Ei kynsilakkaa kun lonkkaleikkaus
tämä oli kaiken paras varoitus ja uhka ettei minulla saa olla varpaissa kynsilakkaa kun menen lonkkaleikkaukseen, miksi? En osaa sanoa mutta leikkaussalihoitajilla saa olla isot tekoripset ja raskaat meikit naamoissaan. On tämä maa kummallinen noine kieltoineen. Eihän minun varpaita leikata vaan lonkkaa.
Kommentit (46)
Jestas kuinka tyhmiä ihmisiä voi ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Happisaturaation mittaamisen vuoksi, esimerkiksi.
Juuri näin.
Onko se hoitajakin siellä leikattavana?
"On tämä maa kummallinen"
Joo, ihan vaan kisallaan keksivät kieltoa kiellon päälle, ilman mitään perusteita, eikä kukaan valvo mitenkään. Vai miten? Millainen itseluottamus pitää ihmisellä olla, että ekana ajattelee että kielto on jotenkin hölmö? Itselläni tulisi ekana mieleen että ammattilaiset varmaan tietää asiasta enemmän kuin minä.
Ne voi laittaa jonkun anturin varpaaseen? Mittauslaite?
MIKSI HELKKARISSA JOKU MAALAISI VARPAAN KYNSIÄ ?
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu keskusteluun jos alat haukkua kuin rakki.
Miksi sulla pitäisi olla lakkaa varpaissa? Haluat näyttää hyvältä siinä samalla kun ne vääntelee sun jalkaa ja makaat siinä tussu ja persereikä levällään?
Vierailija kirjoitti:
Onko se hoitajakin siellä leikattavana?
Ei mutta sairaalabakteerit niistä saa. Ripset ovat paskaiset.
Sinähän siellä olet potilaana, eikä ne hoitajat. Ei niiden pakkelit sinuun vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla pitäisi olla lakkaa varpaissa? Haluat näyttää hyvältä siinä samalla kun ne vääntelee sun jalkaa ja makaat siinä tussu ja persereikä levällään?
Ei tuossa leikkauksessa noihin kahteen kohtaan kajota ollenkaan, pervo.
Vierailija kirjoitti:
"On tämä maa kummallinen"
Joo, ihan vaan kisallaan keksivät kieltoa kiellon päälle, ilman mitään perusteita, eikä kukaan valvo mitenkään. Vai miten?
Jos peruste on, eikö sitä voi kertoa ihmiselle, vai miten`? Eivät kaikki tiedä näitä asioita ennakkoon, jos ei ole koskaan ennen ollut leikkauksessa tai kukaan tuttukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tussua, poistettu kaikki karvat. Lopullisesti, siis eivät kasva enää.
Minulta kiellettiin myös brassivahaus ja tuoreet tatuoinnit. Sinä pääsit aika vähällä, jos vain kynsilakka oli kiellettyjen listalla.
Missään leikkauksessa ei saa olla kynsilakkaa, näkevät verenkierron kun ei niitä mittareita joka sormeen ja varpaaseen laiteta, kun alkaa sinertämään tietää ettei kaikki ole kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu keskusteluun jos alat haukkua kuin rakki.
Älä puutu keskusteluun jos et pysty keskustelemaan ilman koiria loukkaavia termejä!!! Että kehtaat! T.Piski
Okei, jalkahoitaja saa ottaa lakat pois. En itse enää yllä kipeään jalkaan. Ei ole onneksi tekoripsejä. En tarvitse kun luonnostaan on hyvät.
Happisaturaation mittaamisen vuoksi, esimerkiksi.