Kannataisiko tällaisen 28-vuotiaan FM:n mies) hakea stuertiksi
Olen kielten maisteri ja opettanut ranskaa, espanjaa ja italiaa nyt muutaman vuoden. Myös englanti ja ruotsi sujuu. Opetustyö on ihan hirveää vaikka palkka onkin hyvä.
Omen vakavasti hakemassa, nyt vielä kun vaimo on kotina kahden lapsen kanssa, niin minua ei tarvita joka päivä kotona. Vaimokin on ope, niin helpot työajat myöhemminkin.
Kokemusta asiakaspalvelusta baareista monelta vuodelta löytyy ja olin lääkintä-au intissä sekä SPR:n vapaaehtoinen.
Vonkjejä ja kokemuksia, kiits!
Kommentit (12)
Jos tuhkaluukkusi kestää niitä hommia, nin siitäs vaan.
Jostain syystä miellän kaikki stuertit homppeleiksi, kuten miespuoliset parturikampaajatkin.
Epäsäännölliset työajat ja sopii siksi lapsettomille. En ymmärrä, miten opettajalla olisi erityisen helpot työajat, mutta ainakin lentäjillä on pitkät lomat.
Mitäpä jos jäisit kotiin niin vaimon ei tarvitse huolehtia koko huushollista yksin ja lapset vielä päälle
Vierailija kirjoitti:
Epäsäännölliset työajat ja sopii siksi lapsettomille. En ymmärrä, miten opettajalla olisi erityisen helpot työajat, mutta ainakin lentäjillä on pitkät lomat.
Ne vapaat menee aikaerorasituksesta toipumiseen ja vastapainona saat tehdä 14h työpäiviä
Mikäs siinä jos pikku homostelut piristää päivää. Ja vaimo ymmärtää
Ei ehkä tuolla kirjoitustaidolla kannatta edes hakea, vaikka kirjoitus onkin provo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vapaat menee aikaerorasituksesta toipumiseen ja vastapainona saat tehdä 14h työpäiviä
No höps. Suurin osa lentää kotimaassa ja Euroopassa ja menee yöksi kotiin. Toki Finnairilla mahdollista tehdä myös tai ainoastaan kaukolentoja, mutta sen saa itse valita. Moni lentää vain Euroopassa silloin kun lapset pieniä.
Miksi et kysy alalla olevien kokemuksia? Monipuolisesta työkokemuksesta on varmasti hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy alalla olevien kokemuksia? Monipuolisesta työkokemuksesta on varmasti hyötyä.
No sitäpä juurikin yritän täällä palstalla tehdä. Otaksun, että täällä palstalla on matkustamohenkilökuntaa.
Otsikon perusteella vaimosi on FM.
Nosto