Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tekee arvokasta metatyötä, kotona, harrastuksissa ja työpaikoilla, työtä mitä kukaan ei huomaa!

Vierailija
08.01.2026 |

Mitä ajatuksia herättää työ mitä kukaan ei huomaa

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ajatuksia lähinnä herättää, että miksi minun naiseni ei tee.

Taisin valita laiskan.

Vierailija
22/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei huomaa kun kukaan muu kun nainen itse ei sitä vaadi. Eihön yksikään nainen kaan huomaa sitä miehen tekemään miettimistä.miten asiat hoidetaan eli sitä kuuluisaa metatyötä mistä naiset on uhriutunut viime vuosina

Vain nainen tekee metatyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei huomaa kun kukaan muu kun nainen itse ei sitä vaadi. Eihön yksikään nainen kaan huomaa sitä miehen tekemään miettimistä.miten asiat hoidetaan eli sitä kuuluisaa metatyötä mistä naiset on uhriutunut viime vuosina

Vain nainen tekee metatyötä.

Osaa jahkailla ja värkätä ja uskotella, että se on rankaa työtä.

Vierailija
24/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin valita laiskan.

Nainen ei suunnittele ja aikatauluta? 

Vierailija
25/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ajattelua, palsta-apua, analyysejä, moraali, meditointia ja vaikka mitä muuta.

Vierailija
26/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä meillä kyllä kukaan muu tee mdtatyötä kuin minä.

M54

Vierailija
27/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metatyön voi ulkoistaa miehelle. Siinä sitten ihmetellään, kun ruokaa piti tehdä mutta aineista puuttuu puolet, miksi ei olekaan harrastuksiin puhtaat vaatteet, ei ollutkaan lahjaa miehen isälle synttäreille. Ihan toimiva systeemi jos voi elää suunnittelematta ja aikatauluttamatta eikä vaan välitä muutamasta pikku jutusta. Oppivat muuten nopeasti.

Vierailija
28/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tosi rankkaa maata sohvalla ja miettiä mitä tällä kertaa käskyttää miehen tekemään. Voi herranjestas miten jaksat? Voinko järjestää sinulle kriisiapua kun mies ei itse keksi itselleen jatkuvasti töitä että ei pääse lepäämää ja sinun tarvii sekin tehdä ettei vaan mies pääse lepäämään ja rentoutumaan

Vedätkö paljonkin peukkua inseliini. 

En ole vihreä enkä vassari niin en käytä huumeita. Kyllä meillä tyttöystävän kanssa on paljon seksiä. 

Ja lisäksi tyttöystäväkin nauraa näille teidän akkojen jatkuville uhriutumisille kuinka miettimen on teille aivan liian rankkaa. Onneksi tuo tyttöystäväni on järjevä.

Vierailija
29/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työ on tosiaan niin arvokasta ettei sitä edes huomaa.

Vierailija
30/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokasta naisen itsensä mielestä. 

Vierailija
31/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin valita laiskan.

Eikö muka odotutakaan?

Vierailija
32/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se metatyön tekeminen ja jutelkaa. Ei siitä metatyöstä kannata kärsiä,jutelkaa.

Vierailija
33/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen täällä kotona vaikka mitä töitä, mitä kukaan ei huomaa, miksi mulle ei makseta siitä palkkaa?

Sitähän ne metatyöt tarkottaa. Työtä jota ei kukaan huomaa eikä arvosta, mutta huomaisivat kyllä jos se jäisikin tekemättä. 

Tärkeimmät palkallisetntyötkin ovat juuri niitä mitä ei huomata eikä arvosteta, ennen kuin ammattikunta lakkoilee ja työt jää tekemättä. Esim siivoojat, roskakuskit... 

Moni naisten miettimistyö eli asioista stressaaminen on sellaista ettei sitä huomaisi vaikka jäisi tekemättä LOL

Vierailija
34/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen täällä kotona vaikka mitä töitä, mitä kukaan ei huomaa, miksi mulle ei makseta siitä palkkaa?

Sitähän ne metatyöt tarkottaa. Työtä jota ei kukaan huomaa eikä arvosta, mutta huomaisivat kyllä jos se jäisikin tekemättä. 

Tärkeimmät palkallisetntyötkin ovat juuri niitä mitä ei huomata eikä arvosteta, ennen kuin ammattikunta lakkoilee ja työt jää tekemättä. Esim siivoojat, roskakuskit... 

Moni naisten miettimistyö eli asioista stressaaminen on sellaista ettei sitä huomaisi vaikka jäisi tekemättä LOL

Huomaa, ettei sinulla ole lapsia. 

Vierailija
35/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin valita laiskan.

Jos suunnittelisi ja aikatauluttaisi niin olettaisin että joku näistä suunnitelmista joskus johtaisi konkreettiseen tekoon.

Joo, ei tee ja jos tekee niin senkun vähän juosten kusten minimillä.

Vierailija
36/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi tänään yksi metatyö tekemättä ja sen seurauksena itse työkin. Unohdin kokonaan laittaa ruokaa. Huomasin sen, kun mies kysyi kuuden aikaan eikö me syödä tänään. En minä niin myöhään enää ala ruokaa tekemään. Ei tehnyt mieskään muuta kuin voileipiä itselleen.

Vierailija
37/53 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tosi rankkaa maata sohvalla ja miettiä mitä tällä kertaa käskyttää miehen tekemään. Voi herranjestas miten jaksat? Voinko järjestää sinulle kriisiapua kun mies ei itse keksi itselleen jatkuvasti töitä että ei pääse lepäämää ja sinun tarvii sekin tehdä ettei vaan mies pääse lepäämään ja rentoutumaan

Vedätkö paljonkin peukkua inseliini. 

En ole vihreä enkä vassari niin en käytä huumeita. Kyllä meillä tyttöystävän kanssa on paljon seksiä. 

Ja lisäksi tyttöystäväkin nauraa näille teidän akkojen jatkuville uhriutumisille kuinka miettimen on teille aivan liian rankkaa. Onneksi tuo tyttöystäväni on järjevä.

Toivottavasti tyttis on niin järkevä, että ei tee ikinä lapsia. Siinä saa miettiä ja aikatauluttaa asioita ihan liikaa.

Vierailija
38/53 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen arvokasta työtä jota kukaan ei huomaa tehdäänkö sitä vai ei!

39/53 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esim. siivoan meidän toimistotiloja jatkuvasti, koska siivous on täysin ala-arvoista. Tuon omia siivousväölineitä ja siivousaibeita töihin, koska siivouskopin välineet olivat aivan saastaisia. Likaisilla räteillä pyyhitään tasoja, hyi! Moppi likavedessä ämpärissä ja tällä pestään lattiaa. Käsittämätöntä.

Välillä aina miettii, miten paljon moni tekee ylimääräistä ja millaiselta ympäristö näyttäisi, jos ei tekisi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
40/53 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikalla tämä ns. metatyö näyttäytyy lähinnä turhana sähläämisenä pienten asioiden parissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme