Mitä syödä kun ei ole ruokaa eikä rahaa
Moi tilanne on nyt se että ei ole enää senttiäkään tilillä ja jääkaapissa vain voi paketti..Mitä syödä kun ei ole mitään? Ryyppäsin loput 30€ eilen..
Kommentit (410)
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi voisit miettiä miksi ostit 5 euroa maksavan voipaketin sen sijaan, että olisit ostanut 50 senttiä maksavan margariinipaketin.
Margariini maistuu pahalta ja aiheuttaa kehon matala-asteista tulehdusta.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi voisit miettiä miksi ostit 5 euroa maksavan voipaketin sen sijaan, että olisit ostanut 50 senttiä maksavan margariinipaketin.
Ainakin se halvin ja Flora on myös karmeaa kuraa. Eleplant on jo margariiniksi hyvän makuista, mutta se imitoikin Oivariinia.
Vierailija kirjoitti:
Metsässä on marjoja ja sieniä. Mikä on osoitteesi niin laitetaan sulle ruokaa?
Ne ovat hyvä lisä. Niistä vaan puuttuu proteiini.
TV:SSÄ syötiin wc-paperia ja pahvia sekä nurmikkoa ja raakaa jauhelihaa ja liimaa. Missä asut niin tuodaan postiluukusta ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mittauttanut yksityisessä labrassa tuon matala-asteisen tulehduksen, koska olen ylipainoinen ja ajattelin että jos se osaltaan ylläpitää ylipainoa. Mulla kuitenkaan ei ole matala-asteista tulehdusta. Syön margariinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mittauttanut yksityisessä labrassa tuon matala-asteisen tulehduksen, koska olen ylipainoinen ja ajattelin että jos se osaltaan ylläpitää ylipainoa. Mulla kuitenkaan ei ole matala-asteista tulehdusta. Syön margariinia.
Lisäys. Olen mittauttanut matala-asteisen tulehduksen kahdesti tai kolmesti. Ei ole.
Ainahan sitä voi kaupasta varastaa.
T.Kämy
Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!
Mikä on sun osoite niin laitetaan postiluukusta ruokaa.
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Älä puhu potaskaa. Köyhä ei osta voita, ainoastaan kissanrasvamargariinia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun osoite niin laitetaan postiluukusta ruokaa.
Meillä olis liikaa hernekeittoa.
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Mä söin hyvån sisäfileepihvin kermaperunoiden ja pippurikastikkeen kera, jälkkäriksi panna ottaa😋😊
Elämä on, mutta se ei järjestäydy itsestään.
Kiitämme propagandastasi, suuri ap!
Metsässä on marjoja ja sieniä. Mikä on osoitteesi niin laitetaan sulle ruokaa?