Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviääköhän to Jari Saario hengissä tuolta mereltä?

Vierailija
09.01.2026 |

Alkaa epäilyttää.

Kommentit (654)

Vierailija
281/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari on tyhmä. Hän tiesi että se on oikeasti super vaarallista mennä tuonne purjehtimaan. Monet kokeneet, vuosia purjehtineet ihmiset olivat pyytäneet Jaria hylkäämään tämän idean sen vaarallisuuden takia. Syynä just voimakkaat yllätykselliset merivirrat, aallonkorkeus jättimäinen ym. Siellä on oikeasti kuolemanvaara. Hän tiesi että voi kuolla siellä eli ihan oma päätös.

Katsokaa Yle Areenasta Efter Nio ohjelman syksyltä 2025 jakso, jossa Jaria haastatellaan matkasta. Hän kertoo siinä vaarat ja tiedostaa että menee sinne kuolemaan.

Tällaisia ihmisiä ei pysäytä mikään, paitsi kuolema sitten lopulta. On varmasti raskasta läheisille. He ilmeisesti kokevat elävänsä (eli saavat riittävän dopamiiniannoksensa) vain, kun pelastuvat täpärältä kuolemalta. Ja usein vielä  yleisöstä plussaa. 

Jonkinlaista huomion hakua se on. Jos ei olisi, hän olisi lähtenyt sinne ihan vaan itsekseen ja reissun jälkeen vasta kertonut joillekin ja näyttänyt kuvia, että tällainen tuli tehtyä. Nyt hän somettaa jatkuvasti, että katsokaa, miten hullu olen.

Vierailija
282/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voitaisi järjestää keräys ja hankkia Jarille veneeseen peräprutku? Jokin 10-heppainen Evinrude tms. Eihän tuollaisella soutamisella ja huopaamisella mihingän etiäpäin pääse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voitaisi järjestää keräys ja hankkia Jarille veneeseen peräprutku? Jokin 10-heppainen Evinrude tms. Eihän tuollaisella soutamisella ja huopaamisella mihingän etiäpäin pääse. 

Halvinta voisi olla hommata Jari terapiaan.

Vierailija
284/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan väärää tietoa. Tapio Lehtisen pelasti hänen kilpakumppani purjehduskisassa olleen haaksirikon vuoksi afrikan etelä kärjestä. Saario tuli maihin ihan itse viime soudultaan ja kukaan suomalainen veronmaksaja ei tule olemaan millään tavoin maksumiehene hänen pelastumisessaan (joka toivottavasti tapahtuu🙏🏽) tai ylipäänsä hänen suodussaan. Faktat kuntoon!

Vierailija
285/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama juttu, kun miksi yksikään ylipainoinen, 2-tyypin diabeetikko,  huumeidenkäyttäjä, alkoholisti, itsemurhaa yrittänyt yms ansaitsisi apua, kun on aivan itse kaiken auttamistarpeensa aiheuttanut ja nää on täysin itse aiheutettuja, kuten sekin et lähtee soutamaan merelle (periaatteessa jokainen skuutin/auton/mopoauton ajajakin on samassa kategoriassa, itsehän lähti liikenteeseen?). 

Vierailija
286/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama juttu, kun miksi yksikään ylipainoinen, 2-tyypin diabeetikko,  huumeidenkäyttäjä, alkoholisti, itsemurhaa yrittänyt yms ansaitsisi apua, kun on aivan itse kaiken auttamistarpeensa aiheuttanut ja nää on täysin itse aiheutettuja, kuten sekin et lähtee soutamaan merelle (periaatteessa jokainen skuutin/auton/mopoauton ajajakin on samassa kategoriassa, itsehän lähti liikenteeseen?). 

Tietysti ansaitsee apua, mutta extreme-lajien harrastajat, kuten tämä soutaja, ottavat tietoisen riskin, että joutuvat pahaan pulaan. Autolla ajaminen on ns. normaalia arkea, jossa ei oteta riskejä.

Vierailija
287/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti häneltä peritään maksu ylimääräisiltä pelastuskustannuksilta!

Olisi kirjoittanut ennen lähtöään vastuuvapautuksen- jos joutuu noin pahaan pulaan niin ei tarvitsisi isoin kustannuksin häntä lähteä pelastamaan.

Saisi lähteä rakastamansa harrastuksen myötä meren syliin.

Saman voisi kirjoittaa jokainen matkailija, arvatkaas paljon meni veroja ku suomalaisia möhömahoja haettiin Tsunamin jälkeen Thaikkulasta

Nimenomaan! Jos on varaa lähteä reissuun, pitää olla varaa hoitaa itsensä sieltä pois tai kuntoon.

Vierailija
288/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankalta vaikuttaa, toivottavasti apu ehtii ajoissa.

Vierailija
289/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan älytöntä uutisointia. Kaikki lehdet lööpeissään vatvoo kun yksi heppu lähtee soutelemaan omasta tahdostaan. Varsinaisia sopuleita.

Pelkkä julkisuuskikka, kenenköhän listoilla seuraavissa vaaleissa täämäkin tyyppi?

Vierailija
290/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihan älytöntä uutisointia. Kaikki lehdet lööpeissään vatvoo kun yksi heppu lähtee soutelemaan omasta tahdostaan. Varsinaisia sopuleita.

Pelkkä julkisuuskikka, kenenköhän listoilla seuraavissa vaaleissa täämäkin tyyppi?

Hjalliksen ja Jollen puolueessa tietenkin. Varsinaiset vesipedot.

Vierailija
291/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jartsa on extriimi-alffa, jota ei paljon luonnonvoimat käskytä. Lihavat surkimukset varustettuna runsaalla määrällä estrogeenia(koskee molempia sukupuolia)kitisee täällä. Mitä jos nyt kuitenkin tehdään niin että meet takaisin sinne koloon mistä tulitkin ja anna Jarin hoitaa hommansa.

Vierailija
292/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tollo tuo Jari Saario. Ensin itse hakeutuu vapaaehtoisesti ongelmiin ja nyt yhteiskunnan verorahoja käytetään häneen. Jos saisin päättää asioista niin häntä ei menisi kukaan auttamaan koska hän itse on itsensä vastuussa teoistaan.

Vierailija
293/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että Vihreät on tuon tolvanan puolue.

Vierailija
294/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti häntä asia jää kaivelemaan kun epäonnistui suorituksessaan. Mitähän seuraavaksi keksii? Mitähän mieltä vaimo on siitä että äijä velkaantuu tempuillaan.

Toivottavasti sponsorit eivät enää lähde tuhlailemaan hänen tempauksiin.

Vierailija
295/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on, että ilman Jari Saarion kaltaisia riskienottajia meillä ei olisi yhtäkään palomiestä, ei karhuryhmää, eikä demokratiaa puolustavia ammattisotilaita. Voisitte lopettaa nuo ulinat. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan. 

Vierailija
296/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tollo tuo Jari Saario. Ensin itse hakeutuu vapaaehtoisesti ongelmiin ja nyt yhteiskunnan verorahoja käytetään häneen. Jos saisin päättää asioista niin häntä ei menisi kukaan auttamaan koska hän itse on itsensä vastuussa teoistaan.

Oot varmaan sit samaa mieltä siitä, että yhtäkään nistiä, huumeita kokeilevaa, ylipainoista, ulkomailla sairastunutta, reissuun lähtenyttä tai itsemurhaa yms yrittänyttä ei myöskään pitäisi auttaa? Jokainen näistäkin leikkii hengelleen ja tietää sen olevan hengen vaarallista.

Vierailija
297/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja sitten Whale's Petrolilla käy aina välillä tankkaamassa vehjettä, hieno idea!

Vierailija
298/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin taas leivotaan jokin kansallissankari..hohhoijjaa. 

Vierailija
299/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että ilman Jari Saarion kaltaisia riskienottajia meillä ei olisi yhtäkään palomiestä, ei karhuryhmää, eikä demokratiaa puolustavia ammattisotilaita. Voisitte lopettaa nuo ulinat. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan. 

Joo joo, on se alfojen alfa. Hienompaa olisi, jos olisi pelastushommissa palomiehenä, eikä soutajana valtamerellä.

Vierailija
300/654 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan sit samaa mieltä siitä, että yhtäkään nistiä, huumeita kokeilevaa, ylipainoista, ulkomailla sairastunutta, reissuun lähtenyttä tai itsemurhaa yms yrittänyttä ei myöskään pitäisi auttaa? Jokainen näistäkin leikkii hengelleen ja tietää sen olevan hengen vaarallista.

Ei heitä pitäisi auttaa. Jokaisen pitäisi ottaa vastuu itse omasta elämästään. 

Jos joku tarvitsee apua niin sitä pitää auttaa vain siinä tapauksessa jos hän ei itse voi vaikuttaa asioihin.

Nykyihmiset on hassuja ja tyhmiä, he eivät ota mitään vastuuta omasta elämästään. Kaikki muu on aina muiden syytä ja kaikkien muiden on elettävä teidän mukaan.