Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noi lainaukset oikeasti pitäisi tehdä?

Vierailija
09.01.2026 |

"Parannuksen" jälkeen taas on aivan mahdotonta lainata. Jotkut näyttää kuitenkin onnistuvan, joten pliis, kertokaa salaisuutenne! Miten pitäisi oikeastaan taas lainata?

Mennyt taas rikki myös kappalejaot, jos laittaa normi-enterin, niin hyppää ainakin yhden kappalejaon läpi.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti:

Eihän tää toimi kännykälläkään senkään vertaa. Pitkät ketjut menevät välillä lainausvaiheessa pystyriveiksi, eli lainattu teksti näkyy vaan yksi kirjain rivillä. En tiedä miltä lopputulos näyttäisi, jos kuitenkin kirjoittaisi sen kommentin. Olen luovuttanut siinä vaiheessa.

Jonkun vastaus blblbk

Vierailija
42/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti:

Eihän tää toimi kännykälläkään senkään vertaa. Pitkät ketjut menevät välillä lainausvaiheessa pystyriveiksi, eli lainattu teksti näkyy vaan yksi kirjain rivillä. En tiedä miltä lopputulos näyttäisi, jos kuitenkin kirjoittaisi sen kommentin. Olen luovuttanut siinä vaiheessa.

Jonkun vastaus blblbk

Pitää nöjään vaan itte kopsata mihin vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti:

Jonkun vastaus blblbk

Yritin äsken lainata pitkää lainausketjua. Kommenttini jonoutettiin, vaikken puuttunut lainattuun tekstiin millään tavalla. On tämä naurettava systeemi.

Vierailija
44/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä nykyisessä systeemissä voi mitenkään tietää mikä teksti kuuluu lainaukseen ja mikä ei. Mitä jos nyt vaan vaihdettaisiin siihen alkuperäiseen >-merkkien kanssa.

Vierailija
45/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein lainauksen ja kommentoin, että rivi väliä. Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten. Eli ei julkaista ikinä. Vauva, tuo juntein sensuroija. Huomaa, että oikeiston omistuksessa ja moderoiva.

Ei kyllä tee minulla noin..Ootkohan sä jossain erityistarkkailussa?

Vierailija
46/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein lainauksen ja kommentoin, että rivi väliä. Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten. Eli ei julkaista ikinä. Vauva, tuo juntein sensuroija. Huomaa, että oikeiston omistuksessa ja moderoiva.

muuttaisinko etelä-amerikkaan?

Vierailija
47/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaikka näin. 

Alanuolettajille sellainen kommentti, että lainauksessa on käytetty ketjun otsikkoa. Tee perässä, katsotaan kuinka käy.

Vierailija
48/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ne toimi vieläkään ap, vaikka "korjattiin".

Mulla oli ennen tapana copy pastata se lainaamani kommentti, mutta nyt ei toimi enää oikein sekään, tämän uudistuksen jälkeen. 

En pysty erottamaan omaa kommenttiani enää edellisestä. 

Vierailija
49/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tarkoitin todella, että uudistus on suunniteltu ilmeisesti vain kännykkäkäyttöön, eikä ole kiinnostanut laajentaa sitä toimimaan myös läppäri/pc-ympäristössä. Omien hommien kautta tiedän, että se on kieltämättä työlästäkin, varsinkin nykyään kun olemassa kaikenlaisia ympäristöjä ja selaimia. Mutta kyllä perusjutut pitäisi jaksaa tehdä sittenkin, lainaustoiminto on ehdottomasti tällä palstalla sellainen.

Muutenkin vilkkaimmat (ja suosituimmat ja siten heille kannattavimmat!) keskustelut tuppaavat rönsyämään ja jos ei voi edes lainata, kenelle vastaa ja mihin vastaan, niin aina sekavammaksi menee.

Ei tämä uudistus toimi käänykälläkään, paitsi satunnaisesti, jos lainaat vaan yhtä viestiä. Esim. nyt näköjään toimi. Pidempien ketjujen lainaaminen ei toimi. 

Vierailija
50/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan randomia, milloin lainaus onnistuu. 

Edellisen "korjauksen" jälkeen tuli ihan uutena ominaisuutena, että jos lainaa yhtääm pidempää keskustelua, niin menee melkein aina ennakkotarkistukseen (Joka ei oikeasti ole mikään ennakkotarkistus, koska niitä viestejä ei IKINÄ julkaista. 

Niinpä. Koko ennakkotarkastus on ihan turha käsite, koska viestejä ei koskaan julkaista.

Sensuuri on myös nykyään aika kova. Hyvin paljon sanoja, jotka ei mee läpi. Ihan tavallisiakin sanoja. 

Vierailija
51/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaikka näin. 

Alanuolettajille sellainen kommentti, että lainauksessa on käytetty ketjun otsikkoa. Tee perässä, katsotaan kuinka käy.

Vedä käteen. Lainaus välillä onnistuu, välillä ei. 

Vierailija
52/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testi

Vierailija
53/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei ne toimi vieläkään ap, vaikka "korjattiin".

Mulla oli ennen tapana copy pastata se lainaamani kommentti, mutta nyt ei toimi enää oikein sekään, tämän uudistuksen jälkeen. 

En pysty erottamaan omaa kommenttiani enää edellisestä. 

Koe

Vierailija
54/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomaa, että oikeiston omistuksessa ja moderoiva."

Olen kyllä todella ihmeissäni jos vauva-palsta olisi oikeiston moderoinnissa.

Tri-ger-röintisanat on sitä luokkaa, että vaikea uskoa ettei olisi vas-henkistä.

Vierailija
55/55 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit vauhdissa lol. Ehkä teiän kannattais luopua kaikesta teknologiasta kun on näin vaikeeta. Saatte vielä jonkun viiruksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme