Maksaisitko laskiaispullasta 7.10 euroa?
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/1944ff26-9937-4048-a322-ae9…
Pullaa voi tehdä itse ja saa 20 pullaa 7 eurolla.
Kommentit (80)
Tuohan on yksilöllistä käsityötaidetta parhaimillaan.
Ihan sama kuin tusinasuklaalevyä verrattaiin käsintehtyihin konvehteihin ja kauhisteltaisiin hintaa.
Miksi kyseinen rouva ei ottanut siinä vieressä olevaa laskiaispullaa, joka maksoi reilut 5€.
No, ehkä ei olisi päässyt naamalleen iltapäivälehteen.
Kaikella sitä julkisuutta tehdään ja vielä omalla nimellä ja naamalla.
Unohti vain mainita, kuinka Fazerin kahviossa on eri hintaisia laskiaispullia.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on yksilöllistä käsityötaidetta parhaimillaan.
Ihan sama kuin tusinasuklaalevyä verrattaiin käsintehtyihin konvehteihin ja kauhisteltaisiin hintaa.
Miksi kyseinen rouva ei ottanut siinä vieressä olevaa laskiaispullaa, joka maksoi reilut 5€.
No, ehkä ei olisi päässyt naamalleen iltapäivälehteen.
Poikkeuksetta ne konvehdit häviävät tusinasuklaalle.
"Pullaa voi tehdä itse ja saa 20 pullaa 7 eurolla."
Aika kalliita pullia ap leipoo. Itse en saa pellilliseen menemään edes puolta tuosta summasta.
No en tietenkään! Jos hinta on 1,70 niin sitten voin ostaakin ja jos oikeasti on hyvä pulla, reilusti hilloa ja tuoretta kermavaahtoa niin jopa useamminkin kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä saakö nykyään vielä rakopullia eli niitä pitkulaisia kermamunkkeja? 😋
Oi, nuo on muuten hyviä satunnaisherkkuja :)
Samoin kuin ne sellaiset vähän kuin puolikkaan croissantin kaltaiset "tuutit" joissa on hilloa ja kermavaahtoa.
En kyllä maksaisi. Maksimissaan vitosen maksaisin jostain erikoislaskiaispullasta. Normista max 4e.
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään! Jos hinta on 1,70 niin sitten voin ostaakin ja jos oikeasti on hyvä pulla, reilusti hilloa ja tuoretta kermavaahtoa niin jopa useamminkin kuin kerran.
Ei oikeassa laskiaispullassa ole hilloa, vaan tietenkin mantelimassaa.
Vois laskee hintoja. En ala pullasta maksamaan tuollaisia hintoja. Jauhot maksaa muutaman kymmenen senttiä.
No en, leivon itse pullat, väliin luomukermasta vaahto+ hillo ja hyviä tulee pikkurahalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on ihan normaali kahvilahinta. Kahvi + normaali pulla 10 euroa, kahvi + erikoispulla 12 euroa.
No huhhuh. Ei kai sentään pikkukaupungeissa.
Yli kuusikymmentä markkaa pullakaffeista. No way.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on ihan normaali kahvilahinta. Kahvi + normaali pulla 10 euroa, kahvi + erikoispulla 12 euroa.
No huhhuh. Ei kai sentään pikkukaupungeissa.
Jep. Kuvitella että toi on joillekin ihan ok ryöstöhinnat, no maksoihan se ykskin mies kiltisti ravintolassa litran vesikannusta 10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla iso pulla.
Tai vähintään 2 pullaa tuolla hinnalla
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä saakö nykyään vielä rakopullia eli niitä pitkulaisia kermamunkkeja? 😋
Onko niitä mihin on vedetty vielä se vaaleanpunainen sokeriliemi päälle? Hyi, ällömakeaa
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaverin kanssa kahvit ja pullat= 17€ oli kiva käydä.
ei tunnu missään, jos sossuntuista maksaa, mutta kukaan itse palkkansa ansainnut ei maksaisi tuota summaa
Riippuu saako myős puristella tisuja samaan hintaan.
Lihavien ainakin tulisi pidättäytyä noista tai heille ruoka voisi maksaa vaikka kolme kertaa enemmän kuin tavallinen hinta.