla, niin kokematon kuin olen, niin ehkä sitten olisi niin, että meitä ei olisi muutoinkaan tarkoitettu olemaan ja elämään yhdessä, ainakaan yhdessä vastavuorosiessa ja keskinäisessä rakastavssa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot parisuhteelta?
Kummpanuutta, huumoria päiviin, niitä kahdenvälisiä insidejuttuja, hellyyttä, pussailua, seksiä, toisen tukemista ja kannustamista henkisesti, yhteisiä tavoitteita, yhdessä elämän ihmettelyä, se että "vain on", yhdessä sohvalla pätköttelyä, kissanristiäisiin osallistumisia, sitä että olemme yhdessä tiimi "me vastaan maailma", hulluttelua ja hassuttelua, naurua, uusia näkökulmia, unelmointia ja kaiken yhdessä saavutetun muistelua ja kunnioittamista. Hetki me täällä vain ollaan, parempi viettää se kivassa seurassa.
-ap
Itse tapasin mieheni 40 vuotiaana Tinderissä ja yhdessä ollaan nyt oltu pari vuotta, yhdessä asutaan ja elämä on ihanan leppoisaa. Lapsia ei ole, kumpikaan ei ole halunnut. Mutta koiria ja kissoja löytyy.
Sitä ennen olin kymmenen vuotta sinkkuna.
Että tsemppiä ja jaksamista. Kyllä sinä vielä jonkun tapaat.
Olit sitten parisuhteessa tai yksin tärkeintä on kuitenkin olla hyvä itselleen.
Ei ole tuollaista pelkoa vielä tullut. Viihdyn yksinkin ja en tiiä osaisko enää mihinkään suhteeseen sopeutuakaan. En etsi ketään enkä jaksa päätäni asialla vaivata. Jos joku vastaan tulee niin tulkoon mutta itse en tee asialle mitään. N35
Tule tyttö sedän polvelle istumaan! T: M65+
Yksinäisyys on kyllä välillä aika perseestä. Olisihan se kivaa matkustella, käydä kesäteatterissa tehdä juttuja yhdessä, vaan minkäs teet.
Niin. Entä jos elän koko elämäni yksin?
Olen lähes 50v vanhapoika. Parisuhteita ollut tasan nolla. Nuorempana stressasin kokemattomuutta ja yksinäisyyttä. Nykyään vähemmän.
Olen tajunnut, että elämästä selviää huomattavasti helpommalla, kun elää yksin.
47n. Ei mulle löytynyt sopivaa. Suomi pieni. Osa jää yksin elämään.
Vierailija kirjoitti:
47n. Ei mulle löytynyt sopivaa. Suomi pieni. Osa jää yksin elämään.
Etsitkö aktiivisesti? Niin kuin minua neuvottiin 😁
-ap
Täytän kohta 50. Erosin 3 vuotta sitten kun minua petettiin. En ole enää etsinyt mitään. Joskus kaipuu nostaa päätään. Kai se joskus lopulta kuolee kokonaan.
Keskity tekemään mielekkäitä asioita ja tee elämästä näköisesi. Parisuhde pahimmillaan laskee elämänlaatua. Huonoon ei tule tyytyä. Pärjäät kyllä yksinkin!
Et opi koskaan puhumaan itseksesi jollei joskus ole tylsää, poikaseni
En ymmärrä aloitusta. Jos ei edes halua lapsia niin mikä kiire?
Ota sitten joku kiltti ja kunnon mies. Niitä on paljon. Älä nirsoile ja älä sitä miehen ulkonäkö katso niin tarkkaan.
Älä nyt kaikkia kokeile, tai ainakaan yhdy niiden kanssa joista et aio tehdä avioluolisoitasi
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta. Jos ei edes halua lapsia niin mikä kiire?
Haluan hellyyttä ja rakkautta. Seksiä sellaisen ihmisen kanssa, joka välittää oikeasti musta ihmisenä ja mä siitä. Yhden yön jutut eivät ole mua varten.
-ap
Joskus mietin, että mitä tapahtuisi, jos yksin jääneet ihmiset kohtaisivat toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Ota sitten joku kiltti ja kunnon mies. Niitä on paljon. Älä nirsoile ja älä sitä miehen ulkonäkö katso niin tarkkaan.
En halua tossukkaa. Tavismies joka on kunnollinen ja huolehtii itsestään riittää. Ei tarvitse olla miesmalli, silloin kun ihastuu ja rakastuu niin sitä näkee sen ihmisen kaikista rakkaimpana ja haluttavimpana.
-ap
Mitä toivot parisuhteelta?