Selviääköhän to Jari Saario hengissä tuolta mereltä?
Alkaa epäilyttää.
Kommentit (654)
Eikö voitaisi järjestää keräys ja hankkia Jarille veneeseen peräprutku? Jokin 10-heppainen Evinrude tms. Eihän tuollaisella soutamisella ja huopaamisella mihingän etiäpäin pääse.
Vierailija kirjoitti:
Eikö voitaisi järjestää keräys ja hankkia Jarille veneeseen peräprutku? Jokin 10-heppainen Evinrude tms. Eihän tuollaisella soutamisella ja huopaamisella mihingän etiäpäin pääse.
Halvinta voisi olla hommata Jari terapiaan.
Aivan väärää tietoa. Tapio Lehtisen pelasti hänen kilpakumppani purjehduskisassa olleen haaksirikon vuoksi afrikan etelä kärjestä. Saario tuli maihin ihan itse viime soudultaan ja kukaan suomalainen veronmaksaja ei tule olemaan millään tavoin maksumiehene hänen pelastumisessaan (joka toivottavasti tapahtuu🙏🏽) tai ylipäänsä hänen suodussaan. Faktat kuntoon!
Tää on vähän sama juttu, kun miksi yksikään ylipainoinen, 2-tyypin diabeetikko, huumeidenkäyttäjä, alkoholisti, itsemurhaa yrittänyt yms ansaitsisi apua, kun on aivan itse kaiken auttamistarpeensa aiheuttanut ja nää on täysin itse aiheutettuja, kuten sekin et lähtee soutamaan merelle (periaatteessa jokainen skuutin/auton/mopoauton ajajakin on samassa kategoriassa, itsehän lähti liikenteeseen?).
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän sama juttu, kun miksi yksikään ylipainoinen, 2-tyypin diabeetikko, huumeidenkäyttäjä, alkoholisti, itsemurhaa yrittänyt yms ansaitsisi apua, kun on aivan itse kaiken auttamistarpeensa aiheuttanut ja nää on täysin itse aiheutettuja, kuten sekin et lähtee soutamaan merelle (periaatteessa jokainen skuutin/auton/mopoauton ajajakin on samassa kategoriassa, itsehän lähti liikenteeseen?).
Tietysti ansaitsee apua, mutta extreme-lajien harrastajat, kuten tämä soutaja, ottavat tietoisen riskin, että joutuvat pahaan pulaan. Autolla ajaminen on ns. normaalia arkea, jossa ei oteta riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti häneltä peritään maksu ylimääräisiltä pelastuskustannuksilta!
Olisi kirjoittanut ennen lähtöään vastuuvapautuksen- jos joutuu noin pahaan pulaan niin ei tarvitsisi isoin kustannuksin häntä lähteä pelastamaan.
Saisi lähteä rakastamansa harrastuksen myötä meren syliin.
Saman voisi kirjoittaa jokainen matkailija, arvatkaas paljon meni veroja ku suomalaisia möhömahoja haettiin Tsunamin jälkeen Thaikkulasta
Nimenomaan! Jos on varaa lähteä reissuun, pitää olla varaa hoitaa itsensä sieltä pois tai kuntoon.
Kyllä on ihan älytöntä uutisointia. Kaikki lehdet lööpeissään vatvoo kun yksi heppu lähtee soutelemaan omasta tahdostaan. Varsinaisia sopuleita.
Pelkkä julkisuuskikka, kenenköhän listoilla seuraavissa vaaleissa täämäkin tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihan älytöntä uutisointia. Kaikki lehdet lööpeissään vatvoo kun yksi heppu lähtee soutelemaan omasta tahdostaan. Varsinaisia sopuleita.
Pelkkä julkisuuskikka, kenenköhän listoilla seuraavissa vaaleissa täämäkin tyyppi?
Hjalliksen ja Jollen puolueessa tietenkin. Varsinaiset vesipedot.
Jartsa on extriimi-alffa, jota ei paljon luonnonvoimat käskytä. Lihavat surkimukset varustettuna runsaalla määrällä estrogeenia(koskee molempia sukupuolia)kitisee täällä. Mitä jos nyt kuitenkin tehdään niin että meet takaisin sinne koloon mistä tulitkin ja anna Jarin hoitaa hommansa.
Kyllä on tollo tuo Jari Saario. Ensin itse hakeutuu vapaaehtoisesti ongelmiin ja nyt yhteiskunnan verorahoja käytetään häneen. Jos saisin päättää asioista niin häntä ei menisi kukaan auttamaan koska hän itse on itsensä vastuussa teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että Vihreät on tuon tolvanan puolue.
Varmasti häntä asia jää kaivelemaan kun epäonnistui suorituksessaan. Mitähän seuraavaksi keksii? Mitähän mieltä vaimo on siitä että äijä velkaantuu tempuillaan.
Toivottavasti sponsorit eivät enää lähde tuhlailemaan hänen tempauksiin.
Fakta on, että ilman Jari Saarion kaltaisia riskienottajia meillä ei olisi yhtäkään palomiestä, ei karhuryhmää, eikä demokratiaa puolustavia ammattisotilaita. Voisitte lopettaa nuo ulinat. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tollo tuo Jari Saario. Ensin itse hakeutuu vapaaehtoisesti ongelmiin ja nyt yhteiskunnan verorahoja käytetään häneen. Jos saisin päättää asioista niin häntä ei menisi kukaan auttamaan koska hän itse on itsensä vastuussa teoistaan.
Oot varmaan sit samaa mieltä siitä, että yhtäkään nistiä, huumeita kokeilevaa, ylipainoista, ulkomailla sairastunutta, reissuun lähtenyttä tai itsemurhaa yms yrittänyttä ei myöskään pitäisi auttaa? Jokainen näistäkin leikkii hengelleen ja tietää sen olevan hengen vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja sitten Whale's Petrolilla käy aina välillä tankkaamassa vehjettä, hieno idea!
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että ilman Jari Saarion kaltaisia riskienottajia meillä ei olisi yhtäkään palomiestä, ei karhuryhmää, eikä demokratiaa puolustavia ammattisotilaita. Voisitte lopettaa nuo ulinat. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan.
Joo joo, on se alfojen alfa. Hienompaa olisi, jos olisi pelastushommissa palomiehenä, eikä soutajana valtamerellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan sit samaa mieltä siitä, että yhtäkään nistiä, huumeita kokeilevaa, ylipainoista, ulkomailla sairastunutta, reissuun lähtenyttä tai itsemurhaa yms yrittänyttä ei myöskään pitäisi auttaa? Jokainen näistäkin leikkii hengelleen ja tietää sen olevan hengen vaarallista.
Ei heitä pitäisi auttaa. Jokaisen pitäisi ottaa vastuu itse omasta elämästään.
Jos joku tarvitsee apua niin sitä pitää auttaa vain siinä tapauksessa jos hän ei itse voi vaikuttaa asioihin.
Nykyihmiset on hassuja ja tyhmiä, he eivät ota mitään vastuuta omasta elämästään. Kaikki muu on aina muiden syytä ja kaikkien muiden on elettävä teidän mukaan.
Jonkinlaista huomion hakua se on. Jos ei olisi, hän olisi lähtenyt sinne ihan vaan itsekseen ja reissun jälkeen vasta kertonut joillekin ja näyttänyt kuvia, että tällainen tuli tehtyä. Nyt hän somettaa jatkuvasti, että katsokaa, miten hullu olen.