Nainen haluaa erota vaikka meillä lapsi tulossa, syy on niinkin naurettava kuin se että en halua seksiä
6kk raskaana ollut, ja nyt kun en halua seksiä niin naiseni haluaa erota...Ei siis yhtään mitään järkeä tuollaisessa syyssä
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Eikö billu kelppoo onko testot alhaal
Kelpaa hänelle, mutta ei oman vaimon billu. AP käy vieraissa, joten ei siksi "tarvitse" vaimonsa kanssa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Oli sama juttu ja nainen sanoi hakevansa seksin muualta. Sanoin, että siitä vaan ja nainen lähti sitä hakemaan. Erohan siitä tuli. Isyystestissä en ollut lapsen isä. Kaikki voittivat.
Paitsi ehkä lapsi, joka jäi ilman isää.
Ihmettelen miestä, joka suostuu seksiin vieraan raskaana olevan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua seksiä ja muuttuuko se, kun vauva on syntynyt? Oletteko keskustelleet vai oletko vain yrittänyt vältellä koko asiaa? Voisi auttaa häntä, jos tietäisi, että seksiä on kuitenkin tulossa.
En tiedä, ehkä...Ei vain tee mieli enkä haluu väkisin
No niin, rouvasi on tulkinnut tuon niin, että et halua häntä nyt, kun hän ei ole mallin mitoissa. Ja se tuntuu esineellistävältä ja pinnalliselta ja vie kunnioituksen.
On aika mahdoton olla yhdessä sellaisen kanssa, jota ei kunnioita.
Joten kaivelepa sieltä sisältäsi se syy miksi et halua lapsesi äitiä. Ja käsittele se.
En ymmärrä miten kukaan voisi haluta seksiä raskaana ollessa. Kroppa menee pilalle ja raskaus on kuvottava ilmiö. Seksi loppuu siihen kun raskaus todetaan. Minua ällötti, kun mies edes yritti koskea raskausaikana minuun. Tuli ihan ällöttävä olo lapsenkin puolesta.
Lapsen tökkiminen ky*vällä. Ei oikein nappaa.
Nainen joka on raskaana on sellainen hormooni rakkaus pallero että. Ensin tahtoo repiä pään irti kun vituttaa ja 2min päästä repii housut jalasta. Itse ainakin nautin seksistä oman lapseni äitin kanssa. Naisella vielä rinnatkin täyttyy raskauden aikana ja muutenkin helposti kauneimmillaan oikein hehkuu kun sitä lulluttaa <3
Naisella voi olla kovemmat himot mitä ikinä. Ja sinä torjut. Ei ihme, jos naisesta tuntuu lyödyltä.
Minä en halunnut raskaana ollessa seksiä missään nimessä yhtään eikä halunnut myöskään mies. Kun puhuttiin aiheesta niin kumpaakin häiritsi se, että vauva on "mukana", tajuttiin siis kyllä ettei voida mitenkään sikiötä vahingoittaa, mutta kummallakin oli vastenmielinen olo siitä, että vauva olisi siinä kanssa. Luulisin, että tämä on aika yleistä myös? Varmaan yleisempää ettei asia häiritse, mutta en usko että olisi kovin harvinaista myöskään se ettei seksi innosta raskaana ollessa tai raskaana olevan kanssa?
Parisuhde ilman seksiä ei ole mulle parisuhde -> ero. Joku kuiva kausi voi tilapäisesti olla, muttei se voi kuukausia kestää.
Jos tekee mieli tai ei, niin , jos saat erektion niin nai naistasi aina kun haluaa ja pystyt. Näin minä tekisin.
Miehen on parasta pysyä erossa naisista. Ei tommosia ongelmia.
Vauva.fi forumi ohje
#1. Ainakun parsuhteesta kyse. Jätä se renttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalia voi harrastaa raskauden aikana.
Ei todellakaan voi, milloinkaan.
ap
No sellaisesta vaimosta sitten kannattaakin erota joka ei anna anaalia.
Ymmärrän naistasi. Itsekin kärsin pihtarimiehestä. Pellolle vaan tuollaiset!
Ap on täyshomppe. Hyvä, että paljastui ennenkuin alkoi perhettä leikkiä.
Tulee mieleen, että nainen haluaa pitää miehen seksin avulla lähellään. Ettei mies hae sitä muualta.
Et halua normitilassakaan, vai et halua vaan nyt, kun on paksuna?
En minäkään aikanaan halunnut raskaana olevaa panna. Ei vain toimi itsellä. Ei toimi muutenkaan "isojen" kanssa ja se jättimaha + turvotus, vaikka luonnollista onkin, niin...ei.
tai naisen pitäisi vähintäänkin ottaa suihin viikottain