Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun erityinen kykysi/lahjasi? Oletko hyvä matematiikassa, osaatko leipoa, vai oletko erityisen hyvä rakastamisessa?

Vierailija
09.01.2026 |

Kerro mikä on mielestäsi erityinen kykysi?

Nyt on aika miettiä hyvää itsestään. 🙂

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemukseni ja vuorovaikutukseni rauhoittaa aggressiivisia ihmisiä. En tiedä miten sen teen, mutta omian havaintojeni ja saamani palautteen perusteella näin todella tapahtuu. Jokin ihmiskuiskaaja olen.

Vierailija
2/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemukseni saa hiljaiset hissukatkin kiipeilemään seinille vaahdon valuessa suusta. En tiedä miten sen teen. Pitäisi varmaan perustaa oma radio-ohjelma tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack ass of all but master of none

Vierailija
4/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä kuuntelija, rauhoittelija. Kaupassa tulin hyvin toimeen niiden kanssa joista muut sanoi että hankalia asiakkaita. 

Vierailija
5/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan nähdä metsän puilta

Vierailija
6/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä prokrastinaattori. 

Vierailija
7/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteni ei tunne ikärajoja.

Vierailija
8/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemukseni ja vuorovaikutukseni rauhoittaa aggressiivisia ihmisiä. En tiedä miten sen teen, mutta omian havaintojeni ja saamani palautteen perusteella näin todella tapahtuu. Jokin ihmiskuiskaaja olen.

Minun äidilläni oli sama. Kerran eräs sanoikin hänelle, että hänen olemuksessaan oli jotain rauhoittavaa ja hänen lähellään tuli jotenkin rauhallinen ja tyynempi olo.

Vierailija
9/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä prokrastinaattori. 

Eiköhän me kaikki olla, ainakin välillä.

Vierailija
10/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain syystä hyvää seuraa niille, jotka ovat itseäni parempia. Nämä ihmiset siis kokevat saavansa minusta jotain, koska ottavat yhteyttä joskus vuosien jälkeenkin ja toivovat tilaisuutta nähdä uudelleen. Uskoisin, että olen tästä syystä saanut tutustua todella mielenkiintoisiin ihmisiin.

Vierailija
11/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun supervoima on toistaiseksi ollut toipuminen/parantuminen, palaudun tosi tehokkaasti vaivoista  ja sairauksista, esim. leikkausten jälkeen.

Toinen mun hyödyllinen kyky on selittää ja havainnollistaa asioita selvästi, ja oletan, että saman ominaisuuden toisena puolena mun on helppo ottaa uusia asioita, esim. lukemani tieto, haltuun ja soveltaa sitä.

Vierailija
12/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä teknistä, matemaattista ja kielellistä lahjakkuutta. Valitettavasti olen myös patalaiska, joten kykyjä ei ole tullut käytettyä aivan optimaalisesti. Mutta kohtuullisen elintason tarjoavan ekologisen lokeron olen kyllä löytänyt.

Vierailija
13/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kurkkukuiskaaja. Osaan erehtymättä valita kaupasta rapean ja raikkaan tuorekurkun. Muut hyötyä taidosta ei ole ollut kuin se että kurkut ovat aina olleet hyviä.

Vierailija
14/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain syystä hyvää seuraa niille, jotka ovat itseäni parempia. Nämä ihmiset siis kokevat saavansa minusta jotain, koska ottavat yhteyttä joskus vuosien jälkeenkin ja toivovat tilaisuutta nähdä uudelleen. Uskoisin, että olen tästä syystä saanut tutustua todella mielenkiintoisiin ihmisiin.

Ehkä he eivät ajattele sinusta samoin kuin sinä itse ajattelet. Luulen enemmänkin, he näkevät sinussa jotain aidosti arvokasta, joka saa heidät haluamaan ottamaan yhteyden sinuun.

Vierailija
15/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näkömuisti, muistan päivämäärät ja yllätän ihmiset muistamalla syntymäpäivät ulkoa.

Vierailija
16/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä tulkki, vaikka en nuorempana ollut niin hyvä kielissä. 

Vierailija
17/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän kuulemma hyvää kahvia. Teen myös aika hyvän murotaikinan. Osaan matkia sorsia. 

Vierailija
18/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyky ymmärtää kaikki ohjeet yms. miljoonalla eri tavalla väärin. Ajattelin sen olevan vain heikkous, mutta se osoittautuikin suureksi vahvuudeksi! Osaan näet itse tehdä täysin idi oottivarmoja ohjeita, joissa ei ole minkäänlaista erehtymisen mahdollisuutta, ja vielä ilman kankeita lauserakenteita ja täytesanoja.

Vierailija
19/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä värisilmä. Osaan pukeutua ja meikata kauniisti ja sisustaa.

Vierailija
20/41 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen unohtamisen maailmanmestari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi