Selviääköhän to Jari Saario hengissä tuolta mereltä?
Kommentit (575)
Vierailija kirjoitti:
Tällä kuitenkin on ilmeisemmin vahvat tukijoukot ja sponsorit.
Itse olen ihmetellyt tätä naista joka yrittää kävellä maailman ympäri
Ei näytä edes olevan sponsoreita. Eli ilmeisesti elää someseuraajiensa rahoilla.
En kyllä usko senkään onnistumiseen.
Maailmanympärimävely ei ole millään mittapuulla yhtä riskialtista, jos ei miesten aiheuttamaa uhkaa naiselle lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa nyt mies pelastuisi.Varmaan hirveä fiilis tuolla keskellä ei mitään.
En toivo Jarille kuolemaa, mutta pelastuminen luultavasti innostaisi lisää näitä "oman elämän sankariksi" halajavia miehiä.
Ei noita oikeasti tarvitsis lähtee pelastamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo Jarille kuolemaa, mutta pelastuminen luultavasti innostaisi lisää näitä "oman elämän sankariksi" halajavia miehiä.
Niin, naisethan eivät kuole vuorikiipeilyssä ja muissa lajeissa. Kyllä se on vain miesten juttu.
Ei selvii mitäs lähti sinne. Laivat on viikon päässä että saa apua.
Minä olen ollut merihädässä. Pelastauduin saareen. Tuli yhtäkkiä kova myrsky ja olin kalassa pienellä veneelläni kalassa. Aallot oli 4 metrisiä. Soitin kaverin hakemaan mut isommalla veneellä pois saaresta.
Uskon, että selviää hengissä, mutta toivottavasti ei lähde enää uudestaan. Hyvä, että pisti pelin poikki.
Huh huh. Saa siellä pitkään odotella pelastajaa. Toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyy hyväksi
Mistä näkee missä lähin laiva on ja kauan sen tuleminen kestää? Riippuu kuinka pahasti vene vaurioitunut. Jos vettä tulee sisään kokoajan nii huonolta vaikuttaa.. Marintraffic.com ei löydä tai ainakaan clayton nimellä laivaa
Aloittajalla oli ikävä aavistus tai mikälie etiäinen.
Kyllä tuo Jari Saario on käynyt päässään sen keskustelun jo ennen lähtöä, että voiko lähteä sinne henkensä uhalla. Onhan hän tehnyt työtä myös palomiehenä. Elämänsä ollut veitsenterällä aiemminkin. Toivotaan, että selviää, mutta ei välttämättä selviä.
Mulla on tunne, ettei selviä. Toivotaan että oon väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, ettei selviä. Toivotaan että oon väärässä.
Samoin jostain syystä
Onko kukaan tehnyt huoli-ilmoitusta?
Näkyy vesselfinderissä olikohan jahti nimellä. Reilun 300km päässä laiva menossa suorasn kohti.
Mikä voisikaan mennä pieleen kun lähdetään soutuveneellä avomerelle?