Miten noi lainaukset oikeasti pitäisi tehdä?
"Parannuksen" jälkeen taas on aivan mahdotonta lainata. Jotkut näyttää kuitenkin onnistuvan, joten pliis, kertokaa salaisuutenne! Miten pitäisi oikeastaan taas lainata?
Mennyt taas rikki myös kappalejaot, jos laittaa normi-enterin, niin hyppää ainakin yhden kappalejaon läpi.
Kommentit (87)
""Boomerit vauhdissa lol. Ehkä teiän kannattais luopua kaikesta teknologiasta kun on näin vaikeeta. Saatte vielä jonkun viiruksen.""
"Tämä tapa on aika selkeä."
Onko sinusta?
Ylläpito voinee poistaa toimimattoman lainaustoiminnon.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani ole koskaan tajunnut, mistä puhutte kun puhutte lainaamisen ongelmista. Mulla ei ole koskaan mitään ongelmaa, palstailen Android-kännykällä. Alan vain kirjoittaa edellisen tekstin alla olevaan tyhjään tilaan, ja oikein on mennyt aina. Nyt tähän en voinut demonstroida että miten näkyy, kun lainausnappulaa ei tässä ollut näkyvillä, kun vastasin ekana suoraan aloituksen alle muutenkin.
Noin me muutkin tehdään. Aina ei vaan toimi. Ehkä tosiaan voi olla laitteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani ole koskaan tajunnut, mistä puhutte kun puhutte lainaamisen ongelmista. Mulla ei ole koskaan mitään ongelmaa, palstailen Android-kännykällä. Alan vain kirjoittaa edellisen tekstin alla olevaan tyhjään tilaan, ja oikein on mennyt aina. Nyt tähän en voinut demonstroida että miten näkyy, kun lainausnappulaa ei tässä ollut näkyvillä, kun vastasin ekana suoraan aloituksen alle muutenkin.
Noin me muutkin tehdään. Aina ei vaan toimi. Ehkä tosiaan voi olla laitteesta kiinni. ^
KOMMENTTI YLÄOSAN TEKSTIIN JA SEN KOMMENTTIIN.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Samalla tietsikalla kirjoitellut jo muutaman vuoden ja hyvin on lainaus täällä toiminut, mutta ei toimi näköjään enää. Outo juttu! Kai tämä joskus taas tulee kuntoon.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siis pointti, että ei pitäisi koskaan lainata kuin lyhyitä viestejä ja niitäkin vain yhtä. Ymmärrän, jos halutaan välttää pitkiä pyramidilainauksia, mutta kyllä olisi kiva joku "Ylläpito ilmoittaa" tyylinen juttu tuohon yläpalkkiin, kun voivat siihen nostaa minkä ketjun tahansa. Siihen voisi laittaa, mitä on "parannuksien" jälkeen muutettu ja mitä se käyttäjille tarkoittaa.
Mitäs sitä ilmoittelemaan. Annetaan jengin pähkäillä, et miksi ei taaskaan asiallista viestiä julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Rivi väliä
Tässä on nyt rivi väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kirjoitettu ensimmäiselle tyhjälle riville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan randomia, milloin lainaus onnistuu.
Edellisen "korjauksen" jälkeen tuli ihan uutena ominaisuutena, että jos lainaa yhtääm pidempää keskustelua, niin menee melkein aina ennakkotarkistukseen (Joka ei oikeasti ole mikään ennakkotarkistus, koska niitä viestejä ei IKINÄ julkaista.
Niinpä. Koko ennakkotarkastus on ihan turha käsite, koska viestejä ei koskaan julkaista.
Sensuuri on myös nykyään aika kova. Hyvin paljon sanoja, jotka ei mee läpi. Ihan tavallisiakin sanoja.
Meno alkaa olla kuin naapurissa. Pitää keksiä kiertoilmaisuja ja tosiaan ihan tavallisille sanoille.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan tuleeko nyt onnistunut vain epäonnistunut lainaus? Vain yksi enter-rivi kun ei aina riitä.
Noniiiiiiin. Yllä nyt hyvä esimerkki siitä että eipä toimi ei.
Haluaako joku toinen kokeilla useammalla tyhjällä rivillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein lainauksen ja kommentoin, että rivi väliä. Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten. Eli ei julkaista ikinä. Vauva, tuo juntein sensuroija. Huomaa, että oikeiston omistuksessa ja moderoiva.
Ei kyllä tee minulla noin..Ootkohan sä jossain erityistarkkailussa?
Joutuuko jäähylle, jos kritisoi liikaa hallitusta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viime viikkoina paljon on tapahtunut mulle sellaista, että jos klikkaan "vastaa" ja sitten lainatun tekstin jälkeen laitan oma kommenttini, koko viesti katoaa botin nielemänä, vaikka lainaamassani viestissä ei olisi yhtään kiellettyä sanaa. Kun laitan oman viestini samanlaisena ilman lainausta, menee perille.
Myöskään kappalejakoa ei kannata tehdä muuta kuin vaihtamalla riviä. Silloin tulee normaali väli, muuten liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka näin.
Nyt on useampi tyhjä rivi jätetty lainauksista. Onnistuuko nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Rivi väliä
Tässä on nyt rivi väliä.
Nyt kursori kävi edellisellä rivillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Rivi väliä
Tässä on nyt rivi väliä.
Nyt kursori kävi edellisellä rivillä.
Nyt kursori suoraan tyhjälle riville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka näin.
Nyt on useampi tyhjä rivi jätetty lainauksista. Onnistuuko nyt?
Ent nyt?
Kokeilin monella tavalla useampaan kertaan. Vaikuttaa satunnaiselta. Mikä on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin monella tavalla useampaan kertaan. Vaikuttaa satunnaiselta. Mikä on outoa.
pimpelipompeli
"Boomerit vauhdissa lol. Ehkä teiän kannattais luopua kaikesta teknologiasta kun on näin vaikeeta. Saatte vielä jonkun viiruksen."
Tämä tapa on aika selkeä.