Selviääköhän to Jari Saario hengissä tuolta mereltä?
Kommentit (653)
Vierailija kirjoitti:
Rankalta vaikuttaa, toivottavasti apu ehtii ajoissa.
Jos kestäisi vielä hetken. Vaikka tuo vaikuttaa hullulta niin saa tuollaisista tempauksista tietoa ja kokemusta vaikeista merioloista. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö voitaisi järjestää keräys ja hankkia Jarille veneeseen peräprutku? Jokin 10-heppainen Evinrude tms. Eihän tuollaisella soutamisella ja huopaamisella mihingän etiäpäin pääse.
Jatkoa vielä edelliseen, toimittaisikohan Amazon perille tämän?
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että ilman Jari Saarion kaltaisia riskienottajia meillä ei olisi yhtäkään palomiestä, ei karhuryhmää, eikä demokratiaa puolustavia ammattisotilaita. Voisitte lopettaa nuo ulinat. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan.
Täysin samaa mieltä itsekin, hyvin sanotettu. Ihme ulinaa täällä tosiaan, kun melkein jokainen suomalainen on itsekin tai vähintään perheenjäsen tarvinnut joskus johonkin apua yhteiskunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että ilman Jari Saarion kaltaisia riskienottajia meillä ei olisi yhtäkään palomiestä, ei karhuryhmää, eikä demokratiaa puolustavia ammattisotilaita. Voisitte lopettaa nuo ulinat. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan.
Joo joo, on se alfojen alfa. Hienompaa olisi, jos olisi pelastushommissa palomiehenä, eikä soutajana valtamerellä.
Hänhän onkin toiminut palomiehenä. Pelastanut varmasti monia ihmisiä. En tiedä onko edelleen palomies ja vain virkavapaalla. Oli miten oli, niin joillain on vain tällainen toiminta verissä. Ei sitä voi kytkeä pois päältä. Tai voi, mutta silloin ihminen todennäköisesti vain masentuu. Toivottavasti nyt selviää hengissä tuolta. Oli järkevä reissu tai ei.
Toivottavasti saa avun ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että kyseiset työt vaatii jotain riskienottoa? Väitän että kyseissä töissä pystyisi työskentelemään oikeastaan ihan kuka vaan. Todelliset riskienottajat on niitä jotka tekee hyviä asioita muille sekä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saa avun ajoissa.
Kallis mies yhteiskunnalle tuo on. Parempi suomelle ja suomalaisille olisi se ettei saisi apua ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tollo tuo Jari Saario. Ensin itse hakeutuu vapaaehtoisesti ongelmiin ja nyt yhteiskunnan verorahoja käytetään häneen. Jos saisin päättää asioista niin häntä ei menisi kukaan auttamaan koska hän itse on itsensä vastuussa teoistaan.
Oot varmaan sit samaa mieltä siitä, että yhtäkään nistiä, huumeita kokeilevaa, ylipainoista, ulkomailla sairastunutta, reissuun lähtenyttä tai itsemurhaa yms yrittänyttä ei myöskään pitäisi auttaa? Jokainen näistäkin leikkii hengelleen ja tietää sen olevan hengen vaarallista.Ei heitä pitäisi auttaa. Jokaisen pitäisi ottaa vastuu itse omasta elämästään.
Jos joku tarvitsee apua niin sitä pitää auttaa vain siinä tapauksessa jos hän ei itse voi vaikuttaa asioihin.
Nykyihmiset on hassuja ja tyhmiä, he eivät ota mitään vastuuta omasta
Itse kanssa oon aivan samaa mieltä sun kanssa ja kaikki apu esim huumeiden käyttäjiltä, alkoholisteilta, ylipainoisilta, 2-tyypin diabeetikoilta, ulkomaille lähteneiltä, itsemurhaa yrittäneiltä tms vaan pois ja mielenterveyden hoitoon saisi apua ainoastaan jos pystyy todistamaan, että päivärytmi on kunnossa, huume ja alkoholi seulat puhtaat ja syödään terveellisesti, ulkoillaan, nukutaan öisin ja ruutuaika on alle 30min/päivässä, muuten turha itke masennusta tai ahdistusta jos ei tee perusarjen toimintakykyä ylläpitäviä juttuja elämässään ja ota itsestään vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että kyseiset työt vaatii jotain riskienottoa? Väitän että kyseissä töissä pystyisi työskentelemään oikeastaan ihan kuka vaan. Todelliset riskienottajat on niitä jotka tekee hyviä asioita muille sekä itselleen.
Eli nyt tähän syysi olla olematta palomies, karhuryhmän jäsen tai ammattisotilas? Onko sittenkin helpompaa tehdä jotain muuta hyvää mukavissa oloissa?
Todennäköisesti Saario on pelastanut useita ihmishenkiä palomiesurallaan. Nyt on hänen vuoronsa pelastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän sama juttu, kun miksi yksikään ylipainoinen, 2-tyypin diabeetikko, huumeidenkäyttäjä, alkoholisti, itsemurhaa yrittänyt yms ansaitsisi apua, kun on aivan itse kaiken auttamistarpeensa aiheuttanut ja nää on täysin itse aiheutettuja, kuten sekin et lähtee soutamaan merelle (periaatteessa jokainen skuutin/auton/mopoauton ajajakin on samassa kategoriassa, itsehän lähti liikenteeseen?).
Tietysti ansaitsee apua, mutta extreme-lajien harrastajat, kuten tämä soutaja, ottavat tietoisen riskin, että joutuvat pahaan pulaan. Autolla ajaminen on ns. normaalia arkea, jossa ei oteta riskejä.
Paitsi jos alla on BMW.
On kyllä oikeesti kova äijä. Eihän tollasta jaksas soutaa erkkikään edes tyynellä järvellä kovin pitkään niin tämä meinaa tuhansia kilometrejä.
Vierailija kirjoitti:
No olisi saakeli täällä pelastamassa ihmisiä ja puolustamassa demokratiaa. Mitä hyötyä tuosta on kun meloo edestakaisin pitkin meriä?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikeesti kova äijä. Eihän tollasta jaksas soutaa erkkikään edes tyynellä järvellä kovin pitkään niin tämä meinaa tuhansia kilometrejä.
Tuuli sitä kuljettaa enimmäkseen. Purjehtiminen soutua kuvaavampi termi.
tästäki näköjää tullu maksulline
On vain mautonta, että osa mässäilee jonkun ihmisen elämällä. Niin, että mitäs läksit.
Jari selviää.
Kova ukko ja enkelit rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
On vain mautonta, että osa mässäilee jonkun ihmisen elämällä. Niin, että mitäs läksit.
Itse aiheutettu tilanne joten tyhmähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt tähän syysi olla olematta palomies, karhuryhmän jäsen tai ammattisotilas? Onko sittenkin helpompaa tehdä jotain muuta hyvää mukavissa oloissa?
Miksi haluaisin olla sellainen henkilö joka saa palkan valtion verorahoista? Nuo kukaan ei tuota euroakaan rahaa ja muutenkin paska palkka heillä on.
Valtion palkkoja pitäisi puolittaa jotta tämä maa saataisi nousuun.
Tietenkin Kokkareiden jos hengissä pysyy