Maksaisitko laskiaispullasta 7.10 euroa?
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/1944ff26-9937-4048-a322-ae9…
Pullaa voi tehdä itse ja saa 20 pullaa 7 eurolla.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Kun itse on kahvilassa ollut töissä, niin tietää ettei voi verrata siihen mitä kotona maksaisi. Kahvilassa on kuluja tilojen vuokrista palkkoihin. Voisin maksaa näytti tuossa olevan niin paljon täytettä, mutta kun gheishassa on pähkinää
Mitä sä sekoilet.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen tuulihattuja.
Hatunnoston arvoinen suoritus jos ne onnistuu.
No, jos nyt yhden laskiaispullan vuodessa syön, niin voin kahvilassa sen seitsemän euroa siitä maksaa. Ei tee vuosibudjettiin lovea.
Kerran vuodessa tulee syötyä perinteinen laskiaispulla mantelimassalla. Ja latte seuraksi. Hinta on se minkä kahvila pyytää.
En maksaisi. Teen x-tran valmispullista laskiaispullat ja hyviä tulee. Voitelen kananmunalla ja laitan raesokeria tai tomusokeria myös. Nää on ainakin ennen tehty Suomessa :)
En käy kahviloissa enkä juo edes kahvia.
Siinä on jonkun työ, vuokra, sähköä yms. Ei niitä ilmaseksi voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on jonkun työ, vuokra, sähköä yms. Ei niitä ilmaseksi voi tehdä.
Jossain luolassa varmaan betonimyllyllä jauhettu.
En missään nimessä maksaisi, ihan ryöstöhinta kun kyseessä on kuitenkin ihan vaan pulla ja nokare hilloa ja kermavaahtoa. Teen laskiaispullat itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran vuodessa ostaa, niin ihan sama vaikka maksaisi 20€.
Ei nyt ihan noinkaan. Kun noita kerran vuodessa ostoksia on paljon muitakin niin ei sitä nyt ihan mitä hyvänsä viitsi maksaa. Mun kohdalla sellainen kerran vuodessa juttu on nahkiaiset. Jos hinta on noilla mielestäni älyvapaa niin ostan sitten vain pari nahkiaista. Jos maksaisi tajuttomat 20 euroa kipale niin jättäisin kokonaan väliin.
7€lla saa 200 pullaa ja en maksaisi edes 0,10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran vuodessa ostaa, niin ihan sama vaikka maksaisi 20€.
Vaikea usko, että Suomessa köyhyys on lisääntynyt ja lapsiperheköyhyys hirveää,
Itseleivottu pulla, väliin vispattua vispikermaa vaniljasokerilla maustettuna ja mantelimassaa. Se on ainoa, mikä maistuu joltain.
En maksaisi vaikkei se budjettiani kaada. Ihan periaatteesta jätän ostamatta järjettömän kalliita elintarvikkeita tai mitään muutakaan. Terveiset vaan kaupoille, jotka vedätte käytännön monopoliasemassanne hurjat voitot.
Keskustan kahvilassa laskiaispullat 3,90. Joko mantelimassalla tai hillolla. Kaupaksi näytti käyvän, muillekin kuin minulle.
En, koska teen pellillisen pullia halvemmalla itse.
Muistan nuorena kesätyttönä yks nainen tuli tasaseen tahtiin valittaa hinnoista, tästä
On yli 20 v aikaa.
Omistaja myös oli kypsä ja vihjailin olisko aivan hirveetä, jos joku esim kesätyöntekijä sanoisi vikalla työviikolla jotain.
Sanoi heti en missään nimessä hyväksy, mutta enhän voi kaikka asioita kuulla.
Kävi sitten niin, että tuli vikalla viikolla ja mä kerroin mielipiteeni hänestä ja miksi hän käy täällä arvostelemassa, kun ei ikinä mitään ostakaan. Alko haukkomaan henkeä ja vaati pomoa paikalle. On jo lähtenyt tältä päivältä,
En oo ikinä ymmärtänyt näitä mä teen 10 samalla hinnalla. Tee. Ei kiinnosta
en maksaisi pullapaskasta edes 20 senttiä
tänänä ruokajonon saalis n 100 e
https://ibb.co/20QjgWvZ