Onko Areenassa, Ruudussa tai Katsomossa mitään hyvää juuri nyt?
Kipeänä katsoisin. Ei ole mitään plussaa eikä katsomon jäsenyyttä.
Kommentit (55)
La Promesa, ei lopu jaksot ainakaan kesken.
Grace, mukava kun yksi tarina kestää 1,5h, hyvä rikossarja.
Ei mikään murhamysteeri Areenassa. Suosittelen etenkin taiteesta ja brittiläisyydestä kiinnostuneille.
Vierailija kirjoitti:
Areena:
- dokkareista Jane Austen - kirjailijan läpimurto oli kiinnostava, moniosainen.
- ulkomaisissa elokuvissa on klassikkoja kuten Cleopatra ja Loma Roomassa ja A Passage to India.
- Solsidan sarjat uusimmat jaksot
- Gilmore Girls koko sarja, kaikki kaudet
Ylpeys ja ennakkuluulo-sarja Areenassa.
Areenassa HPI ja Komisario Panda. Molemmat ihan huippuhyviä!
Katson just elokuvaa Auringonlasku Areenasta. Britti perheen loma saa yllättävän käänteen....
Ruudussahan on PlutoTv missä ilmaiseksi katsottavia vanhempia sarjoja vaikka kuinka. Itse katson usein sieltä south parkia, ridiculounousnessia ja smithsonian dokumettikanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Agatha Christiemäisistä brittisarjoita. En vain nyt muista sarjan nimeä, jossa kolme naista tutkii rikoksia jossain maaseudun pikkukylässä. Entinen arkeologi, kirkkoherran vaimo ja koirien ulkoiluttaja. Ehkä 6 tai 8 jaksoa sitä oli.
Eilen aloin katsomaan Sherlock ja tytär ja ainakin alku oli suht lupaava. Se kirjakauppiaan tutkimukset ei oikein imenyt mukaansa, oli huonolla tavalla outo.
Jos tykkäät hyvänmielen realityistä niin suuri brittiläinen ompelukilpailu ja keramiikkakilpailu on tosi hyviä.
Murhaklubi ratkaisee on ekassa kappaleessa mainittu sarja, löytyy Mtv katsomosta. Tosi hyvä!
Agatha Christien hengessä: Bookish eli kirjakauppiaan tutkimuksia,
Pohjoismaisempia dekkareita keski-euroopasta: Mahdoton tapaus!, Ludvig
Perinteistä rakkausdraamaa: Ylpeys ja ennakkoluulo
Vierailija kirjoitti:
Areenassa HPI ja Komisario Panda. Molemmat ihan huippuhyviä!
Nää on humoristisemman dekkarin ystäville.
Jos haluat katsoa todella hyvän ja viihdyttävän sarjan, se on Ylpeys ja ennakkoluulo Areenassa.
Muita hyviä siellä: Murhalaakso, I, Jack Wright ja Amandaland. MTV Katsomosta löytyy vanhoja Hercule Poirotteja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään murhamysteeri Areenassa. Suosittelen etenkin taiteesta ja brittiläisyydestä kiinnostuneille.
Yksi kauneimpia näkemiäni tv-sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Ruudussahan on PlutoTv missä ilmaiseksi katsottavia vanhempia sarjoja vaikka kuinka. Itse katson usein sieltä south parkia, ridiculounousnessia ja smithsonian dokumettikanavaa.
Mä katson sieltä Frasieriä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja vielä tämä:
Mitfordin siskokset, mielenkiintoista, mutta sopivan kepeää historiallista brittiläistä laatudraamaa
Kannattaa katsoa rinnakkain Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjan kanssa. Vähän sama idea, köyhät aatelistytöt yrittää päästä naimisiin (ja samalla irtautua kodin piiristä). Mutta kun aikakausi on eri, niin on "vähän" eri elämänkulutkin sitten. Mitfordin siskokset oli hauskempi, mutta osittain siksi, että oli niin moderni tulkinta tuosta genrestä ja näytti kiinnostavasti historiallista aikakautta.
Joo, Austen-sarja on hyvä!