Mikä on sinun erityinen kykysi/lahjasi? Oletko hyvä matematiikassa, osaatko leipoa, vai oletko erityisen hyvä rakastamisessa?
Kerro mikä on mielestäsi erityinen kykysi?
Nyt on aika miettiä hyvää itsestään. 🙂
Kommentit (41)
Olemukseni saa hiljaiset hissukatkin kiipeilemään seinille vaahdon valuessa suusta. En tiedä miten sen teen. Pitäisi varmaan perustaa oma radio-ohjelma tms.
Jack ass of all but master of none
Olen hyvä kuuntelija, rauhoittelija. Kaupassa tulin hyvin toimeen niiden kanssa joista muut sanoi että hankalia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olemukseni ja vuorovaikutukseni rauhoittaa aggressiivisia ihmisiä. En tiedä miten sen teen, mutta omian havaintojeni ja saamani palautteen perusteella näin todella tapahtuu. Jokin ihmiskuiskaaja olen.
Minun äidilläni oli sama. Kerran eräs sanoikin hänelle, että hänen olemuksessaan oli jotain rauhoittavaa ja hänen lähellään tuli jotenkin rauhallinen ja tyynempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä prokrastinaattori.
Eiköhän me kaikki olla, ainakin välillä.
Olen jostain syystä hyvää seuraa niille, jotka ovat itseäni parempia. Nämä ihmiset siis kokevat saavansa minusta jotain, koska ottavat yhteyttä joskus vuosien jälkeenkin ja toivovat tilaisuutta nähdä uudelleen. Uskoisin, että olen tästä syystä saanut tutustua todella mielenkiintoisiin ihmisiin.
Mun supervoima on toistaiseksi ollut toipuminen/parantuminen, palaudun tosi tehokkaasti vaivoista ja sairauksista, esim. leikkausten jälkeen.
Toinen mun hyödyllinen kyky on selittää ja havainnollistaa asioita selvästi, ja oletan, että saman ominaisuuden toisena puolena mun on helppo ottaa uusia asioita, esim. lukemani tieto, haltuun ja soveltaa sitä.
Yhdistelmä teknistä, matemaattista ja kielellistä lahjakkuutta. Valitettavasti olen myös patalaiska, joten kykyjä ei ole tullut käytettyä aivan optimaalisesti. Mutta kohtuullisen elintason tarjoavan ekologisen lokeron olen kyllä löytänyt.
Mä olen kurkkukuiskaaja. Osaan erehtymättä valita kaupasta rapean ja raikkaan tuorekurkun. Muut hyötyä taidosta ei ole ollut kuin se että kurkut ovat aina olleet hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jostain syystä hyvää seuraa niille, jotka ovat itseäni parempia. Nämä ihmiset siis kokevat saavansa minusta jotain, koska ottavat yhteyttä joskus vuosien jälkeenkin ja toivovat tilaisuutta nähdä uudelleen. Uskoisin, että olen tästä syystä saanut tutustua todella mielenkiintoisiin ihmisiin.
Ehkä he eivät ajattele sinusta samoin kuin sinä itse ajattelet. Luulen enemmänkin, he näkevät sinussa jotain aidosti arvokasta, joka saa heidät haluamaan ottamaan yhteyden sinuun.
Minulla on näkömuisti, muistan päivämäärät ja yllätän ihmiset muistamalla syntymäpäivät ulkoa.
Olen hyvä tulkki, vaikka en nuorempana ollut niin hyvä kielissä.
Keitän kuulemma hyvää kahvia. Teen myös aika hyvän murotaikinan. Osaan matkia sorsia.
Mulla on kyky ymmärtää kaikki ohjeet yms. miljoonalla eri tavalla väärin. Ajattelin sen olevan vain heikkous, mutta se osoittautuikin suureksi vahvuudeksi! Osaan näet itse tehdä täysin idi oottivarmoja ohjeita, joissa ei ole minkäänlaista erehtymisen mahdollisuutta, ja vielä ilman kankeita lauserakenteita ja täytesanoja.
Minulla on hyvä värisilmä. Osaan pukeutua ja meikata kauniisti ja sisustaa.
Minä olen unohtamisen maailmanmestari.
Olemukseni ja vuorovaikutukseni rauhoittaa aggressiivisia ihmisiä. En tiedä miten sen teen, mutta omian havaintojeni ja saamani palautteen perusteella näin todella tapahtuu. Jokin ihmiskuiskaaja olen.